Wprawdzie nie posiadam takiego, ale samochody Audi są naprawdę wysokiej jakości, a silnik 1,9 w turbo dieslu jest bardzo oszczędny i jak widać po częściach całkiem tani w eksploatacji. Co do najczęstszych usterek to dobrze znane zawieszenie wielowahaczowe które szybko się wybija jeżdżąc po Naszych drogach, ale na szczęście w tym modelu go nie ma. Przy zakupie warto sprawdzić turbinę w jakim jest stanie, czy się z niej nie leje olej, oraz wtryskiwacze czy nie sykają i nie leci biało-niebieski dym z wydechu.
[ wiadomość edytowana przez: Biały dnia 2016-07-07 22:15:10 ]
Zawieszenie wielowahaczowe na pewno stosowane było w Audi A4 oraz A6, nie wiem jak w przypadku a3 bo to segment niżej. Poza tym zdecydowanie lepszą opcją i przede wszystkim bezpieczniejszą jest silnik 1.9 TDi 110km na zwykłem pompie lub 90km bez dwumasy.