[MK7] Demontaż czopów piast tylnych - belka w kombi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Czy demontaż czopów piast tylnych z belki w kombi jest mocno problematyczny? Trochę się naczytałem o urywających się śrubach itp. Czeka mnie wymiana tylnej belki i zastanawiam się nad zakupem wersji z czopami, albo bez. W tym drugim przypadku przekładałbym czopy aktualnie posiadane, które pewnie jeszcze pojeżdżą, dodatkowo nie muszę dotykać łożysk. Tak więc pytanie: lepiej tego nie ruszać, czy przekładać?

  
 
Czop jest przykręcony na 4-rech śrubach. Odkręcasz je i zdejmujesz całość razem z bębnem, a tarcza kotwiczna zostaje bo trzyma się jeszcze na dwóch nitach. Generalnie zdejmiesz "to" bez większych problemów bo śruby raczej się nie zapiekają dlatego, że są wewnątrz bębna. Powodzenia
  
 
odkręcałem czopy w kilku escortach i w kazdym bez problemu, niewiem gdzie sie naczytałes o urwanych srubach. mysle ze pójdzie bez problemu.