Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2015-01-25 23:59:20 Brawo Lamia...!
Słuszny kierunek. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2015-01-26 21:34:25 Ty mi lepiej przypomnij, gdzie ja jeszcze miałem dać to ogłoszenie. |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2015-01-26 22:33:19 Naczelny Grzyb IV RP i modyfikacje? Niemożliwe! |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2015-01-26 22:46:36 nie lepiej wentyle 257mm z palio założyć? chłopcy ptk-owcy mówią, że na zwrotnicę od lucasów siadają p&p. |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2015-01-26 22:50:05 Nie. |
OBI 125p/850 sport/merc ... Kraków | 2015-01-26 23:26:09 Że tak na temat,to w co lepiej iść? Większa tarcza i zacisk 132,czy tarcza standard i zacisk Waz? |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2015-01-27 00:13:08 WAZ to też 251. Najlepiej wentyl z fiata na zwrotnicy z lucasa. Jak już upgrade to z sensem. A nie na litą. |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2015-01-27 19:20:54 20% wysiłku => 80% efektu.
A nie kosmiczne plany i projekt 3 razy sprzedany w pizdu na allegro. :* |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2015-01-27 22:56:26 Misiu, tylko że zarówno zacisków fiatowych, tarcz i zwrotnic lucasowych masz na allegro zatrzęsienie za grosze, a WAZa czy tymb bardziej agrentowych gratów trzeba szukać. Więc jednak przelicz wysiłek.
A kosmiczne plany mają się dobrze, każdy ma kryzys pracy twórczej. Zresztą chodziło o zmianę budy, bo możliwości 125p powoli się wyczerpują. Stej tjuned, bo jednak kosmos jest w zasięgu ręki. |
vazyl Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2015-01-28 20:52:44
Ok. Ale jaka pompa i serwo to obsłużą? |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2015-01-28 22:24:17 Seria wystarczy. Zresztą dają rade przy dwutłoczkowych z łady a wentylowane mają jednotłoczkowe. Jak Ci mało to szukaj 20.64. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-01-29 00:15:38 20,64 z argenty jest ciężko dostępna w polandii - coś tam w IC mają na zamówienie za grube pesos. Ja kupiłem w hitlerowni pompę LPR z argenty za 80 pelenów w przeliczeniu z wysyłką. Po weekendzie powinna być u mnie tak, że podzielę się wrażeniami jak dotrze.
PS: Jaki gwint mają fiatowe złączki do pompy? Czy nie 1,0? |
tom_stm F&F Wolny Słuchacz :) Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2015-01-31 10:23:42 Pompy 20 na alledrogo dostępne http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-fiat-panda-regata-uno-lancia-y10-i4988173404.html
jak ktoś chce szaleć to może założyć 22 http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-fiat-croma-uno-lancia-thema-i5018466587.html Mocowania zacisków Bendix / Lucas miały ten sam rozstaw śrub mocujących więc zamiast szukać zwrotnicy z tarczą 132 / Argenty załóż jacku z Poloneza Plusa. Co do tarcz i zacisków to zakładałbym od razu wentyle |
vazyl Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2015-01-31 17:51:41
Oki. To teraz zagadka. Serwo z Argi (chyba - jest większe od oryginału ze 125), pompa kupiona na allegro właśnie 20,64, hamulce seria ale na nowych gratach a wszystko działa lipnie. Powiedziałbym że spowalnia a nie hamuje. Dziadek który robił mi hamulce z tyłu stwierdził że trzeba wrócić do ori pompy z Fiata/Poloneza to zacznie hamować. A może serwo jest lipne? Boli mnie ten temat bo moc jest, frajda też ale wszystko sie kończy gdy trzeba się spocić podczas hamowania. |
OBI 125p/850 sport/merc ... Kraków | 2015-01-31 17:59:09 Ciekaw jestem,bo też mam podobny problem.Wszystkie graty nowe.Ja zacznę chyba od korektora. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2015-01-31 19:09:56
W jakim celu dałeś większą pompę do seryjnych hamulców? |
vazyl Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2015-01-31 19:19:41
Pewnie wyjdę na trolla ale większa pompa + większe serwo to jak dla mnie większa wydajność. Tylko że tak było w teorii, a praktyka pokazuje że coś ten zestaw jednak nie pracuje tak jak trzeba. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2015-01-31 19:37:18 Większe serwo może dać większą siłę.
Większa pompa powoduje że przy takiej samej sile masz mniejsze ciśnienie, a mniejsze ciśnienie powoduje mniejszą siłę na klocku i co za tym idzie mniejszą siłę hamowania. W skrócie większą pompę trzeba dać jak normalna z jakiś powodów nie wyrabia ( np. daliśmy zaciski z większym tłoczkiem ) i pedał bierze za nisko albo trzeba na dwa razy hamować. Oczywiście jeśli wszystko jest seryjne a hamulce nie robią to trzeba szukać co jest nie tak a nie dawać większej pompy |
vazyl Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2015-01-31 19:58:36
Si. Tylko że te wszystkie puzzle były składane od nowa na nowych częściach w nowej budzie. No i niestety wychodzą choroby wieku dziecięcego. Zacznę od mniejszej pompy, a potem zobaczymy. |