Kratki wentylacyjne w desce rozdzielczej 2107

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć!

1. Czy to jest normalne, że ze środkowych wylotów powietrza, umieszczonych powyżej konsolki regulacji strumieni powietrza kabiny leci zawsze zimne powietrze...
- możemy jego intensywność regulować wyłącznie poprzez zamykanie/ otwieranie pokrętłem
bezpośrednio w kratkach?

2. Czy wskaźnik ekonomizera powinien działać podobnie jak wakuometr, czyli dodając/ odejmując pedał gazu
powinien zmieniać wskazania na skali wskutek zmniejszania/ zwiększania podciśnienia w kolektorze
czy to bardziej skomplikowane?
Ekonomizer w mojej 2107 raz pokazuje na środku, raz 1/3 w lewo, raz 1/3 w prawo,
ale podczas jazdy się nie porusza, nie zmienia swoich wskazań lub zmienia bardzo niewiele, niezauważalnie?
Co należy sprawdzić w tym przypadku?

Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam
  
 
1.---
2. W wężyku jest olej, a nie powinno go tam być. Wyczyść wężyk i economizer zacznie działać.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
1. Tak
2. Tak. Jak dziaļa jak by chciał a nie mógł to zapewne rurka podciśnienia się zatkała. Taka jasna, idzie od kolektora dolotowego do zegarów. Szukajcie a znajdziecie.
  
 
1.---
2. A ma ktoś jakąś fotkę lub mi opisze, gdzie na kolektorze powinna być ta rurka wczepiona? Bo u mnie dynda luzem.
  
 
środkowa kratka wlotu powietrza jest bezpośrednio połaczona z podszybiem, tuż za klapką zamykającą dostęp świerzego powietrza do nagrzewnicy jest wlot do niej, wlatuje tam powietrze o temperaturze i zapachu powietrza z zewnątrz auta
tu masz rysunek

co do rurki od ekonomizera to niepamiętam gdzie powinno to być podłączone dokładnie ale na pewno do kolektora ssącego bo wskaźnki ten działa na podciśnienie, poszukaj co nie ma połączenia coś a'la tutaj
  
 
2. Z kolektora dolotowego powinna iść jasno-szara rurka do takiego zaworku na prawym błotniku (z tego zawory II rurka do gaźnika). Na tej I rurce winien być trójnik z którego przewód prowadzi właśnie do ekonomizera w zegarach.
  
 
czyli ten rysunek, który zapodałem jest właściwy schemat rurka oznaczona K311 idzie od ekonomizera
  
 
Wszystko jasne. Dzięki!

Jedna z tych kratek - umieszczonych w desce na środku - jest uszkodzona.
Skąd zdobyć taką kratę, ma ktoś do odsprzedania?

  
 
Co znaczy uszkodzona? Wystarczy ja wyjąć i skleić to kółko i bedzie jak nowa.
  
 
Spróbuję...
- tak przy okazji Leszku, nie wiesz skąd zdobyć nową kostkę do stacyjki i dolną część obudowy kolumny kierownicy? Moja kostka "wypadowywuje" Zabić się można jak światła w nocy nagle gasną... stąd urwana dolna osłona kolumny kierowniczej...
  
 
Osłona - tylko szrot albo olx/allegro.

Kostka - dlaczego wypada? Jeżeli luźna to olej kostka i wsun kable z pominieciem plastiku.
  
 
Cytat:
Leszek_Gdynia pisze: Kostka - dlaczego wypada? Jeżeli luźna to olej kostka i wsuń kable z pominięciem plastiku.


lub użyj opaski kolsona