Immobilizer

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!
Mam pytanie: czy ktoś zajmował się juz immobilizerem montowanym seryjnie, jak to urządzenie działa, co odcina, itp ?
Pytam, bo mam podejrzenie, że mój siada. W związku z tym chcę założyć nowy, inny i nie wiem czy to się nie pogryzie. Proszę o pomoc.
major
  
 
A mój samochodzik ma czasami takie akcje: np. dzisiaj wysiadam, zamykam go, odchodzę kawałek i słyszę centralny zamek... Odwracam się patrze a on na mnie radośnie kierunkami mruga i już jest otwarty. Wykluczone przypadkowe naciśnięcie guziczka...
  
 
Immobiliser to przede wszystkim fabryczne odcięcie pompy paliwa i zapłonu. Wymiana na nowy, to również konieczność wymiany kluczyków. Chyba nikomu to się jeszcze nie zepsuło...
a alarm t ozupełnie oddzielna sprawa i nie ma nic wspólnego z immobiliser'em (podłaczane oddzielnymi przewodami)
  
 
Witam!
Zgadza się Maćku, jeśli chodzi o odcięcie pompy i zapłonu. Ale mi chodzi o to, w jaki sposób jest to realizowane. Na schemacie immobilizera (jest na końcu instrukcji) jest kabel łączący immobilizer z +15. Albo tu jest przykładana masa, albo jest to tylko bardzo ogólny zarys połączeń, a szczegóły znane tylko producentowi. Nie wiem czy mogę te przewody poodłączać i dołożyć nowy, własnej produkcji immobilizer.
Życzę wszystkim Wesołych Świąt.
major
  
 
A najgorsze, że auto na gaz jest bezbronne...
  
 
Cytat:
A najgorsze, że auto na gaz jest bezbronne...



Przed czym?
  
 
Cytat:
2002-12-24 16:36:39, Ptaszyna pisze:
Cytat:
A najgorsze, że auto na gaz jest bezbronne...



Przed czym?


Przed kradzieżą, immbobilizer blokuje pompę, a auto bez problemu chodzi na gazie...
  
 
Wiec tylko pompe czy pompe i zaplon bo to zdecydowana roznica.
  
 
Ja tam nie wiem, ale jak czasami otwieram samochód, wsiadam i nie zdążę go odpalić i z powrotem już sam się zamyka (w tym włącza immobiliser) to normalnie kręci, ale nie zapala (czyli odcięcie pompy paliwa). Jutro sprawdzę, czy na gazie mi tak odpali.
  
 
Cytat:
2002-12-25 00:58:04, QLogic pisze:
Ja tam nie wiem, ale jak czasami otwieram samochód, wsiadam i nie zdążę go odpalić i z powrotem już sam się zamyka (w tym włącza immobiliser) to normalnie kręci, ale nie zapala (czyli odcięcie pompy paliwa). Jutro sprawdzę, czy na gazie mi tak odpali.


Sprawdź, zobaczymy jak się zachowa...
  
 
Sprawdziłem, autko odpala bez problemu - tylko alarm się włącza i awaryjne, ale jechać można bez problemu
  
 
Cytat:
2003-01-01 13:57:23, QLogic pisze:
Sprawdziłem, autko odpala bez problemu - tylko alarm się włącza i awaryjne, ale jechać można bez problemu


No widzisz niestety miałem rację...
  
 
Co to za alarm, ktory nie odlacza zaplonu? Mozesz tez odciac doplyw gazu, przeciez jest elektrozawor.
  
 
którkie pytanie;
Ktoś próbował go wyłączyć całkowicie by nie uziemić reszty, albo zeby wogóle paliłpo odłączenie, bo według tego co znajdzie się na schemacie i z bezpieczników które współdziałają z Nim, na lini ma jeszcze ABS, pompę ? i coś jeszcze chyba...
Pytam, w nie własnym imieniu. Owy osobnik posiada 2.0 AUTOMAT.

  
 
Cytat:
2010-03-26 17:11:24, franko25 pisze:
którkie pytanie; Ktoś próbował go wyłączyć całkowicie by nie uziemić reszty, albo zeby wogóle paliłpo odłączenie, bo według tego co znajdzie się na schemacie i z bezpieczników które współdziałają z Nim, na lini ma jeszcze ABS, pompę ? i coś jeszcze chyba... Pytam, w nie własnym imieniu. Owy osobnik posiada 2.0 AUTOMAT.


lepiej napisz jaki ma problem, a nie baw się w chore pomysły a'la żółtodziób
  
 
Cytat:
2010-03-26 17:11:24, franko25 pisze:
którkie pytanie; Ktoś próbował go wyłączyć całkowicie by nie uziemić reszty, albo zeby wogóle paliłpo odłączenie, bo według tego co znajdzie się na schemacie i z bezpieczników które współdziałają z Nim, na lini ma jeszcze ABS, pompę ? i coś jeszcze chyba... Pytam, w nie własnym imieniu. Owy osobnik posiada 2.0 AUTOMAT.


wyłączenie u lelektryka to koszt nawet ok 1000zł wiec daruj sobie
jakie obiawy?
Nie odpala za kzazym razem ? pompy nie słychać??
niech sprawdzi przewody od immo do cewki (wokół wejscia kluczyka do stacyjki)
moze sama cewka dawać ciała koszt ok 30-40 zł pasi od poldka plusa
  
 
Cytat:
2010-03-26 17:11:24, franko25 pisze:
współdziałają z Nim



A to jakieś bożyszcze jest czy jak ?
  
 
Cytat:
2010-03-26 17:14:18, bogdan1 pisze:
lepiej napisz jaki ma problem, a nie baw się w chore pomysły a'la żółtodziób



to krótko bez rozwodzenia hehe żartowałem
Esperyna ledwo "ciągnie"
Została odkupiona od jakiegoś człowieka co robił w niej kapitalkę, nie działał alternator, problem z przełączaniem biegów po załozeniu gazu, pokombinowalana elektryka, problemy z odpalaniem, to ze zgniła bardzo to standard (kazdy by sie domyslił ) brak klimy i inne problemy.

Na początku był jakgorszy problem wogole z Jej odpaleniem i dopiero po 2-3 tygodnia zostało to opanowane.
Ale niedawno problem powrócił... zalewanie, i znow elektryka co sie okazało na koncu (gdzieś koło cewki poskręcane-wciskane kable gdzie iskra potrafiła zrobić sobie ścieżkę. ale jakoś pali.

O Samym włascicielu;
Jest to osoba starsza, która lubi Sobie pokombinować z braku zajęcia
Nie chce już więcej inwestować nawet tych kilkunastu złotych (chyba chce tym wozem dobić do konca jego żywotności,bo Tak w sumie ktochę go kosztowało a więcej niz ~1000zł to Espero nie jest juz warte

Co do Immo
- jest tylko jeden kluczyk z immo.
i tjw chciałby o własnych siłach wyłączyć to zabezpieczenie(obejść) by ew wyeliminować ze powodem nie odpalania moze byc własnie immobilizer
stąd własnie pytanie

Myślę ze Kula dobrze pisze. Przekażę mu treść, by To i Owo sprawdził i koniecznie odpuścił jesli Wsjo OK.




[ wiadomość edytowana przez: franko25 dnia 2010-03-27 16:25:51 ]
  
 
No i z głowy ,
spokojnie WYKLUCZ immobilizer

Jeśli w ogóle pali tylko go zalewa itp ...przyczyna leży GDZIE INDZIEJ
  
 
Cytat:
2010-03-26 17:50:35, Kula69 pisze:
wyłączenie u lelektryka to koszt nawet ok 1000zł wiec daruj sobie j



Chyba w mercedesie? Orientowałem się niedawno i np. we Fiacie to jest max 350zł

Pozdr.