Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Soudan Toyota Corolla E12 W ... Konin | 2014-03-12 09:59:36
faktycznie nie pomyślałem, że przecież cały czas nie ma tego samego syfu tylko raz jest większa kicha a raz mniejsza a może i nawet jak się pomylą to dobre paliwo sprzedadzą Ale znowu przy takim podejściu stacji paliw to chyba wszędzie można coś takiego zatankować? Póki co zmieniam stację i zobaczę świece ponownie po 1kkm - ciekawe czy wtedy nastąpi jakaś zmiana w ich wyglądzie a przy wymianie oleju (ok. 3 tyg) zmienię świece na nowe. Zastanawiałem się ostatnio czemu sh.ll ma od około 2-3 lat takie ceny jak na zwykłych stacjach i ... chyba już wiem dziękuję za porady i odezwę się po wymianie świec, zobaczymy czy coś się w tych czerwonych zmieni. pozdrawiam |
Soudan Toyota Corolla E12 W ... Konin | 2014-03-18 21:40:24 Witam, poprzednie paliwo wyjeżdżone i teraz tankowane na bp, świece wymienione i to samo tzn. poszarpuje w tych samych okolicznościach (obroty około 2000). Czerwone izolatorki to skutek chrzczonego paliwa (tak przypuszczamy w tym wątku) ale poszarpywanie jest skutkiem czegoś innego.
Pozdrawiam |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2014-03-18 23:56:21
Możliwe ale zawsze od swiec trzeba zacząć zwłaszcza kiedy tak wygladaja.A jak wygląda porcelana na swiecach tych starych ta której na zdjęciach nie widać od okucia do przylacza tam gdzie nachodzi kaptur fajkocewki. Niema sladow czarna linia? Możliwe ze np. blokuje się ktorys wtryskiwacz lub ktoras fajkocewka daje slabsza iskre.Osluchaj każdy wtryskiwacz przytykając srubokret do wtrysku i do ucha każdy powinien metalicznie cykac jak ktorys pracuje głucho - jest podejrzany. Podnos na pracującym silniku kazda fajkocewke do góry i słuchaj czy slychac przeskakujaca iskre nie podnos jednak wyżej niż 1 cm aby nie uszkodzić fajkocewki.Potarmos wiazka silnikowa zwłaszcza tam gdzie pracuje na zginanie pomiędzy silnikiem a sciana grodziowa.sprawdz czy się nie przetarla do pokrywy zaworow. Odepmij sonde na probe. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2014-03-18 23:58:59 ] [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2014-03-19 00:07:51 ] [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2014-03-19 00:08:49 ] |
Soudan Toyota Corolla E12 W ... Konin | 2014-03-19 18:03:47 Świece na izolatorach mają brązowy nalot tzw. efekt korony, śladów czarnej krechy nie ma, na gumach przy fajkocewkach nie ma śladów przebić. Sonda już odpinałem bo czytałem wcześniejsze wątki o poszarpywaniu. Na wszystkich fajkocewkach iskra jest, wszystkie wtryskiwacze pracują tak samo (oceniając po dźwiękach).
Po prostu w pewnych warunkach poszarpuje i zawsze w tych samych warunkach. Na biegu jałowym jest wszystko ok no może oprócz tego że słychać świerszcza pod maską bo wyrobił się pierścień uszczelniający pomiędzy kolektorem wydechowym a tłumikiem (max 2 tyg i będzie wymiana lub przesmarowanie - bo z tego co czytałem niektórzy tak to naprawiali). Szybka jazda gdy obroty np. 3, 4 czy 5 tys/min bez żadnych problemów. Tylko w okolicach tych 2 tys obr/min (przy stałej prędkości lub podczas przyspieszania i przy przejściu przez te obroty) występują te poszarpywania. pozdrawiam |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2014-03-19 20:11:27
Trzeba podpiac tester i sprawdzić jak stoja fuel trimy zwłaszcza kiedy poszarpuje.sprawdz czy wydech napewmo jest szczelny .Ktos niech zatka rure na końcu a ty osluchaj pod autem czy gdzies nie syczy.Nieszczelnosc w okolicy sondy to murowane kłopoty. |
Soudan Toyota Corolla E12 W ... Konin | 2014-03-22 18:48:48
witam, nieszczelność pewnie jest w miejscu pierścienia uszczelniającego kolektor wydechowy z tłumikiem ale czy by to miało wpływ na poszarpywania skoro to jest już za sondą lambda? Na razie mam problem z powodu kontuzji po nartach i nie mogę tego uszczelnienia wymienić ale myśle za 2 tyg to zrobić więc wtedy napiszę co i jak. pozdrawiam |