Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2013-11-11 15:11:37 Czy twój master ma przyciski sterowania zamkiem?
Gdzie zakupiles klucz czy jest z przyciskami i jakiej procedury uzywales? |
Kwiryn Toyota Corolla E11 ( ... Bialystok | 2013-11-12 21:27:22 Postępowałem wg. procedury:
drzwi zamknięte przekręcamy 5 razy na zapłon,i zostawiamy włączony 6razy otwieramy i zamykamy drzwi kierowcy,i zostają zamknięte wyciągamy mastera ze stacyjki wkładamy klucz który chcemy zakodować jako 2 master i włączamy zapłon na pełną minute lub dłużej ale nie krócej wyciągamy klucz otwieramy i zamykamy drzwi kierowcy. Nie udało się zakodować klucza. Robiłem to dynamicznie jak i " na spokojnie". Przy wersji dynamicznej w etapie : "wkładamy klucz który chcemy zakodować jako 2 master i włączamy zapłon na pełną minute" dioda od immo nie migała, wiec wydawało się, że wszystko jest na dobrej drodze. Ale po wszystkim próba uruchomienia auta nie powiodła się. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2013-11-13 16:13:50
A wylacznik drzwiowy i lampka podsufitki sprawna? albo klucz nie do tego modelu albo trzeba testerem.Ile masz kluczy? |
Kwiryn Toyota Corolla E11 ( ... Bialystok | 2013-11-13 23:21:30
Wszystko sprawne. Kluczy można powiedzieć ze mam 1,5. jeden kompletny (master), drugi tylko klucz (bez elektroniki-połamany). |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2013-11-14 00:04:29
Dobra to co ty wlasciwie chcesz zakodować ????kawalek stali z którego zrobiony jest grot klucza?Bo transponder jest wlasnie w tej części z przyciskami. |
Kwiryn Toyota Corolla E11 ( ... Bialystok | 2013-11-14 22:54:49
Podałem klucze jakie dostałem przy zakupie (bez tego co zakupiłem do zakodowania). Może będzie lepiej i łatwiej jak podam klucze w ten sposób. 1. czarny klucz ( master kompletny ) 2. pozostałość po masterze - sam grot 3. klucz do zakodowania ( kompletny ) |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2013-11-15 11:07:26
OK a skad pochodzi ten klucz ktory chcesz zakodowac? |
Kwiryn Toyota Corolla E11 ( ... Bialystok | 2013-11-18 08:22:07
Klucz zakupiony na allegro. Według sprzedawcy powinien pasować. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2013-11-18 19:03:49
Jedyne wyjście to sprubowac zakodować testerem jak nie wejdzie to bankowo nie ten klucz. |
Kwiryn Toyota Corolla E11 ( ... Bialystok | 2013-11-23 23:18:07
Immo zakodowane zostało testerem, ale pilota ni jak nie udało się zakodować ( sposobami pana z punktu jak i tymi co mi wujek google podpowiedział) Wiec póki co problem w połowie rozwiązany. |
Kwiryn Toyota Corolla E11 ( ... Bialystok | 2013-12-09 21:38:43 Auto podłączane pod 2 testery/skanery - żaden nie mógł się połączyć z autem. |
Kwiryn Toyota Corolla E11 ( ... Bialystok | 2013-12-28 13:21:41 Dzięki pomocy Bigelektrona pilot zadziałał.
Wielkie dzięki za pomoc. |
Alien_Obcy TOYOTA DRIVER Matrix XRS, Yaris Ve ... Wawa | 2014-01-04 23:17:07 Kwiryn - napisz dla potomnych jak się w końcu udało zakodować pilota, na jakich testerach nie działało i na jakim było OK. |
Kwiryn Toyota Corolla E11 ( ... Bialystok | 2014-01-05 21:17:21 Nazw testerów nie mam/nie znam, immo skopiowane standardowym testerem jakie są używane w punktach dorabiania kluczy. Procedura jaka "poszła" okazuje się że już była opisana przez jakiegoś użytkownika. Oczywiście jak to już nie raz było wspominane - całą czynność trzeba wykonywać w miarę dynamicznie.
1. Upewniłem się, ze auto wyprodukowano w Japonii a VIN auta zaczyna się od JT... 2. Upewniłem się, ze mam włączone oświetlenie wnętrza i bagażnika (gdzieś wcześniej wyczytałem, ze to ważne. Nie wiem, czy tak jest, nie sprawdzałem bez) 3. Wsiadłem do samochodu nie zamykając drzwi kierowcy 4. Włożyłem kluczyk do stacyjki i wyjąłem (bez przekręcania) 5. Zablokowałem i odblokowałem 5x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach ( cały czas otwarte drzwi kierowcy) 6. Zamknąłem drzwi kierowcy i otworzyłem 7. Zablokowałem i odblokowałem 5x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach 8. Włożyłem kluczyk do stacyjki 9. Przekręciłem na ON (zapłon) 10. Przekręciłem z powrotem na OFF i wyjąłem kluczyk 11. Centralny zamek sam zamknie się i otworzy 12. W ciągu 20 sek.: Wcisnąłem i przytrzymałem przycisk LOCK na pilocie przez minimum sekundę- zamek powinien się zamknąć i otworzyć 13. Zamknąłem i otworzyłem drzwi kierowcy 14. W ciągu 20 sek.: Ponownie wcisnąłem i przytrzymałem przycisk LOCK na pilocie przez minimum sekundę- zamek się zamknął i otworzył 15. Ponoć w tym momencie można zakodować jeszcze innego pilota powtarzając punkty od 12 do 14, ale nie próbowałem 15. Otworzyłem i zamknąłem drzwi kierowcy 16. Klawisze na pilocie działają jak powinny |
lotka Gliwice | 2015-06-14 12:36:26 Wiem, że temat z zeszłego roku jest ale interesuje mnie właśnie kodowanie pilota.
Mam Toyote Corolle z 2000 roku Zostały mi skradzione kluczyki z pilotem. Na szczęście mam zapasowe. Kluczyk ten zapasowy ( z tego co widze to jest główny kluczym czyli master, dobrze mówie?)działa jak należy, czyli immo działa ale pilot nie reaguje przy próbie zamknięcia. mam taki pilot http://www.cs.waw.pl/images/challenger2.gif Gdy naciskam którykolwiek z przycisków dioda na pilocie świeci w momencie nacisku na guzik jednak samochód nie reaguje. Czyli sama bateria w pilocie nie jest rozładowana, problem pewnie tkwi w tym, że ten pilot nie jest zaprogramowany. I moje pytanie brzmi czy mogę spróbować instrukcji zamieszczonej powyżej by zaprogramować pilot. Czy coś się nie stanie i np. nie zdezaktywuje działającego kluczyka? bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuję. |