Scv czy aby napewno? Logi do wglądu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Jakiś czas temu (ok 2tyg) auto nie odpaliło, komputer nie pokazał żadnych błędów odrazu.
Po dwóch godzinach odpalił ale jeździł bez mocy i wskoczył błąd związany z zaworkami SCV.
Wyciągnąłem zaworki wrzuciłem do nafty a następnie do myjki. Po zamontowaniu wszystko wróciło do normy.
Niestety od wczoraj występuje z brakiem mocy powyżej 2400rpm. Brakuje mocy, raz zwalnia i za chwilę idzie normalnie.
Błędów brak.
Obstawiam ,że zaworki się już skończyły ale zanim kupię chciałbym być pewny że to one szwankują.
Wrzucam linki do jutuba z logami z jazdy.
Bardzo proszę o jakąś podpowiedź
3 bieg https://youtu.be/UDnLWURU_RM
4 bieg https://youtu.be/JPzxJJ_SvFE
5 bieg https://youtu.be/4SUHJskQJD4
  
 
Cytat:
2017-07-02 17:37:14, andrzejpop pisze:
Witam Jakiś czas temu (ok 2tyg) auto nie odpaliło, komputer nie pokazał żadnych błędów odrazu. Po dwóch godzinach odpalił ale jeździł bez mocy i wskoczył błąd związany z zaworkami SCV. Wyciągnąłem zaworki wrzuciłem do nafty a następnie do myjki. Po zamontowaniu wszystko wróciło do normy. Niestety od wczoraj występuje z brakiem mocy powyżej 2400rpm. Brakuje mocy, raz zwalnia i za chwilę idzie normalnie. Błędów brak. Obstawiam ,że zaworki się już skończyły ale zanim kupię chciałbym być pewny że to one szwankują. Wrzucam linki do jutuba z logami z jazdy. Bardzo proszę o jakąś podpowiedź 3 bieg https://youtu.be/UDnLWURU_RM 4 bieg https://youtu.be/JPzxJJ_SvFE 5 bieg https://youtu.be/4SUHJskQJD4

Po tych testach to mozna jedynie stwierdzic ze spada cisnienie paliwa i powodem moze byc kazdy z elementow ukladu paliwowego.Zacznij od filtra paliwa tylko nie Filtron i nie Mahle Knecht.
  
 
andrzejpop - sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa na pojedynczym zaworku SCV i wymień problematyczne - filtr sobie odpuść, no chyba, że nie wymieniłeś go po 15 kkm i jeździsz na no name.