Problem alternator/ przekaźnik 1300S

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem w 1300S piątce 1984 rok. Otóż chcę pozbyć się problemu z losowo pojawiającym się ładowaniem i jego zanikaniem... Wczoraj stałem na parkingu i pokazywałem znajomemu jak się świeci lampka przez chwilę, po chwili znika, wskazówka wchodzi na białe pole po czym wchodzi na zielone. Nie jest to wina lampki ani wskaźnika bo napięcie faktycznie zdycha. Chciałbym wymienić regulator napięcia na alternatorze (mam ten z doczepionym metalowym na nim) i przy okazji przekaźnik na prawej obudowie koła pod maską. Które części z Jacarsu to są? Bo nie mam pojęcia za Chiny Ludowe który rodzaj alternatora posiadam... Bezpieczniki i wtyczki podociskałem już i potraktowałem papierem ściernym.
  
 
Niedawno miałem podobny problem, raz było ładowanie raz nie. Okazało się, że w alternatorze miałem przewód przegnity, po wymianie ładowanie wskoczyło tak, że zagotowałem nowy akumulator. Więc wymieniłem regulator napięcia i teraz wszystko jest okej

Sprawdź najlepiej jaki masz regulator ilu diodowy i zamów identyczny
  
 
Mam regulator tego typu, poza tym ten element ze sprężynującymi wypustkami wygląda na nieźle wyjechany. Gdzie moge kupić taki? Wszedzie jakieś okrągłe...

  
 
Wymień najpierw same szczotki. Wygląda na to, że to przez nie był prąd z przerwami w dostawie.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Szoko, już zamówiłem komplet z alegro szczotkotrzymacz + ten moduł za 35zł. Teraz druga sprawa... W którym kierunku był założony moduł (regulator) w tej pokrywce? Będę mega wdzięczny za tego tipa.
  
 
Już wiem co jest źle... Nie sposób tego modułu zamontować na odwrót. Teraz została mi kwestia podłączenia szczotkotrzymacza; jedna blaszka (tylna) idzie do śruby na alternatorze do której są podłączone inne kabelki a druga do czego powinna być podłączona?