Deska z mk7 do mk6 - podłączenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A więc. Ostatnimi czasy dużo ludzi przerzuca dechy z mk7 do mk6. Więc może na coś sie komuś przydadzą moje schematy.







Dodatkowo jeśli chodzi o podłączenie radia to w wątku Seweryna podawał podłączenie dokladnie radia. Podświetlenie nawiewów to tylko dwa kabelki jeden masa drugi 12V także prosta rzecz. Schowek ta sama historia. Zapalniczka : 3 przewody - masa, 12V, podswietlenie. Ten najcieńszy to wlasnie podswietlenie, gruby czerwony 12v a brąz masa. Regulacje światel zobacze w aucie i dodam bo brakło mi kartki z rozpiską. Jakby coś bylo niejasne to pytać bo moze to sie wydac trudne ale nie jest Do klimy też mam rozpiske.
  
 
Lepiej nie mogłeś tego pokazać.

Wielkie dzięki
  
 
a złącza el. szyb z tunelu środkowego w mk5/6 pasują do przełączników mk7?
  
 
wtyczki na el. szyby pasują, ale blokada w mk7 jest na przesuwkę taką, a w mk5/6 jest taki wcisk, podobny do zapalniczki. Więc kable blokady trzeba przerobić.
  
 
zalezy czy masz 3D czy 5D. ja kupilem wiazke pod 3D i tam nie ma przelacznika i wszystko bangla P&P - wiazka oczywiscie z lusterkami elektrycznymi grzanymi. lustra z mk7 rowniez pasuja bez zadnych przerobek
  
 
zamienilem zegary w moim mk5 na tie z mk7 wszystko polutowalem tak jak instrukcja kolegi lecz po wlaczeniu zaplonu swieci kontrolka abs ktorego nie ma. po przecieciu kabla oznaczonego jako abs kontrolka nadal swieci nie wiem czy ma to cos wspolnego ale wskazowka paliwa po zaplonie zasowa na maxa. sprawdzone na dwoch zegarach z mk7 w obu wypadkach tak samo.
  
 
powiem Ci tak mi świeciła kontrolka ale od poduszek jak nie dostawała 12V ale gdy podlaczylem to pod 12 po zapłonie wszystko było git, po prostu w skrzynce tam gdzie był pin od poduszek nie pokazywało się napiecie, po znalezieniu odpowiedniej skrzynki wszystko bylo cacy.

co do wskaznika paliwa to pytanie czy masz zegary zwykle z mk7 czy elektroniczne ? bo jesli te drugie to bedzie Ci odwrotnie pokazywal. a jezeli masz zwykle zegary to podlaczenie jest tylko kwestia przepiecia i powinno byc ok.
  
 
co dokontrolki to chodziłomi o poduche, odciąłem kabelek dalej świeci póki co wykręciłem żaróweczkę ale coś z tym chce zrobić (coś w skrzynce?) a co do tych zegarów to normalne bez elektronicznego licznika km jak przepiąć przewody żeby dobrze wskazywał?
  
 
tak jak Ci pisalem. beda Ci swiecic poduchy bo nie dostaja 12v u mnie bylo tak samo. jeden kabelek wlasnie od poduch idzie w osobna kostke do skrzynki od gory razem z kablami od szyberdachu (taka kostka bodajze 5 pinow) jak tam na jednej zworce nie masz 12v to bedzie ci kontrolka swiecic. drugiej czesci za bardzo nie rozumiem...
  
 
Cytat:
co do wskaznika paliwa to pytanie czy masz zegary zwykle z mk7 czy elektroniczne ? bo jesli te drugie to bedzie Ci odwrotnie pokazywal.


zegary mam zwykłe

Cytat:
jezeli masz zwykle zegary to podlaczenie jest tylko kwestia przepiecia i powinno byc ok.


o jakie przepięcie Ci chodzi?
  
 
Pany mam problema :/ rozkminil ktoś juz podłączenie przedniej grzanej szyby tego przełącznika? I które przewody przepiac aby temp i poziom paliwa nie szalaly?
  
 
Pany mam problema :/ rozkminil ktoś juz podłączenie przedniej grzanej szyby tego przełącznika? I które przewody przepiac aby temp i poziom paliwa nie szalaly?
  
 
jak masz instalacje przedniej grzanej u siebie to podpinasz tak jak na schemacie. 1-1 2-2 3-4 4-6 5-8 (numery pinów na przelaczniku od tyłu)
a co do temp i paliwa to podłaczasz normalnie jak na schemacie. chyba ze chcesz licznik w elektronice to musisz pompke zmienic w baku bo bedzie odwrotnie pokazywac