Pompa abs c1203 c1223 yaris 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Zakupiłem używaną pompe abs numer 895410d030 trzeba ją sparować ze sterownikiem silnika czy powinna działac po włożeniu ?? tester wyrzucił 4 błędy po kalibracji zostały dwa zapisane w tytule
 
 
O matko to znowu TY
Skladasz sobie samochod z czesci tak hobbystycznie czy sie cos zepsulo ze wymieniasz modulator ABS?
Jezeli masz te dwa kody i sie nie kasuja tzn ze albo uszkodzona jest komunikacja Can z komputerem silnika albo co bardziej w twoim przypadku prawdopodobne komp ABS jest niewlasciwy.
jaki byl nr starego kompa ABS?- nr czesci to 5 cyfr -5 cyfr , a bnie to cos co napisales chyba ze zjadles myslnik
  
 
Hehe mistrzu to drugi yaris 2008 d4d ten sam numer pompy tylko używka z allegro i nie ja ją kupiłem bez gwarancji rozruchowej tylko mój staruszek ja mu pomagam to do kupy doprowadzić stary modulator rozwalony pęknięta płytka sterownika ja napisałem bez myślnika ten numer 89541-0d030 ////06.2109-0319.3 ona jest 2006 rok nie gasną kotrolki i auto w obroty nieche odrazu wejść jadąc oczywiście bo on jest z esp w kostce na 8 i 10 pinie wiązka wychodząca z sam. jest napiecie na lini can h l chce się upewnić czy się jej nie sparuje ze sterownikiem silnika bo jak nie to musze pompe zrobić /?

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-18 11:52:30 ]
 
 
Cytat:
2012-03-18 11:35:54, avensis22d4d pisze:
Hehe mistrzu to drugi yaris 2008 d4d ten sam numer pompy tylko używka z allegro i nie ja ją kupiłem bez gwarancji rozruchowej tylko mój staruszek ja mu pomagam to do kupy doprowadzić stary modulator rozwalony pęknięta płytka sterownika ja napisałem bez myślnika ten numer 89541-0d030 ////06.2109-0319.3 ona jest 2006 rok nie gasną kotrolki i auto w obroty nieche odrazu wejść jadąc oczywiście bo on jest z esp w kostce na 8 i 10 pinie wiązka wychodząca z sam. jest napiecie na lini can h l chce się upewnić czy się jej nie sparuje ze sterownikiem silnika bo jak nie to musze pompe zrobić /? [ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-18 11:52:30 ]


Tam sie nic nieda sparowac...jak podlaczysz ABS z VSC i TRC to po skasowaniu bledow , kalibracji Yaw sensora-testerem i przyuczeniu punktu zerowego kierownicy - zwora i przycisk VSC wszystko ma dzialac.
Zmierz jeszcze czy linia L i H nie jest zwarta do masy i czy na obydwu zylach na odpietym ABS jest napiecie w stosunku do masy auta a najlepiej zapiac oscyloskop czy smigaja piki.Jezeli ok to ABS uszkodzony.sprawdz tez czy zasilanie stale i po zaplonie jest na grzebieniu ABSu.Czy masy na nadwozie nie sa zalakierowane tam gdzie bylo naprawiane blacharsko.
  
 
Sprawdziłem dokładnie nie mam ani zasilania pompy +7 pin -26 ani canu 8 10 we wtyczce wychodzącej z sam. pompe sprawdził mi elektronik jest dobra gdzie szukać przyczyny przekażnik jakiś ten duży szary ??
 
 

mase mam w tej wtyczce względem masy sam. bespieczniki w komorze silnika całe jak zwieram linie can l czy h chodzi mi o przewody pojedynczo z plusem z akumulatora to jest napięcie względem masy nie ma robiłem to na właczonym zapłonie ...

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-23 20:13:56 ]
 
 
Cofam wszystkie ostatnie wypowiedzi w tym poście znalazłem przyczyne piny we wtyczce są w innych miejscach niż w pompie pytanie mam czy can się nie zepsuł bo nie ma na nim napięcia a zasilanie pompy ginie po wlączonym zapłonie
 
 
Cytat:
2012-03-24 12:20:19, avensis22d4d pisze:
Cofam wszystkie ostatnie wypowiedzi w tym poście znalazłem przyczyne piny we wtyczce są w innych miejscach niż w pompie pytanie mam czy can się nie zepsuł bo nie ma na nim napięcia a zasilanie pompy ginie po wlączonym zapłonie


Ale waszmosc mieszasz.
Mam pytanie w jaki sposob elektronik sprawdzil ze pompa jest sprawna.
Po drugie z czego wnosisz ze piny na pompie maja inne wyprowadzenia.
z czego wnosisz ze schemat ktory posiadasz jest wlasciwy.
  
 
Mistrzu szukam az do skutku stawiam sobie tezy i potem je obalam heh schemat mam ze stronki technicznej toyoty i zgadzają mi się kolory kabli w złączu wychodzącym z wiązki z sam. nawet mam napięcie na pinach zasilającyh ecu ,tak to jest kupić pompe starszą o 2 lata pompe sprawdził rozcinał ją dekielek z wierzchu ma program nie wiem jaki naprawiałem już u niego jedną na błąd komunikacji nie wnikałem bo wnosiłem że w aucie jest dobrze ale się nie zgadzają piny w złączu pompy kotra złącze wiązki sam. jak jest odwrotnie dlatego tez złe wcześniejsze tezy były bo nie miałem napięcia na tych pinach gdzie być powinno sugerując się pinami na pompie bo rozumiem że złącze pompy pin 1 to to samo co w złaczu sam. ??

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-24 17:33:12 ]
 
 
Cytat:


No to masz zagryche ...
Dla rozjasnienia tematu dodam ze Toyota w wersji ksiazkowej miala super dokladne schematy na podstawie ktorych mozna bylo wykonac sobie wiazke samodzielnie z kabli , ale to sie zmienilo po 2000r
Teraz wszystkie schematy sa w wersji elektronicznej przewaznie jest jeden schemat z odnosnikami w postaci gwiazdek i naniesione sa wszystkie modele z danego przedzialu rocznikowego.
I nigdy nie pasuja wyprowadzenia do tego co jest w samochodzie.
Podobnie jest gdy chcesz zamowic np pompe w serwisie to po podaniu vin i modelu system sie pyta jaki byl numer czesci bo np montowano szesc roznych niepasujacych niezamiennych pomiedzy soba.
Dlatego wazne jest czy ktos nie zmienil wiazek lub komputera silnika lub pompy z innego modelu bo jezeli tak to nie dojdziesz prawdy.
Sprawdz na grzebieniu pompy czy wogole masz gdzies stale zasilanie i po zaplonie
  
 
[/quote]
Podaj mi rok i MODEL z tabliczki to sprawdze w ilu punktach ma zasilanie.Wyglada na to ze zasilanie masz w porzadku bo jakos sie laczysz i odczytujesz kody bledu ale moze byc ze ktoregos brakuje np Z bezpiecznika VSC i dlatego niema komunikacji.
A masz w aucie VSC? bo jak bylo w aucie a w pompie niema to sa inne niektore wyprowadzenia i odwrotnie.
  
 
rok to 06 /2008 model nlp 90 tmmf jest vsc oraz trakcja w wiązsce mam tylko 23 piny i przecież kupiłem pompe o tym samym sofcie numerze części tylko że 2006 rok hehe 7 pinów + ide na krótko teraz już nic nie mam do stracenia ;d

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-24 20:19:26 ]
 
 
Cytat:
2012-03-24 20:16:00, avensis22d4d pisze:
rok to 06 /2008 model nlp 90 tmmf jest vsc oraz trakcja w wiązsce mam tylko 23 piny i przecież kupiłem pompe o tym samym sofcie numerze części tylko że 2006 rok hehe 7 pinów + ide na krótko teraz już nic nie mam do stracenia ;d [ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-24 20:19:26 ]


Dobra a reset i kalibracje punktu zerowego przeprowadziles??
Dla TMMF kod c1203 oznacza niewykonana kalibracje
Moze ci poprostu kalibracja nie przeszla i teraz niepotrzebnie szukasz dziury w calym...robiles testerem Toyoty czy zwora?


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-03-24 21:11:29 ]
  
 
kalibracja zrobiona testerem miałem 4 błedy zostały te dwa reset histori abs robiony i błedów już nie mam bo się dały skasować a kotrolki się palą vsc trakcji i absu od hamulców nie bo gaśnie no właśnie szukam bo błedów nie ma a kotrolki się palą mam podgląd danych pompy miałem tam zasilanie 5 v z czujników podgląd prędkości też na każdym z czujników i dziwne bo robie reset testerem i znowu kalibracje i nie wychodzi

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-24 21:42:27 ]
 
 
Cytat:
2012-03-24 21:21:29, avensis22d4d pisze:
kalibracja zrobiona testerem miałem 4 błedy zostały te dwa reset histori abs robiony i błedów już nie mam bo się dały skasować a kotrolki się palą vsc trakcji i absu od hamulców nie bo gaśnie no właśnie szukam bo błedów nie ma a kotrolki się palą mam podgląd danych pompy miałem tam zasilanie 5 v z czujników podgląd prędkości też na każdym z czujników i dziwne bo robie reset testerem i znowu kalibracje i nie wychodzi [ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-24 21:42:27 ]


a co to za tester? Niemozliwe ze kontrolki nie gasna a niema bledow?Chyba ze niema polaczenia CAN z zegarami


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-03-24 22:17:47 ]
  
 
program techstream 6 ,20 test kontrolek robiłem wyłanczają sie i włanczają
 
 
Cytat:
2012-03-24 22:30:37, avensis22d4d pisze:
program techstream 6 ,20 test kontrolek robiłem wyłanczają sie i włanczają


No to spruboj reczna procedure , bo wielce prawdopodobne ze ten program nie dziala prawidlowo.
  
 
Sytułacja wygląda tak jak kasuje zworą cg ts migają mi lampki vsc i abs a esp pali się / próbując ustawić punkt zerowy i yaw sensor nie wychodzi zworą bo nie gasn po calibracjii testerem zostają błedy c12 23 c1246 c1336 i nie dają się usunąć myśle że czujnik poleciał od pedału hamulca ??

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-25 13:38:36 ]
 
 
na nie wciśniętym pedale mam napięcie 4,92 a na wciśniętym 5,00v na tym czujniku ciśnienia master cylinder sensor ...czujnik pedału od stopu sprawdzony włącza się i wyłącza
 
 
Cytat:
2012-03-25 17:25:08, avensis22d4d pisze:
na nie wciśniętym pedale mam napięcie 4,92 a na wciśniętym 5,00v na tym czujniku ciśnienia master cylinder sensor ...czujnik pedału od stopu sprawdzony włącza się i wyłącza


Tylko pytanie czy to nie przez brak kalibracji lub kalibracja nie przechodzi wlasnie przez niego.
A czujnik pedalu od stopu ma dwie zwory i dwa obwody obydwa ok?
Napisz jak resetujesz i jak kalibrujesz za pomoca zwory , moze tu jest jakis blad?
A dobrze odpowietrzyles modulator?


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-03-26 22:04:11 ]