Gdzie w LDZ regenerować maglownice?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie!
Essie cierpi na już poważny wyciek z magla, płyn od wspomagania aż sobie kapie, a że już technicznie tylko to mi zostało to chciałbym się zapytać czy ktoś wie gdzie w Łodzi można DOBRZE zregenerować magla? Czy może da się to zrobić samemu? Albo jakie ceny są nóweczek ;p
Luzu nie ma, za to są wycieki sam nie wiem dokładnie skąd bo to już tak od dawna jest i do wyciekającego płynu polepiła się tona piachu i brudu tak więc pół magla mam w smole ;p
  
 
Nie wiem czy jest sens regeneracji magla w firmie która to robi. Koszta duże a i tak gwarancja max na 2 lata. Wiem bo się sam dowiadywałem. Wymiana uszczelniacza na oryginał ma sens ale na niewiele się zda bo i tak zacznie w szybkim odstępie czasu leciec ponownie. Ja wymieniłem na oryginalny i po 1,5 roku znów ciekło - jakbym wiedział jakie jaja są z wyjęciem i ile to gimnastyki to bym nawet się do tego nie zabierał. Olej z uszkodzonego rozpuścił mi gumy na wahaczach więc miałem masakrę przez co od razu miałem do robienia tuleje na wahaczach. Poszukałem na allegro i znalazłem magiel za 250zł z wysyłką w bdb stanie z drążkami i końcówkami. Śmigam już tak 3 lata i nic nie leci.
  
 
No właśnie u mnie wahacz cały nowy w zeszłym roku pływa sobie ale jeszcze z tulejami nic si nie dzieje
  
 
Regeneracja:
W Łodzi masz zagłębie regenerowania maglownic więc znaleźć miejsce nie będzie problemu. Koszt: 500 - 600 zł
Odbywa się to w ten sposób, że umawiasz się, przyjeżdżasz rano, wyjeżdżasz wieczorem
Gwarancja na 2 lata i mniej więcej tyle wytrzyma
Nówka:
Ciężki temat. Ale jeśli już to cena znacznie powyżej tysiąca. Chyba, że dorwiesz gdzieś w promocji - podobno komuś kiedyś się udało.

Ja raz regenerowałem, potem wsadziłem używkę

Jak wahacz masz uwalony, to raz dwa polecą gumy
  
 
a ja polecam kupić używkę w cenie 50zł i wymienić samemu ważne aby kupowany magiel miał oryginalne drążki kierownicze wtedy jest szansa że magiel nie dostał strzała w bok bo zamienniki drążków mają nacięcia na klucz 32
  
 
Jeszcze jest jedna opcja,kupic takie cos przy okazji oddajac swoja.



link

Ja 2 razy w zyciu w 2 różnych escortach wsadzalem uzywke i mialem szczescie,bo nic sie nie działo potem, ale jak mi pojdzie w cabrio ta uzywka to wkladam wlasnie takie cos.





[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2014-05-06 08:28:52 ]
  
 
przekladnia.com - to mój klient z poprzedniej pracy, nie wiem jak stoją z cenami ale wspołpracują z warsztatami w całej polsce i mają duży ruch więc chyba można polecić a do tego bardzo miłą obsługę będziesz mieć - same szefostwo się tym zajmuje więc wal jak w dym. Pabianice ulica bodajże partyzantów (prawie naprzeciw philipsa).
  
 
Na motoneo oddając starą mogę kupić za 840 nową TRW więc jak mam dać 600 za regeneracje trupa to lepiej już dołożyć te 240 i mieć nówke TRW ale poszukam używki jakieś ładnej, kupy km nie robie essem więc może da rade ;p
W zeszłym roku pracowałem w philipsie ale jakoś nie widziałem tam nic takiego ;p ślepota
  
 
to nie jest nówka sztuka TRW prosto z fabryki tylko 'fabrycznie' regenerowana