[MKVI], duże spalanie, szarpanie podczas jazdy!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich fanów marki. Mam escorta Mk6, silnik 1.6 16V 90PS. Ostatnio dzieją si z nim bardzo złe rzeczy i nie mam już pojęcia co mu może być. Szarpie podczas jazdy, nieraz potrafi na nie całą sekundę zgasnąć po czym jedzie dalej, ogólnie escort muli strasznie i dużo pali, nie czuć wgl tych 90 koni i spalanie wzrosło spokojnie o litr. Jeszcze kilka dni temu escort szedł jak szalony a przy spokojnej jeździe po mieście spalanie schodziło do 6.5-7 litra. Sprawdziłem kompresję i jest dobra, świece i przewody WN też git, silniczek krokowy działa jak powinien, sonda lambda była wymieniana ok 5tys km temu ale wtedy przed wymianą escort tylko dużo palił. Przepływomierz powietrza niestety nie wiem czy jest dobry-po odpięciu kostki silnik pracuje bez zmian i na luzie i podczas jazdy- CZYŻBY PRZEPŁYWKA BYŁA PADNIĘTA??? Myślę jeszcze o pompie paliwa, kilka razy zdarzyło się tak że brakło mi paliwa. CZY MOGŁA TAK OD RAZU POMPA SIĘ ROZKLEKOTAĆ? Dodam jeszcze że samochód ma 220 tys km oryginalnego udokumentowanego przebiegu. POMÓŻCIE BO NIE CHCE ESCORTA ODDAĆ NA ZŁOM, A JAK NIE ZLOKALIZUJE PRZYCZYNY SZARPANIA, MUŁA I DUŻEGO SPALANIA TO ESCORT TRAFI NA ZŁOM

[ wiadomość edytowana przez: RadiX16 dnia 2013-10-26 11:15:33 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2013-10-31 16:26:40 ]
  
 
Bardzo proszę popraw temat wątku na taki jak powinien być. Chcesz żeby inni ci pomogli? Nie ma problemu, od tego tu jesteśmy ale dostosuj się do nas.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
popraw [MKVI] Duże spalanie, szarpanie podczas jazdy!!!

filtr powietrza


[ wiadomość edytowana przez: dnnet dnia 2013-10-29 13:49:50 ]
  
 
Jak szarpie to nie spala.
Do spalania potrzebujemy Paliwo+Utleniacz+Zapłon.

Nie wiem skąd wiesz, że przewody i świece git. Jeśli nawet tak to jest jeszcze cewka.

Ważne są również czujniki temperatury.

Przepływkę wyjmij z obudowy i delikatnie pędzelkiem i benzyną ekstrakcyjną wyczyść. Sporo się traci mocy jak jest brudna.
  
 
Dokladniej mowiac, wyczysc druciki przeplywoimierza. U mnie byly takie jaja, auto szarpalo samo z siebie niewiadomo kiedy, tez palilo troche wiecej i przyczyna byly wlasnie zabrudzone druciki przeplywomierza.