Silnik 1 ad 2008 rok

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam co może być przyczyną gazowania(jakby się gotował ) plynu chłodniczego na ciepłym silniku wolne obroty temp. 86 C W OLEJU nie widać boryga , a w borygu nie ma oleju na razie , normalnie się zbiera silnik w rurze wydechowej nie widać boryga. Wszystko git tylko wyrzuca ze zbiorniczka wyrównawczego po ekspresywnej jezdzie (maks 3 tyś obr)stan w zbiorniczku na zimnym miedzy min a maksimum hehe

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2014-03-10 17:10:21 ]
 
 
Jaki masz przebieg i czy wymieniasz olej w ASO?
  
 
Wiem do czego zmierzasz tylko mnie nie dobij ....... 110 tyś km nie w aso sam olej wymieniam
 
 
Cytat:
2014-03-11 20:11:17, avensis22d4d pisze:
Wiem do czego zmierzasz tylko mnie nie dobij ....... 110 tyś km nie w aso sam olej wymieniam


No niestety prawda jest brutalna koniec silnika.
Gdybys chociaż ten olej wymienial w ASO to teraz dostalbys nowy silnik od Toyoty.A tak to teraz szukaj używany z gwarancja rozruchowa i nie wiadomo ile pociągnie.
  
 
Jak pech to pech
 
 
To nie pech, tylko kochany ADek
  
 
No to uszczelka pod głowicą do wymiany czy wada konstrukcyjna silnika jest ?? w roli ścisłości bo tajemniczo to brzmi a silnik już prawie wyrzucony z auta i jak niewierny Tomasz będe szukał przyczyny tylko czy nie zmarnuje czasu o to jest pytanie hehe ;D
 
 
Cytat:
2014-03-21 19:54:11, avensis22d4d pisze:
No to uszczelka pod głowicą do wymiany czy wada konstrukcyjna silnika jest ?? w roli ścisłości bo tajemniczo to brzmi a silnik już prawie wyrzucony z auta i jak niewierny Tomasz będe szukał przyczyny tylko czy nie zmarnuje czasu o to jest pytanie hehe ;D


No jak wyrzuciles to dobrze Teraz zamontuj nowy.
Te silniki maja przedluzona gwarancje do 180 tys pod warunkiem ze przeglądy a przynajmniej olej wymieniasz w ASO zgodnie z interwalem.
  
 
Pacjent nie przeżył wycięta zdrowa nerka ......wstawiowana stara od innego dawcy ;D Rozebrany silnik , uszczelka cała , przyczyna była inna związana z głowicą , złożone i silnik chodzi i ma się dobrze tak dla potomnych pzdr.
 
 
avensis22d4d - A co było dokładnie z głowicą? Czy to była erozja alu?
Masz jakieś zdjęcia?
  
 
Na 3 tłoku wydmuchało sobie szczeline ,śruby lużne 2 szt były w tym miejscu ,

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2014-04-05 20:20:59 ]
 
 
czyli tylko wymiana uszczelki, bez planowania głowicy/bloku ?
  
 
Cytat:
2014-03-29 18:10:04, avensis22d4d pisze:
Pacjent nie przeżył wycięta zdrowa nerka ......wstawiowana stara od innego dawcy ;D Rozebrany silnik , uszczelka cała , przyczyna była inna związana z głowicą , złożone i silnik chodzi i ma się dobrze tak dla potomnych pzdr.

No to daj znac kiedy problem powroci , bo stawiam ze raczej niedługo.
  
 
Każdy przypadek jest inny jak użytkowany był silnik , nie wrózę z fusów tylko z rzeczywistosci poszedł szlif głowicy bo ją troche wykrzywiło dokładnie mówiąc , blok nie był ruszany bo nie wymagał tego .Jest 5 grubości uszczelek więc producent przewidział takie sytułacje WIadomo że nie bedzie to samo bo to jest jak z ręką raz złamana nie będzie cała. Poza tym skoro serwis Toyoty to sugeruje to muszą chodzić te silniki cudów nie ma a ja jako klient drugiej kategori z tego korzystam Przejechane już jest 5 tyś km , nie będe się tu rozpisywał pzdr.




[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2014-05-09 23:04:15 ]
 
 
Cytat:
2014-05-09 22:44:24, avensis22d4d pisze:
Jest 5 grubości uszczelek więc producent przewidział takie sytułacje


Raczej rzucił "kijek" na ratunek tonącym po pierwszych awariach silnika i wprowadził na rynek różne grubości uszczelek.
A którą Ty użyłeś?
  
 
A znasz wyszystkich 5 grubosći wymiary to ci powiem która z kolei wymiarów bo czy to 1 czy 5 to nie wiem ??

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2014-05-11 22:41:01 ]
 
 
Cytat:
2014-05-09 22:44:24, avensis22d4d pisze:
Każdy przypadek jest inny jak użytkowany był silnik , nie wrózę z fusów tylko z rzeczywistosci poszedł szlif głowicy bo ją troche wykrzywiło dokładnie mówiąc , blok nie był ruszany bo nie wymagał tego .Jest 5 grubości uszczelek więc producent przewidział takie sytułacje WIadomo że nie bedzie to samo bo to jest jak z ręką raz złamana nie będzie cała. Poza tym skoro serwis Toyoty to sugeruje to muszą chodzić te silniki cudów nie ma a ja jako klient drugiej kategori z tego korzystam Przejechane już jest 5 tyś km , nie będe się tu rozpisywał pzdr. [ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2014-05-09 23:04:15 ]


No czas pokaze czy się udało.Nozliwe ze twoja szybka reakcja cie ocalila ,ale z tego co wiem po takiej wymianie efekt jest na krotko ,a przynajmniej nie spotkałem aby to komus dluzej pochodzilo.Wszak z jakiejś przyczyny się te szpilki zluzowaly.A powod jest przeważnie taki ze szpilki wylaza z bloku.Fakt tez jest taki ze nie we wszystkich silnikach tak się dzieje ,a jedynie w znacznej ich ilości.Wiec zawsze jakiś tam procent jest ze tutaj akurat powodem była tylko uszczelka pod glowica.W każdym razie w twoim przypadku chciałbym się mylic.