Rura kolektorowa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Potrzebuję jakiś namiar na nr, symbol rury kolektorowej do mojego espero 2litry 96rok AUTOMAT. w sklepie ręce rozkładają a zaczyna mi dmuchać i pierdzieć. dodam , że jest to dwururka z przodu później przechodzi w jedną rurę , ze złączem elastycznym, mocowana jest na cztery śruby do kolektora. Prosze o pomoc, gdzie i jaką kupić bo naprawde nie jest to proste. w sklepie nie wiedzą czy automat ma taki sam wydech co manual. Z góry dziękuję
  
 
Cytat:
2014-03-06 13:51:54, Rafi pisze:
Witam. Potrzebuję jakiś namiar na nr, symbol rury kolektorowej do mojego espero 2litry 96rok AUTOMAT. w sklepie ręce rozkładają a zaczyna mi dmuchać i pierdzieć. dodam , że jest to dwururka z przodu później przechodzi w jedną rurę , ze złączem elastycznym, mocowana jest na cztery śruby do kolektora. Prosze o pomoc, gdzie i jaką kupić bo naprawde nie jest to proste. w sklepie nie wiedzą czy automat ma taki sam wydech co manual. Z góry dziękuję

a cyknij fote
  
 
Zgodnie z katalogiem części portki są inne do wersji z automatem i mają nr 96084771-A. Ale czym się tak naprawdę różnią to nie wiem.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
dzięki Adamie za podpowiedź. nie wiem skąd wziąłeś ten nr ale cieszę się, że udało Ci się go odnaleźć. ja szukałem w necie i nic nie znalazłem na temat dwururki do automata a w sklepie nic nie wiedzą na temat.
  
 
Przecież napisałem, że w katalogu części do espero Mam nadzieję, że pomogło Ci to w poszukiwaniach.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
popatrz w ąllegro, widziałem portki po osiem dych. zadzwoń tam to gość ci powie do czego ma.
  
 
Cytat:
2014-03-16 11:03:31, iskrownik pisze:
popatrz w ąllegro, widziałem portki po osiem dych. zadzwoń tam to gość ci powie do czego ma.

Zapewne ma je do sprzedania
  
 
na razie rura lekko podspawana i przedmuchu nie ma. wymieniłem za to końcowy tłumik, który już miał spory przedmuch i wszystko ok. co do tej dwururki to niestety żaden sprzedawca nawet z allegro nie był w stanie potwierdzić, że jego rura będzie pasować do automata. Będę się tym martwił później. Na razie dziękuję za pomoc.
  
 
Poobserwuj wydech, jeżeli masz mocno przesilony - u mnie po wymianie tłumika końcowego na nowy, szczelny rozsadziło plecionkę (stara już była ) - dostała większe ciśnienie i podziękowała za współpracę.
  
 
witam szanowne grono. dopiero w piątek zamontowałem rurę kolektorową a to dlatego, że dopiero ją otrzymałem nawet nie wiem skad przyszła bo sprzedawca z allegro sprowadził ja z niemiec. w Polsce prawdopodobnie takich rur do automata już nie ma. stara nie nadawała się już do ponownego spawania. rury długo szukałem i w żadnym sklepie nie było. nie było nawet mowy o sprowadzeniu. a symbol faktycznie był inny niż manual choć na oko wyglądają identycznie
  
 
...tak na przyszłość to pewnie prościej byłoby namierzyć jakiegoś kumatego "tłumikarza" coby takie portki dorobił na wzór starych (a może i lepsze) i byłoby szybciej i bez nerwów.

/do samochodów zabytkowych praktycznie większość cześci trzeba dorabiać i tym sposobem jakoś jeżdżą. A Espero to już prawie zabytek /