Toyota rav4 2.0 vvti 150km gasnie i mała moc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam problem z rav4 2.0 vvti 150km gasnie na wolnych obrotach wymienił 2 sady były spalone ale jest to samo po przejechaniu 50 km bład zaworka zmięnnych fza rozrządu zaworek przekładany był jest sprawny co dalej jeszcze jedno był podany prąd 12v na zawór ale nie gasnie rava

  
 
A przepustnica jest na linke czy elektroniczna?
  
 
hyba na linke ale sprawdze rano to na 100 napisze
  
 
Cytat:
2012-01-27 01:53:29, toyota59gv pisze:
linka na 100

  
 
Cytat:
2012-01-27 07:46:11, toyota59gv pisze:



To zacznij od czyszczenia isc.
  
 
wszystko czyszczone było bo wyczytałem na forum i nic co dalej podaje 12v na zaworek zmiąnnych faz a toya nie gasnie

[ wiadomość edytowana przez: toyota59gv dnia 2012-01-27 15:02:16 ]
  
 
Cytat:
2012-01-27 14:44:39, toyota59gv pisze:
wszystko czyszczone było bo wyczytałem na forum i nic co dalej podaje 12v na zaworek zmiąnnych faz a toya nie gasnie [ wiadomość edytowana przez: toyota59gv dnia 2012-01-27 15:02:16 ]


No to musisz kupic nowy samochod
A powaznie to kiedy go kupiles i czy kiedys bylo dobrze czy juz taki byl od poczatku?Czy byl bity?
  
 
2 lata ją mam od początku robił się coraz słabszy tak mi się wydaje .Jade na 5 90km i dodaje gazu zero reakcji a bity nie był podobno. na zimny silnik to prędkosc do 70 km na godz i koniec

[ wiadomość edytowana przez: toyota59gv dnia 2012-01-27 16:58:47 ]
  
 
Cytat:
2012-01-27 16:54:14, toyota59gv pisze:
2 lata ją mam od początku robił się coraz słabszy tak mi się wydaje .Jade na 5 90km i dodaje gazu zero reakcji a bity nie był podobno. na zimny silnik to prędkosc do 70 km na godz i koniec [ wiadomość edytowana przez: toyota59gv dnia 2012-01-27 16:58:47 ]


kolego a kata sprawdzałeś? dla mnie to objawy niedrożnego wydechu (stopniowe pogarszanie się osiągów), tym bardziej, że o błędach kompa nic nie wspominasz.
  
 
Cytat:
2012-01-27 20:28:41, wtom pisze:
kolego a kata sprawdzałeś? dla mnie to objawy niedrożnego wydechu (stopniowe pogarszanie się osiągów), tym bardziej, że o błędach kompa nic nie wspominasz.

jest błąd zaworka zmięnnych faz rpzrządu ale zawór dobry na 100.wydech tez dodry niewiem co go boli trzeba zaj do rozrządu bo to tylko zostało
  
 
Cytat:
2012-01-27 20:43:40, toyota59gv pisze:
jest błąd zaworka zmięnnych faz rpzrządu ale zawór dobry na 100.wydech tez dodry niewiem co go boli trzeba zaj do rozrządu bo to tylko zostało


Jak nie dziala vvti to bedzie mulowaty.
Wyczysc przeplywomierz to tez ma wplyw na moc , i swiece czy sa takie jak trzeba?
Powtorz test VVTi na zimnym srednio rozgrzanym i cieplym silniku.
Jezeli za kazdym razem nie zgasnie to czy wogole jest jakakolwiek reakcja po wysterowaniu ocv.?
Jezeli nie to rozrzad kpl do wymiany z bebnem VVTi
Najpierw jednak podmien ocv na inny juz nieraz tak bylo ze na sucho chodzil a pod obciazeniem cykal ale nie bylo reakcji , a jest najtanszy z tych wszystkich elementow i najlatwiej wymienic.
Zmierz tez cisnienie oleju.
A ile masz obrotow na biegu jalowym na zimno i po nagrzaniu?
Kiedy ci gasnie na cieplym czy zimnym?
Jezeli gasnie to tylko dwie rzeczy moga tego dokonac albo isc sie blokuje albo ocv ,chyba ze jest jeszcze jakas przerwa w zasilaniu ale to wtedy by gasl na raz a nie sytopniowo obnizajac obroty- napisz jak gasnie?
Nie widze auta wiec odpowiedz po kolei na kazde pytanie dokladnie , inaczej nie bede ci w stanie pomoc.
Zdejmij jeszcze raz uzwojenie z isc i pokrec wirnikiem czy napewno niema zadnych oporow.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-01-27 23:14:03 ]
  
 
Cytat:
2012-01-27 23:06:09, Bigelektron pisze:
Jak nie dziala vvti to bedzie mulowaty. Wyczysc przeplywomierz to tez ma wplyw na moc , i swiece czy sa takie jak trzeba? Powtorz test VVTi na zimnym srednio rozgrzanym i cieplym silniku. Jezeli za kazdym razem nie zgasnie to czy wogole jest jakakolwiek reakcja po wysterowaniu ocv.? Jezeli nie to rozrzad kpl do wymiany z bebnem VVTi Najpierw jednak podmien ocv na inny juz nieraz tak bylo ze na sucho chodzil a pod obciazeniem cykal ale nie bylo reakcji , a jest najtanszy z tych wszystkich elementow i najlatwiej wymienic. Zmierz tez cisnienie oleju. A ile masz obrotow na biegu jalowym na zimno i po nagrzaniu? Kiedy ci gasnie na cieplym czy zimnym? Jezeli gasnie to tylko dwie rzeczy moga tego dokonac albo isc sie blokuje albo ocv ,chyba ze jest jeszcze jakas przerwa w zasilaniu ale to wtedy by gasl na raz a nie sytopniowo obnizajac obroty- napisz jak gasnie? Nie widze auta wiec odpowiedz po kolei na kazde pytanie dokladnie , inaczej nie bede ci w stanie pomoc. Zdejmij jeszcze raz uzwojenie z isc i pokrec wirnikiem czy napewno niema zadnych oporow. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-01-27 23:14:03 ]

Dobrze zrobie tak jak pisałes i odezwię się po łikędzie swiece nowe do tego typu a gasnie na zimnym jak wyjade z garażu to przed bramom zgasnie jak otwieram jak się zagrzeje to obroty falują a zawór ocv był przekładany do drugiej toyoty i był ok dzęki narazie
  
 
Cytat:
2012-01-28 11:35:16, toyota59gv pisze:
Dobrze zrobie tak jak pisałes i odezwię się po łikędzie swiece nowe do tego typu a gasnie na zimnym jak wyjade z garażu to przed bramom zgasnie jak otwieram jak się zagrzeje to obroty falują a zawór ocv był przekładany do drugiej toyoty i był ok dzęki narazie

Jak sie zagrzeje to z ilu na ile skacza?Powinno byc 650 jak niczego nie dotykasz na postoju.
  
 
Cytat:
2012-01-28 15:53:27, Bigelektron pisze:
Jak sie zagrzeje to z ilu na ile skacza?Powinno byc 650 jak niczego nie dotykasz na postoju.

witam ponownie z obrotami wszystko ok juz po czyszczeniu tylko pokazał się błąd p1349 wykasowałem go i przejechałem 30 km i znowu ten błąd co jest grane
  
 
Cytat:
2012-02-02 20:29:59, toyota59gv pisze:
witam ponownie z obrotami wszystko ok juz po czyszczeniu tylko pokazał się błąd p1349 wykasowałem go i przejechałem 30 km i znowu ten błąd co jest grane


VVTi nie dziala zrob test aktywny.
  
 
Cytat:
2012-02-04 00:15:03, Bigelektron pisze:
VVTi nie dziala zrob test aktywny.

a jak ten test zrobic podpiąc 12v nazawór otym mowa
  
 
Cytat:
2012-02-04 20:50:07, toyota59gv pisze:
a jak ten test zrobic podpiąc 12v nazawór otym mowa


Tak , i ma zgasnac.
  
 
Cytat:
2012-02-05 00:31:32, Bigelektron pisze:
Tak , i ma zgasnac.

zrobiłem podałem 12v na zawór i nic co dalej dzieki
  
 
Cytat:
2012-02-05 14:45:35, toyota59gv pisze:
zrobiłem podałem 12v na zawór i nic co dalej dzieki


Ile masz teraz obr na biegu jalowym po nagrzaniu?
po podaniu pradu niema zadnej reakcji? No to wymienic lub podmienic zawor ocv jak dalej nic , wymienic reszte rozrzadu czyli slizgi lancuch beben kolo zebate napinacz VVTi.Warto tez sprawdzic cisnienie oleju.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-02-05 22:39:39 ]
  
 
Cytat:
2012-02-05 22:37:19, Bigelektron pisze:
Ile masz teraz obr na biegu jalowym po nagrzaniu? po podaniu pradu niema zadnej reakcji? No to wymienic lub podmienic zawor ocv jak dalej nic , wymienic reszte rozrzadu czyli slizgi lancuch beben kolo zebate napinacz VVTi.Warto tez sprawdzic cisnienie oleju. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-02-05 22:39:39 ]

Witam obroty na biegu jałowym są 750 jak nic nie ruszam cisnienie oleju jest na biegu jałowm 1.5 bar a na 3000 obr jest 4.0bara zaworek puka ale nie gasnie.a jaki musze miec olej wlany dokładnie do silnika