Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ravinio Katowice | 2016-03-10 16:14:37 land-car1983 - Dziekuje za odpowiedz. Upewnila mnie tylko , ze juz gorzej byc nie moze Czasem dobrze jest posluchac rady innych, takich ktorzy to juz robili. Zawsze sie moze zdarzyc, ze podpowiedza cos, lub zdradza decydujacy trik. W garazu mam kanal i jak sobie to obejrzalem od spodu, to chcialo mi sie plakac. Wydaje sie , ze bez wyciaggniecia polosi nie ma szans na wyjecie i zalozenie alternatora. Jak Tobie sie to udalo (nawet we dwoch) pozostanie Twoja slodka tajemnica
Mam juz nowy alternator i paski, a w sobote chce sie za to zabrac chyba nie bede kombinowal i zdemontuje od razu polos. Pozdrawiam .... |
land-car1983 ->Toyota Parking Only<- Głowno | 2016-03-11 10:45:56
No udało sie po meczarniach ale ja tym modelem zajmuje sie długo i znam go lepiej niz własna żone zdjęcie półosi duzo ci nie pomoze bo najwiekszym problemem było trafienie w uchwyt bo wchodzi tam ciasno i jest mało miesjca zeby go dobrze dopchnąc i przełozyc srube. półos jakos bardzo mi nie przeszkadzała. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2016-03-11 13:24:15
|
Ravinio Katowice | 2016-03-14 15:35:51 Udalo sie wymienic ! Produkt ATP (made in Canada), nowy i 24 miesiace gwarancji. Paski Continental. Cena razem z paskami ok 1200 zl.
Po 3 godzinach i 1000-cu przeklenstw...wszystko dziala tak jak przedtem. Jedno jest pewne - dtugi raz tego robil nie bede !!! nie w tym aucie .... Pozdrawiam forumowiczow |