Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2019-10-06 20:12:35 Najlepiej napraw wszystko, bo to podstawa bezpieczeństwa. A wymiana wszystkich elementów, to nie więcej niż 400 zł. Kupuj tylko oryginał. |
glod ŁADZIARZ ![]() 2104/05 Katowice | 2019-10-07 13:35:47 Kolego,
Widzę status Elite 5000 więc chyba coś tam kumasz z mechaniki ![]() Wszystko czyli wszystko. W tym samochodzie w porównaniu do samochodów nowszych, części to groszowe sprawy. Po kolei- - serwo -sprawdzić, - pompa hamulcowa - sprawdzić, - wymiana węży elastycznych, dla własnego bezpieczeństwa, bo mogą mieć już znikomy przepływ lub stan gumy fatalny, - cylinderki - przód tył - sprawdzić, - okładziny -sprawdzić, - klocki - sprawdzić, - tarcze - sprawdzić, - przewody sztywne - sprawdzić. Jedyne co, nie ruszał bym korektora siły hamowania. Nie wiadomo na jakim płynie hamulcowym to jeździ, pamiętaj, że wymiana płynu klasy R na DOT wiąże się z wymianą wszystkich elementów gumowych. |
belgrano SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 2107 Kraków | 2019-10-07 19:04:35 Właśnie jak serwo i pompe sprawdzić? Łady nie miałem już z 15 lat. Zapomniało się a pamiętam że zawory się tam śmiesznie reguluje. Miałem taki ruski przyrząd przykręcany i na nim szło bezboleśnie szybko.
|