Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ARNO HANKA Mysłowice | 2006-03-12 15:18:37 Mam takie pytanko czy ktoś nie wie czy silniczek z Forda Galaxy wejdzie bez problemu do RS-a? Ma on wiekszą pojemność 2300 z zewnątrz wygląda tak samo ale czy wejdzie? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-03-12 16:19:19 Scorpio tez ma 2300 - faktycznie,z zewnatrz niby taki sam,ale szczegolow Ci ne powiem ,na www.ford-escort.de jest pare rs'ow zrobionych na 2,3 |
ARNO HANKA Mysłowice | 2006-03-12 16:34:11 Tak wiem widzialem je, ale jestem ciekaw czy będą jakieś klopoty z jego zainstalowaniem. Silnik mogę mieć od już, ale nie chcę sie porywać z motyką na slońce |
bezgranicznieoddany Escort Driver Ford Escort solec kujawski | 2013-04-13 14:45:53 uuu to jak korby i wal tez to w sumie tak czy siak caly dol ;/ wiec sam juz niewiem |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2013-04-13 22:17:33 A czy ktoś już przypadkiem na forum nie złożył dołu do glalaktyki z górą od rsa? |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2013-04-13 22:20:55 maly10001 ?? |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2013-04-13 22:21:10 RemikGT, o ile dobrze pamiętam. |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2013-04-14 11:34:45 rozwiercac blok z rsa do 2.3, jak gotowych 2.3 jest na pęczki? gdzie sens? |
Wymiot Sympatyk FEFK Bytom | 2013-04-14 11:45:33 2.3 z tego co pamietam potrzeba dostosowac co nie ? |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-04-14 16:37:51 eee ludzie marudzicie
słupek z galaxy, głowica z galaxy z zaspawanym kanałem wodnym, micha i smok najlepiej z rs'a ( nie siada za nisko i wydech ładnie pasuje z rs'a ) kolektory z RS'a wtryski tak samo ( 250 ccm) komp + wiązka też RS co do michy to można też wywalić wałki ( tylko trzeba kawałek bloku dorobić ) wsio ładnie siada na fabrycznych łapach , zamach podchodzi z IB5 i MTX (testtowane ) |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2013-04-14 17:04:32 Głowica z galaxy to akurat słaby pomysł imo. |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2013-04-14 19:10:56 może uściślijmy.
2.3 można mieć na kilka sposobów: 1. Najtańszy - całe 2.3 kolektorami, wałkami, wtryskami i sterowaniem z N7A. wszystko pasi tylko micha może nyć ciut za nisko. wałki wyważające można wywalić albo zostawić (wtedy da się założyć miche z RSa ale trzeba kawałek bloku dorobić. 2. Droższy - blok z 2.3 z wywalonymi wałkami (i wszystkim co się z tym wiąże) i głowica od RSa. trzeba to trochę odprężyć, albo przez grubszą uszczelkę, albo zebranie trochę mięsa w komorze spalania w głowicy, albo z tłoków, dokładnie tak jak pisze Zenq. Osprzęt z N7A jak wyżej. 3. Najdroższa. (którą mam nadzieję sprawdzić ) - rozwiert bloku N7A i zasadzenie tłoków, korb i wału od 2.3. (Uyrzymanie CR takiego jak w N7A). Większe zawory, ostrzejsze wałki, obrobione kolektory, inne wtryski, inny dolot, inne sterowanie. Możliwe są różne wariacje, czyli każdy coś sobie znajdzie. ----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2013-04-14 19:19:19 Właśnie przede wszystkim o to mi chodzi, że z głowicy RS'a idzie więcej wycisnąć Ze stopniem sprężania też można łatwo powalczyć nawet kamieniem szlifierskim obrabiając nieco komorę spalania, do tego zalać 98, piggyback żeby to podstroić i może być fajnie Swoją drogą nie jest tak, że głowica z RS'a ma kapkę większe kanały? Chyba kiedyś coś podobnego przeczytałem u angoli, tyle, że oni lubią zasiać herezję.
Głowica z 2.3 bardziej bezproblemowa, zgadzam się w 100% i jak ktoś nie walczy o pierdylion koni to fakt, czemu by miał z niej nie skorzystać Edit - Venom w zasadzie mnie ubiegł, długo pisałem tego posta [ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-04-14 19:20:28 ] |