Previa D4D gasnie po odpaleniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wszystko było dobrze do wczoraj - podczas jazdy w korku silnik zgasł - odpala ale za chwilkę gaśnie - przeczyściłem cały układ paliwowy, wymieniłem filtr paliwa i nic - proszę o radę! pozdrawiam wszystkich forumowiczów!

[ wiadomość edytowana przez: MirKacz dnia 2015-07-05 19:23:55 ]
  
 
youtube.com

Próbowałeś czyścić zawory scv ?
 
 
Cytat:
2015-07-05 18:53:54, MirKacz pisze:
Wszystko było dobrze do wczoraj - podczas jazdy w korku silnik zgasł - odpala ale za chwilkę gaśnie - przeczyściłem cały układ paliwowy, wymieniłem filtr paliwa i nic - proszę o radę! pozdrawiam wszystkich forumowiczów! [ wiadomość edytowana przez: MirKacz dnia 2015-07-05 19:23:55 ]

Ktorys wtrysk moze byc zawieszony na przelew trzeba zaslepiac i odpalac na 3 gary az trafisz na uszkodzony.Na zimnym silniku tez wystepuje?
  
 
wtryski i pompę oddałem do serwisu Boscha
- wtryski OK
- pompa do naprawy- na stanowisku probierczym w czasie badania over flow czwarty z parametrów( a są oznaczone symbolami, nie wiem co znaczą) wynosi 1,6 i jest wydrukowany na czerwono
  
 
Cytat:
2015-07-07 21:58:32, MirKacz pisze:
wtryski i pompę oddałem do serwisu Boscha - wtryski OK - pompa do naprawy- na stanowisku probierczym w czasie badania over flow czwarty z parametrów( a są oznaczone symbolami, nie wiem co znaczą) wynosi 1,6 i jest wydrukowany na czerwono

A cos mi mowi ze po naprawie pompy bedzie to samo .Moze i pompa jest nie do konca idealna ,ale jezeli silnik gasnie to przewaznie wiesza sie wtrysk na przelew i przewaznie na stole wychodzi ok bo na stole niema temperatury a w silniku jest A jezeli po ostudzeniu odpala a po zagrzaniu gasnie i jest to powtarzalne to mozesz byc pewien ze to ktorys wtrysk.
  
 
Skończyło się na wymianie zaworków pompy.
Silnik chodził ale gasł np. przy otwarciu drzwi - okazało się ,że przyczyną była słaba masa minusa z nadwoziem - czy na skutek tego mogła ulec uszkodzeniu pompa???
  
 
Cytat:
2015-07-14 21:55:57, MirKacz pisze:
Skończyło się na wymianie zaworków pompy. Silnik chodził ale gasł np. przy otwarciu drzwi - okazało się ,że przyczyną była słaba masa minusa z nadwoziem - czy na skutek tego mogła ulec uszkodzeniu pompa???

No to szkoda ze pominales wczesniej ten maly istotny szczegol ze gasnie po otwarciu drzwi bo to zmienia postac rzeczy.Rozpoczales od najbardziej kosztownej i pracochłonnej czesci.No coz pompe jak dajesz to robia wszystko czy trzeba czy nie trzeba.Kolega wyslal kiedyś kontrolnie do pewnej renomowanej firmy dobra i tez ja cala zregenerowali
Na przyszlosc to kazda diagnostykę układu paliwowego rozpoczyna się od wymiany filtra i poprawy mas nadwozia i silnika i modulu EDU


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-07-18 16:04:28 ]
  
 
Człowiek uczy się do końca. Dziękuję wszystkim za rady. Pozdrawiam.
MirKacz