[Przemk0] MK5 kombiacz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciałbym wam zaprezentować mojego essiego . Pochodzi z 1992r napędzany silnikiem 1.6 100km z LPG oczywiście . Kupiłem go pare dni temu wygląda on tak:


tutaj przymiarka felgi borbet 16x9j et15:

Najbliższe plany to poszerzyć nadkola oraz pomalować borbety na róż .
  
 
Ładny kolor . Coś jeszcze planujesz poza kołami i nadkolami ?
  
 
W dalszych planach jest obniżenie i ogólne ogarnięcie, a tak wizualnie to raczej przy serii zostaje
  
 
dawno na tym forum nie widziałem kombi mk5...
 
 
rude zlikwiduj.
no i nie ma 100KM tylko 90.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Ruda będzie likwidowana przy okazji jak będe poszerzał nadkola. 90km? Widocznie w dowodzie pomyłkę mam bo w dowodzie jest 77kW, po przeliczeniu to wychodzi 105km dokładnie.
  
 
Cytat:
2014-05-18 18:37:52, Kleszczak pisze:
rude zlikwiduj. no i nie ma 100KM tylko 90.


Równie dobrze może mieć 105KM Zależy to od tego czy to jest CVH czy Zetec.

Cytat:
2014-05-18 18:45:30, Przemk0 pisze:
Ruda będzie likwidowana przy okazji jak będe poszerzał nadkola. 90km? Widocznie w dowodzie pomyłkę mam bo w dowodzie jest 77kW, po przeliczeniu to wychodzi 105km dokładnie.


No to masz CVH, czyli ośmio zaworowca na jednym wałku. Do gazu raczej dobry silnik, ze względu na hydrauliczne popychacze.
Zanim przystąpisz do modyfikacji, dobra rada - wjedź na kanał i spójrz na podłogę, tylne podłużnice i mocowanie tylnej belki.


[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-05-18 18:51:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-05-18 18:53:32 ]
  
 
Z czego patrzyłem na google to mam CVH
  
 
A za wyjątkiem haka coś on ma?
  
 
Dawid oprócz haka ma szybra, po za tym golas totalny
  
 
To chociaż daj mu szybki w elektryce ;p
  
 
Dinozaur konkretny, jeszcze z CVH, przynajmnie błędami można pobłyskać! Ale jak silnik niedojechany, to konkretnie chodzi...
A może masz 1,8 105KM, zerknij czy masz świeczki na środku pokrywy, czy od przodu.
No i jak koledzy mówią, zanim czaczniesz pakować kasę i czas, obstukaj dokładnie spód, żeby nie było rozczarowania...
  
 
Miałem takiego ale 1.4 jeszcze gdzieś el. lusterek i el. szyberdachu leży.
  
 
Silnik jest jak najbardziej w dobrym stanie technicznym. Co do rdzy to progi i nadkola do roboty jak by nie patrzył, ale nie jest aż tak źle bo na lewarku jeszcze go podniesie . Z elektryką raczej sie nie będę bawił. Ogółem uczniowskie zarobki nie pozwalają mi na jakieś duże modyfikacje.
  
 
Ooo. kolega z Płońska, a myślałem ze z okolic Płocka nikogo nie ma
  
 
Jak ogarne essiego będzie można zrobić małego spota .
  
 
są i felgi


na dniach założę oponki na razie 225/50 ale po wypłacie będą 195/45 i polerka rantu
  
 
Cytat:
2014-05-20 11:05:52, Przemk0 pisze:
Co do rdzy to progi i nadkola do roboty jak by nie patrzył, ale nie jest aż tak źle bo na lewarku jeszcze go podniesie .


To jest moim zdaniem najmniejsze zmartwienie. Jak już wcześniej pisałem - wjedź na kanał i obejrzyj dokładnie całą podłogę, tylne podłużnice i najważniejsze oczywiście mocowanie tylnej belki. Patrząc na karoserię, założę się że spód wygląda tragicznie. Nie chodzi o to że pakowanie kasy w takie auto nie ma większego sensu, tylko również o bezpieczeństwo - nie chciałbyś raczej urwać tylnej belki przy 100km/h.
  
 
Maylo sprawdzany był, podłużnice w ładnym stanie, podłoga też. Jedynie powierzchownie jest zeżarty.
  
 
az pojde do siebie i zrobie ci fotke zdrowej podlogi w mk7 2000 rok