Komputer od 2.0 do 1.8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Mam pytanie odnośnie komputera sterującego.W moim escorcie jest silnik 1.8 16V 105 km RDA. Wymieniłem wałki rozrządu,listwę wtryskową,przepustnicę,kolektor plastikowy wraz z dolotem oraz przepływomierz - wszystkie podzespoły pochodzą od mdo 2.0.Został mi jeszcze do podłączenia komputer i nie wiem czy we wtyczce z kablami trzeba coś przerabiać czy nie.Proszę o podpowiedzi.Pozdrawiam
  
 
Jako, że nie udaje mi się nigdzie znaleźć informacji to pozwolę sobie odkopać wątek.

Powiedzcie mi czy te kompy z Mondeo z serii DEEP, DESK i DEWY to pasują do Escorta plug&play, tak, że odpinam swój od 1.8, podpinam od Mondeo 2.0, przekręcam kluczyk i jadę, czy może trzeba coś rzeźbić we wtyczce albo w instalacji?

Drugie pytanie to czy mogę kupić taki komputer wraz z kluczykiem, żeby immobilizer pozostał sprawny?

EDIT:
Takie coś znalazłem na allegro: link na allegrosz


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-13 20:25:31 ]

[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-13 20:25:46 ]
  
 
musisz kabelki pozmieniac, a imo nie bedziesz mial na tych kompach co podales bo one sa wlasnie bez imo. chyba nawet ten komp co podales nie podejdzie ci do wtyczki bo ma nowsza.

na dole escort na gorze wlasnie taki komp.


jak podpiac komp bez imo do escorta

[ wiadomość edytowana przez: Wymiot dnia 2014-07-13 20:57:12 ]
  
 
coś kręcisz

Na zdjęciu, na górze jest EECV i rzeczywiście w niektórych Escortach się pojawiło, ale ja mam EECIV i te 3 kompy też są.

A drugiego pytania to nawet nie zrozumiałeś, bo chodziło mi o to czy możliwe jest kupno kompa z immobilizerem i instalacja go tak, żeby zadziałał.
Innymi słowy czy da się ogarnąć 2.0 bez usuwania immobilizera?


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-14 00:06:12 ]

[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-14 00:26:13 ]
  
 
Cytat:
2014-07-14 00:04:12, darek4488 pisze:
coś kręcisz Na zdjęciu, na górze jest EECV i rzeczywiście w niektórych Escortach się pojawiło, ale ja mam EECIV i te 3 kompy też są. A drugiego pytania to nawet nie zrozumiałeś, bo chodziło mi o to czy możliwe jest kupno kompa z immobilizerem i instalacja go tak, żeby zadziałał. Innymi słowy czy da się ogarnąć 2.0 bez usuwania immobilizera? [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-14 00:06:12 ] [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-14 00:26:13 ]


dobrze nie chce mi sie pisac

raczej bedzie ciezko moim zdaniem, az tak potrzebne ci imo ?
  
 
Cytat:
2014-07-14 00:04:12, darek4488 pisze:
coś kręcisz Na zdjęciu, na górze jest EECV i rzeczywiście w niektórych Escortach się pojawiło, ale ja mam EECIV i te 3 kompy też są. A drugiego pytania to nawet nie zrozumiałeś, bo chodziło mi o to czy możliwe jest kupno kompa z immobilizerem i instalacja go tak, żeby zadziałał. Innymi słowy czy da się ogarnąć 2.0 bez usuwania immobilizera? [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-14 00:06:12 ] [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-14 00:26:13 ]





  
 
Cytat:
2014-07-14 10:20:13, Wymiot pisze:
raczej bedzie ciezko moim zdaniem, az tak potrzebne ci imo ?


Odkąd mam Escorta to ukraść mi go jeszcze nikt nie próbował, ale źle się czuję z pomysłem, żeby jedyne co chroniło mój samochód to wkładka zamka i stacyjki, bo wtedy można odpalać auto bez narzędzi jak w hollywood. Kamień w okno, zerwać plastik z kolumny to nie kłopot, a potem oderwać 3 przewody od stacyjki i jazda. Dlatego też pytam czy jest jakiś sposób, bo jak nie to nie, trudno.
  
 
bez obrazy ale escorta jak mam na handel to ciężko sprzedać bo nikt go nie chcę,Złodzieje tym bardziej nie chcą na niego spojrzeć a co dopiero ukraść.Większość ludzi w starych samochodach usuwa imo. Nie znam nikogo kto w starym aucie chce naprawiać imo a co dopiero zakładać i to jeszcze dobrowolnie z własnej nie przymuszonej woli.Gratuluję jesteś pierwszy ale twoja wola gospodarzu ja bym zrezygnował z imo bo zakładanie nie ma sensu
  
 
Ja tam bym chętnie uruchomił bo i tak mam tylko jakby na stałe odblokowany, tylko szkoda mi pieniędzy na nowe kluczyki
  
 
Sorry, ale mój garaż mam w takiej części Łodzi gdzie 80% mieszkańców to kompletna żulerka. Dokładnie w tamtym miejscu, niedalej jak kilka lat temu Ojcu próbowano ukraść Vectrę z 88, która była absolutnym trupem, wołem roboczym służącym do przewożenia worków z zaprawą. W zamku drzwi kierowcy złamał im się wytrych. Kiedyś ukradziono nam też oświetlenie wiszące na gołej na ścianie na drugim piętrze. Okolica jest taka, że ludzie wchodzą do sklepów samoobsługowych najeść się w środku, a żeby tego było mało to mam cyganów za płotem. Zawsze jak tam przyjeżdżam to rozglądam się zanim wyjmę klucze i to wcale nie jest paranoja.
  
 
to może lepiej załóż sobie samemu odcięcie pompy i zapłonu takie zabezpieczenia są najlepsze
  
 
Chyba nie ma innego wyjścia.

Czyli co, szukam kompa:
DEWY 93BB12A650EE
DEEP 93BB12A650EF
DESK 93BB12A650ED
a zabezpieczenia osobno?