Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-11-24 10:24:04 Jeżeli dobrze kojarzę to będzie tak :
Górne wyjście to podciśnienie środek do dopływ paliwa dolny już wiadomo . Sama zmiana regulatora da Ci to, że wtryski będą bardziej podlewały, bawiłem sie z tym i hmm..... generalnie afr na bogato Jeżeli masz zamiar na poważnie go montować to nie zapomnij o krućcu w miejsce seryjnego regulatora, i pamiętaj że nigdy nie reguluje się na zimnym silniku ( możesz rozwalić regulator, zalać cały silnik paliwem, hmmm zmienić stan oleju na wyższy itp. itd. ) |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2013-11-24 21:22:24 powinno byc stale ? po to jest podcisnienie zeby jednak to cisnienie sie nie zmienialo. Ale ja az tak sie na tym nie znam |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-11-25 12:25:34 ja nie zrozumiałem
ale ciśnienie jest stałe, prawda to . Seria to chyba coś ok 3 jeżeli dobrze kojarzę, u siebie mam ustawiony na 4 , a wszystko przez większą pojemność a wtryski mniejsze z n7a |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2013-11-25 12:28:48
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wedle tej zasady dodatkowy regulator ciśnienia można zamontować tylko w pociągu, i to tylko takim z dwoma lokomotywami |
Marcooo123 Sympatyk FEFK Ford Escort Mk6 Saphir Zgierz | 2013-11-25 16:02:22 |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2013-11-26 07:38:54
Widzę że żart ci się wyostrzył |