[RS2000] wymiana hamulców czyli jakie najlepsze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Tak jak w temacie, planuje wymienić tarcze + klocki w essim bo hamowałem gwałtownie ze 180 i zaczęły trzeć i inne cuda sie dzieją, z tego co widziałem to ranty sie porobiły na tarczach i wyglądają jak g.... Planuje kupić coś lepszego więc pytam kolegów, ktorzy mają pojecie, na jaką firme wymienić te tarcze i klocki. Niestety tak sie dzieje jak hondziarz prowokuje... Pozdrawiam i dzięki z góry
  
 
Może te: mikoda
  
 
Blad,przepraszam

[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2014-07-11 12:31:22 ]
  
 
podejda te tarcze do rsa? nie wiem jaki mają wymiar, zdaje sie na waszą wiedze
  
 
mikoda jest mocno budżetowa opcja, bosch/ate/brembo jak cos na przyklad
  
 
a nie lepiej zwiększyć hebel ??
za nie wielkie pieniądze można sobie złożyć większy kit który podejdzie p&p
  
 
Teraz bede podlenek lpg zakladal wiec i tak sie wykosztuje, sprawdzilem to lewego klocka praktycznie nie ma,u gory nawet lekko sie skruszyl
  
 
ja polecam trw tarcze i klocki trw dobre w dobrej cenie
  
 
żadnej MIKODY !! miałem w 2 samochodach i w każdym po roku czasu biją...
  
 
Sam już kilka zestawów w Escorcie zajeździłem, ale nic Ci nie powiem dopóki nie powiesz jak jeździsz i jakie hamowanie Cię czeka.

Mnie już po wyjściu z auta ukazał się dym z pomiędzy ramion felgi, a założyłem to co przez niektórych zostało nazwane dobrym klockiem.
Miałem też klocki niebezpieczne, które po trzech butowaniach z rzędu miały taki fading, że za czwartym razem, już przy normalnym hamowaniu pozwoliły mi przejechać przez skrzyżowanie z pedałem hamulca w podłodze. Szczęście, że nikogo tam wtedy nie było.

Są pewnie tacy co by im każdy klocek wystarczył. Dla nich dobry klocek to tani klocek, bo nie widzą różnicy. Są tacy co szukają klocków najbliższych seryjnym, bo dają sobie radę ze zwykłą jazdą + niespodzianki. No i są też Ci ostatni co dobrym klockiem nazwą wyłącznie taki co wytrzymuje regularnie powtarzane katowanie.


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-11 21:24:00 ]
  
 
Czyli co, wyszło na to, że najlepiej jak pójdę do sklepu i powiem ze chce zestaw dla rsa.
  
 
Kup takie na jakie Cię stać, jak już się ułożą i dotrą to je przetyraj w bezpiecznym miejscu, aż poczujesz, że hamowanie stopniowo słabnie. Gdy dowiesz się gdzie jest granica to będziesz też wiedział jak jej nie przekroczyć i jak jeździć bezpiecznie.
  
 
Troch nie rozumiem, hamulce mają działać w każdej sytuacji, nawet jak muszę zahamować z 200 do 0, nacinane i nawiercane będą dobrym wyborem?
  
 
Cytat:
2014-07-11 23:50:23, stefan1307 pisze:
Troch nie rozumiem, hamulce mają działać w każdej sytuacji, nawet jak muszę zahamować z 200 do 0, nacinane i nawiercane będą dobrym wyborem?



Tak:
1.klocki
tu
2.
tu
3.
tu
4.
tu
5.
tu
6. opony
7. wszelakie luzy w zawieszeniu
8. amortyzatory
9. Tyl-nie hamowni-ki i wszystko co z nimi jest związane !

Pamiętaj nie zabija nadmierna prędkość tylko
nagłe zatrzymanie, drzewo/przeciwnik z naprzeciwka.

Składniowa wariacka prędkość ---> BEZPIECZNE awaryjne hamowanie = SPORO KASY, parę tysięcy zł .


Wszystkie linki są poglądowe, patrz na ceny.
Skoro musisz jak napisałeś z 200km/h do 0 zatrzymywać się to z 5-6 tysi szykuj, jak sam będziesz wszystko wymieniał.

Jak wymienisz cała zawiechę i układ hamulcowy to możesz poszperać coś z tej firmy :


RS2000 VENTED BRAKE KIT

lub też po-prostu Wilwood performance brake kits

[ wiadomość edytowana przez: KAMILA_Z_USTRONIA dnia 2014-07-12 00:29:08 ]
  
 
zapomniałeś dodać =wartość escorta trochę popadamy z skrajności w drugą skrajność.Ja mam hamulce z rs przód nacinane i wiercone klocki jakieś icer czy coś takiego nie pamiętam.tył standart i chamuję zajebi...Także nie przesadzajmy
  
 
Cytat:
2014-07-12 00:26:04, tomex3 pisze:
zapomniałeś dodać =wartość escorta trochę popadamy z skrajności w drugą skrajność.



Gość pisze o prędkościach
Cytat:
2014-07-11 11:56:56, stefan1307 pisze:
Witam. Tak jak w temacie, planuje wymienić tarcze + klocki w essim bo hamowałem gwałtownie ze 180 i zaczęły trzeć



Czyli auto do upału na torze lub pożeranie kilometrów na autoban-ie.

Rozumiem że to nie auto seryjne/cywilne.
  
 
napisał że hamował gwałtownie ze 180 czy robi to cały czas to nie wiadomo ale 5tyś na hamulce to przesada za te pieniądze to do miska evo kupisz
  
 
Cytat:
2014-07-12 00:41:22, tomex3 pisze:
napisał że hamował gwałtownie ze 180 czy robi to cały czas to nie wiadomo ale 5tyś na hamulce to przesada za te pieniądze to do miska evo kupisz


Napisałem, że nie wiadomo o co gościowi chodzi, bo się jeszcze nie wysłowił i nie da mu się pomóc, dopóki tego nie zrobi.

Klocki z linka numer 1 nie pasują. Kupiłem je kiedyś, dokładnie te same, od tego samego sprzedawcy i odesłałem, bo to nie są klocki do RS2000. Są odrobinę większe, mają inny kształt i za duże uszy.

Reszta spoko, choć przewody w oplocie da się taniej i to z dowolnymi końcówkami i w dowolnym kolorze. Sam sobie kilka dni temu kupiłem.

Ja się już chwilę bujam na EBC Turbo Groove + Ferodo DS2500 i mimo, że czas oczekiwania na takie produkty w Polsce jest taki, że krew zalewa to zestawik bardzo sobie chwalę, bo przy małych prędkościach i na zimno jest jak seria, a nie udało mi się jeszcze tego przegrzać (w przeciwieństwie do Green Stuff).
  
 
Cytat:
2014-07-11 21:02:27, pytlar pisze:
żadnej MIKODY !! miałem w 2 samochodach i w każdym po roku czasu biją...



A ja miałem i nie bily jako jedyne.
  
 
Cytat:
2014-07-11 21:02:27, pytlar pisze:
żadnej MIKODY !! miałem w 2 samochodach i w każdym po roku czasu biją...



Jak katujesz heble,jeździsz po kałużach czy na myjke z gorącymi heblami to nie dziw się,że biją.
Każdą tarcze tak załatwisz.

[ wiadomość edytowana przez: sklave dnia 2014-07-12 07:35:41 ]