[mk7] kręci ale nie odpala, na popych też

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie mam problem z moim rqb (przełożony z mk5). Pare dni temu auto po prostu nie chciało odpalić. Następnego dnia odpaliło bez problemu i było ok przez 2 dni. Wczoraj pojechałem do kina, a po seansie znów nie zagadał. Po przekręceniu kluczyka słychać pompe paliwa, iskra jest, przewody WN podmieniłem, świece oryginał motocraft platynowe mają około 12kkm. Dodam że w sobote zrobiłem trase 250km i około 8 razy szarpnęło nim, tak jakby miał zgasnąć, ale jechał dalej bez problemów. Rozkładam ręce..
  
 
Te szarpanie moze jest spowodowane słabej jakości paliwem ?
Filtr powietrza kiedy zmieniales ?
  
 
filtr jest kn, i czyszcze go co jakiś czas. paliwo tankowane na orlenie (zawsze tankuje na 1 stacji).

skupmy się na samym uruchomieniu silnika. wymieniłem skrzynke bezpiecznikow na full opcje od tigerbart`a oraz podmieniłem cewke co efektu NIE DAŁO. najlepsze jest to że nadmuch nie działa po wymianie skrzynki.


[ wiadomość edytowana przez: konus19 dnia 2014-02-27 18:08:51 ]
  
 
może filtr paliwa?
  
 
Imo masz? Nie świeci ci się?
Jak iskra jest, pompę słychać to czy kosta od wtrysków się nie poluzowała? Masz sygnał na wtryskach?
  
 
Cytat:
2014-02-27 18:08:39, konus19 pisze:
wymieniłem skrzynke bezpiecznikow na full opcje od tigerbart`a oraz podmieniłem cewke co efektu NIE DAŁO. najlepsze jest to że nadmuch nie działa po wymianie skrzynki. [ wiadomość edytowana przez: konus19 dnia 2014-02-27 18:08:51 ]



Mnie to nie dziwi .wystarczy inna zworka lub jeden przekaźnik i skrzynka może wg mnie źle działać. Sama wymiana skrzynki bezpieczników to nie wszystko.

Filtr paliwa zmieniałeś nie dawno, prawda ?? Bo po jednym roku był tak zajechany wizualnie że postanowiłeś zmienić na nowy. dobrze pamiętam to info z twego wątku Łukasz ??
  
 
ludzie, musiał by być woda zamiast benzyny żeby nie zapalił.
Odkręć przewód przed listwą i przełącz aby pompka paliwa zadziałała.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Miałem kiedyś bardzo podobny problem, nikt nie mógł sobie z tym poradzić aż w końcu mechanik a raczej elektryk który to ogarnął powiedział mi tylko tyle, że przy wiązce silnika się kabelek jakiś przepalił czy coś takiego, niestety dawno to było i dokładnie nie jestem w stanie powiedzieć, ale można sprawdzić coś w tym kierunku

Kolega miał jakiś czas temu podobny problem w Pugu 406, sprawdził wiązkę przez przypadek, podczas próby odpalenia jeden zawodnik kręcił rozrusznikiem, a drugi szarpał wiązką i zaskoczył, więc przejrzał wiązkę ogarnął co trzeba i lata.

powodzenia
  
 
tak jak Kiciek pisze, to ze wrzucisz skrzynke z innego podobnego Essa nie znaczy ze wszystko Ci bedzie smigac. Jethrowi pisalem zeby skrzynke brał od tigerbarta to mowil ze elektryk mu ją doposażał, że nie była w standardzie Full opcja.

co do szarpania. sprawdz czy nie ciągnie na lewo gdzies powietrza. u mnie jak spadł dolot to tez szarpalo jak furą z węglem. a co do odpalania, rozrusznik nowy ? regenerowany ? może juz sie konczy
  
 
a właśnie. Rozrusznik kręci?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
kręci jest od diesla
  
 
Moze kabelki od przeplywki ci zworke robią ? Obejrzyj dokładnie przedni pas czy tam gdzieś kabelki zwarcia nie robią.
  
 
A EDIS'a i jego wiązkę sprawdzałeś? ciśnienie na listwie wtryskowej masz? może pompa nie daje jak trzeba.

Odn skrzynek, to są podmienialne z różnych wersji (szczególnie w górę) ale trzeba patrzeć na rozmieszczenie przewodów we wtyczkach, pomimo że są takie same. Zdarza się, że we wiązce X przewody są poukładane inaczej niż we wiązce Y i pomimo teoretycznej zgodności skrzynek wychodzą kwiatki.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2014-02-28 08:31:01 ]
  
 
Cytat:
2014-02-27 20:33:01, mleczyk pisze:
Miałem kiedyś bardzo podobny problem, nikt nie mógł sobie z tym poradzić aż w końcu mechanik a raczej elektryk który to ogarnął powiedział mi tylko tyle, że przy wiązce silnika się kabelek jakiś przepalił czy coś takiego


u mnie w orionie mialem podobnie i mialem nadpalony kabelek przy klemie i raz odpalal a raz nie. po zrobieniu tej drobnostki do dzis bez problemu

a ty masz skrzynke z mk7 a silnik z wiazka z mk5??
jak to spasowales?
  
 
śmierdzi mi instalacją.
Zobacz czarny przekaźnik w skrzynce z grubymi nóżkami.
Może czegoś nie docisnąłeś.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
W orionie 91 mialem.problem za nic nie odpalal i wlasnie przerywal mocno. Wymienilem filtr paliwa i wyregulowalem przerwy na swiecach. Do samego konca odpapal za 1
  
 
spróbuje podmienić dzisiaj jeszcze czujnik położenia wału o ile uda się to zrobić pod blokiem

jeśli chodzi o skrzynke to zastanawiam sie tylko jakim cudem działa WSZYSTKO, oprócz samej dmuchawy. cięzko chyba wtyczki pomylić... oznaczenie skrzynki to EB.

  
 
co do dmuchawy to może padł przełącznik przy pokrętle?
  
 
a może wypiął Ci się przewód z mapa ?? sprawdzałeś??
  
 
nie ma iskry jeżeli czujnik położenia wału jest walnięty. Ale sprawdź.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach