Swiece denso

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam zamiar kupic swiece denso do rsa. Czy ktos mial takowe i czy ktos zechce sie wypowiedziec. A moze zostac przy motorcraftach? Pomozcie i podpowiedzcie
  
 
Czemu denso a nie motorcraft?
  
 
dziwne pytanie oczywiście ,że kup motorcrafta.Denso to porażka najtańsza pólka to wolał bym już NGK
  
 
Nie chodzi mi o kase. Denso sa drozsze nawet od motorcrafta. Poprostu spytalem bo widzialem na aukcji. Ale spoko kupie jutro motorcrafta. A tak przy okazji jakie jeszcze kable proponujecie. Bo widzialem boscha ngk i jeszcze jakies tam dwa rodzaje
  
 
Mam ngk i bez problemów działają.
  
 
Motorcraft,Beru,Ngk tych producentów uzywaj przy elektryce zapłonowej.
  
 
Jeśli chodzi o świece to jednak polecałbym raczej NGK. Motorcraft jest w miarę, ale ma za duże przerwy na świecach.
  
 
Mój działa na świecach NGK i na kablach bosch, do tego najtańsze cewki i nie narzekam
  
 
Cytat:
2015-09-28 21:47:08, darek4488 pisze:
Jeśli chodzi o świece to jednak polecałbym raczej NGK. Motorcraft jest w miarę, ale ma za duże przerwy na świecach.



Zbyt mała przerwa między elektrodami też nie może być...
  
 
Ja mam kable z Sentech'a i jak narazie sprawują się dobrze
  
 
Briska, Denso (normalne tanie i sprawne japońskie) MOTORCRAFTY.
NGK (niby producent tych ostatnich) schodzi na psy, szczególnie made in france.
Przewody dobre np Bougicord, PowerTECa, Splitfire (możesz kupić relatywnie lepsze) średnica 7-8 mm najlepiej gdyby były owinięte przed temp i jeżeli LPG masz w aucie.
Kable WN czarne Boscha wyrzuć do kosza. Mają przebicia już po pierwszym założeniu i mają dużą oporność. Słabe.


[ wiadomość edytowana przez: Sinuspi dnia 2015-10-18 09:30:39 ]
  
 
Cytat:
2015-09-27 14:24:14, tomex3 pisze:
dziwne pytanie oczywiście ,że kup motorcrafta.Denso to porażka najtańsza pólka to wolał bym już NGK



Dziwne stwierdzenie, po założeniu świec denso problemy z wypadaniem zapłonów zniknęły, motorcraft nie dawał rady.
Co prawda irydowe, ale zawsze to denso. Więc polecam tą porażkę z najniższej półki.
  
 
aaa dorzuce 3 grosze,
ostatnio wpada zagazowana corolla, bo wypadaja zaplony. pytam o swiece, właściciel (pierwszy) nie pamietał kiedy ostatnio był w aso... ale wydumał że absolutne minimum to 70tys maja nalatane, ale najprawdopodobniej wiecej, miał zerknąć ostatni wpis w książce.

no to wykrecam - oczywiście wypalone, przerwa 2 mm swieczki z zagrzanego silnika, iska jak ta lala... ale fabryka dawała przerwe 0,8.
jeździły bez problemu od kilku lat, gaz/benzyna zero oznak, spalanie w normie, moc tak samo. az przyszedł przymrozek i z rana zaczeło podszarpywac.

zgadnijcie jaka marka? tak, denso, takie same jak wsadzane przez fabryke. 11zł/szt bez rabatu.

nie probowałem nigdy ngk i motorcraftow z przerwa zwiekszona z 0,8 do 2mm, ale myśle, ze na gazie to bym juz nie pojezdzil...


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2015-10-19 22:29:31 ]
  
 
W mojej fiescie na oryginalnych od nowości motorcraftach zrobiony przebieg 65000km, przerwa znacząco większa niż nominalna, silnik 1.25 bez problemu działał na gazie, zmienione profilaktycznie na te same oryginaly. Więc nie tylko denso tak potrafi.
  
 
o widzisz, nigdy nie zwracalem na to uwagi, ale jak zobaczylem przerwe 2 mm to bylem mocno zadziwiony, zwlaszcza ze jezdzilem tym autem
tak czy siak, do fordow zawsze wkladam motorcrafty i zawsze mi sie dobrze spisywaly, za to mialem kiedys przygody z pekajacymi ngk w jakims aucie... aczkolwiek chlopaki sprzedaja je wiadrami i nikt nie biadoli


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2015-10-20 15:58:06 ]