Corolla e12 nie otwierają się drzwi od kierowcy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam posiadam corollę e 12 5-drzwiowa centralny zamek na pilota i auto alarm
CHELLENGER NT CLIFFORD.Mam problem z drzwiami od kierowcy; w zeszłym roku na jesień jak na pilocie naciskałem na otwórz to otwierały się wszystkie drzwi prócz kierowcy[ otwierało się do połowy i musiałem naciskać drugi raz na otwórz]. Tak było do zimy,jak zrobiło się zimno wszystko mineło.Przyszła wiosna zrobiło się ciepło i problem powrócił !Dodam że z kluczyka otwierają się normalnie.Zamykają się też na dwa razy tylko już automatycznie[nie muszę naciskać drugi raz na pilocie]. Jak jestem w środku i zapalam samochód to zamykają się do połowy.Miał ktoś podobny problem.Co to może być
  
 
Cytat:
2016-04-26 10:22:24, casim pisze:
Witam posiadam corollę e 12 5-drzwiowa centralny zamek na pilota i auto alarm CHELLENGER NT CLIFFORD.Mam problem z drzwiami od kierowcy; w zeszłym roku na jesień jak na pilocie naciskałem na otwórz to otwierały się wszystkie drzwi prócz kierowcy[ otwierało się do połowy i musiałem naciskać drugi raz na otwórz]. Tak było do zimy,jak zrobiło się zimno wszystko mineło.Przyszła wiosna zrobiło się ciepło i problem powrócił !Dodam że z kluczyka otwierają się normalnie.Zamykają się też na dwa razy tylko już automatycznie[nie muszę naciskać drugi raz na pilocie]. Jak jestem w środku i zapalam samochód to zamykają się do połowy.Miał ktoś podobny problem.Co to może być

Zdemontuj zamek i sprawdz czy zamek ciezko chodzi czy silownik niema sily znaczy do wymiany.
  
 
Cytat:
2016-04-26 21:20:42, Bigelektron pisze:
Zdemontuj zamek i sprawdz czy zamek ciezko chodzi czy silownik niema sily znaczy do wymiany.



Jeszcze jedna sprawa która może mieć z tym związek. Mam problem z akumulatorem,sprawdziłem ładowanie i ok.Okazało się że na wyłączonym silniku pobiera 0,3A.Po przemierzeniu z wyjmowaniem bezpieczników pobór prądu spadł tylko na jednym, na którym jest m.in. centralne sterowanie

5.DOME 15 A:
Radioodtwarzacz, system nawigacji, oświetlenie wnętrza, oświetlenie osobiste, oświetlenie przestrzeni bagażowej, oświetlenie bagażnika, zdalne sterowanie, podświetlenie wyłącznika zapłonu
  
 
Cytat:
2016-04-27 11:00:04, casim pisze:
Jeszcze jedna sprawa która może mieć z tym związek. Mam problem z akumulatorem,sprawdziłem ładowanie i ok.Okazało się że na wyłączonym silniku pobiera 0,3A.Po przemierzeniu z wyjmowaniem bezpieczników pobór prądu spadł tylko na jednym, na którym jest m.in. centralne sterowanie 5.DOME 15 A: Radioodtwarzacz, system nawigacji, oświetlenie wnętrza, oświetlenie osobiste, oświetlenie przestrzeni bagażowej, oświetlenie bagażnika, zdalne sterowanie, podświetlenie wyłącznika zapłonu


300mA to bys na drugi dzien ledwo krecil a po dwuch nie odpalisz.
Zapnij amperomierz na krokodylki nie trzymaj w rekach i odczekaj 4-5 minut .A po wyjeciu bezpiecznika do ilu spada??Jezeli faktycznie tyle pozera to sprawdz czy sie lampka w bagazniku nie swieci czy radio da sie wlaczyc bez kluczyka w ACC .
  
 
Cytat:
2016-04-27 21:12:54, Bigelektron pisze:
300mA to bys na drugi dzien ledwo krecil a po dwuch nie odpalisz. Zapnij amperomierz na krokodylki nie trzymaj w rekach i odczekaj 4-5 minut .A po wyjeciu bezpiecznika do ilu spada??Jezeli faktycznie tyle pozera to sprawdz czy sie lampka w bagazniku nie swieci czy radio da sie wlaczyc bez kluczyka w ACC .



Problem z poborem prądu się wyjaśnił; po zapięciu amperomierza pokazywało 0,28A ale po około 2 minutach spadło do 0,04A,więc myślę że jest OK. Dzięki, obyło się bez roboty. Zostało jeszcze opanować zamek w drzwiach.

[ wiadomość edytowana przez: casim dnia 2016-04-28 19:56:37 ]
  
 
Witam ponownie,zamek naprawiony.Po rozebraniu okazało się że silniczek od zamka padł.Trochę miałem problemu z dopasowaniem nowego [ niby oryginał z allegro],ale się udało i zamek tyka.Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2016-06-03 10:23:05, casim pisze:
Witam ponownie,zamek naprawiony.Po rozebraniu okazało się że silniczek od zamka padł.Trochę miałem problemu z dopasowaniem nowego [ niby oryginał z allegro],ale się udało i zamek tyka.Pozdrawiam

Mozna latwo naprawic ten silniczek trzeba wyjac tylna czesc plastykowa ze szczotkami ...komutator oskrobac ze sniedzi dlutkiem lub nozykiem oczyscic rowki i wypolerowac papierem sciernym 2000 zmyc np zmywaczem do hamulcow szczotki przewaznie sa grube.
  
 
Dzięki za podpowiedź, ale w moim silniczku szczotek już prawie nie było.