Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2014-05-19 16:54:48 a ja miałem takie objawy jak nie włożyłem do przepustnicy rury dolotowej.
Nie wiem co macie z tymi pompami paliwa, co chwila ktoś chce ją zmieniać, lub zmienia a to i tak nie naprawia usterki, ehhh ... |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2014-05-19 20:18:08 W zetecu czujnik ten jest w okolicach rozrusznika. Nad rozrusznikiem po prawej stronie. Na wtyczkę. Jesli masz rozrusznik z przodu oczywiście. Nie wiem jak jest z rozrusznikiem z tylu. |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2014-05-20 22:33:14
Z tego co wiem to uszczelka pod głowica jak jest padnieta to z końcowego tłumika pod ODPALENIU jest taki dym jakbys papieża ledwo co wybrał . |
karolomk7 Sympatyk FEFK escort mk7 Jesionka | 2014-05-20 22:38:56 wiesz to roznie jest mialem przypadek ze po prostu nie odpalal no zalezy na ilepusci wode i w ktorym miejscu ale np po kilku dniach jesli jest woda w cylindrze to powinno byc widac rdze na swiecy,ale i tak obstawiam ze cos z pradem jest [ wiadomość edytowana przez: karolomk7 dnia 2014-05-20 22:40:52 ] |
sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2014-05-22 08:27:02 Dziwna sprawa - po ściągnięciu wężyka z regulatora ciśnienia paliwa na listwie (przez przypadek), z trudem, ale zapalił, teraz pali z kopyta.
Czyżby ten regulator miał jakiś wpływ?. Jak sprawdzić, czy on był odpowiedzialny. Czujnik położenia wału spr. -ok 400ohm. Uszczelka pod głowicą jest ok. ile wynosi ciś. paliwa na zaworku (listwa wtryski) i jak się mierzy, podczas pracy silnika, czy na sucho?. Czy ten zaworek wymienia się? |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2014-05-22 18:02:23 Moim zdaniem pompa paliwa nie domaga. Odpinając wężyk zwiększyłeś ciśnienie na listwie (regulator się wtedy zamyka na maksimum swoich możliwości) co sugerowałoby, że wcześniej ciśnienie paliwa mogło być zbyt niskie przez uszkodzoną pompę. Teraz jak już odpalił to jeździłeś? Nie brakuje mu paliwa podczas gwałtownego przyspieszania (szarpanie itd.)?
Ps: Ten zaworek jest wymienialny i bardzo prosto się to robi, chociaż dość mocno siedzi on w listwie. |
sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2014-05-22 20:49:12 Pompę wymieniłem jako jedną z 1-szych i nic to nie dało, bo mi od początku to wyglądało na problemy z paliwem. Czytałem na innym forum, że niektórzy ściągają wężyk z tego regulatora na stale i ess normalnie jeździ a nawet ma chyba większy kopyto.
Jeżdżę teraz bez żadnego problemu. Jak można sprawdzić działanie tego regulatora?, nawet jak wymienię na nowy to nie będę miał pewności czy to on był winien tej blokadzie? |