Avensis T25 2.0d4d błąd p0200

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco


Witam

Mam problem z toyotą avensis 2.0 d4d 116km. Dwa dni temu znajomy tym autem podjechał pod sklep a jak wyszedł to avensis nie chciał odpalić po dłuższym kręceniu odpalił tylko że silnik pracował nierówno i po dodaniu gazu zgasł. Po podpięciu pod kompa wyszedł błąd P0200 przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Po odpaleniu nie pracuje na trzecim cylindrze po zdjęciu wtyczki z tego wtryskiwacza zero reakcji inaczej niż to miało miejsce na pozostałych. Wtryskiwacze sprawdzone stan bardzo dobry, moduł edu podmieniony bez efektów, przejście przewodów z edu do wtryskiwaczy też ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny. Przydałby się jakiś schemat instalacji układu wtryskowego, wtryskiwacze 2 pinowe.

  
 
Cytat:
2017-12-21 11:28:00, moto45 pisze:
Witam Mam problem z toyotą avensis 2.0 d4d 116km. Dwa dni temu znajomy tym autem podjechał pod sklep a jak wyszedł to avensis nie chciał odpalić po dłuższym kręceniu odpalił tylko że silnik pracował nierówno i po dodaniu gazu zgasł. Po podpięciu pod kompa wyszedł błąd P0200 przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Po odpaleniu nie pracuje na trzecim cylindrze po zdjęciu wtyczki z tego wtryskiwacza zero reakcji inaczej niż to miało miejsce na pozostałych. Wtryskiwacze sprawdzone stan bardzo dobry, moduł edu podmieniony bez efektów, przejście przewodów z edu do wtryskiwaczy też ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny. Przydałby się jakiś schemat instalacji układu wtryskowego, wtryskiwacze 2 pinowe.


No to cos zle sprawdziles
Po pierwsze czym odczytales kod bledu
Po drugie po co ci schemat przedzwon kable z EDU na wtryskiwacz i pociągnij za kazda zyle czy nie zostanie ci w rece .Prawdopodobnie masz przełamany kabel i na piszczku będzie przejście .Jak trzeba to rozetnij wiazke i wyjmij z peszla na odcinkach które pracują na zginanie pomiędzy silnikiem a EDU.i ciągnij.Obszar jest niewielki jakies pol metra kabli gora.
Wyjmij akumulator i oczyść mase pod nim i klemy.
  
 

Cytat:
2017-12-21 12:34:54, Bigelektron pisze:
No to cos zle sprawdziles Po pierwsze czym odczytales kod bledu Po drugie po co ci schemat przedzwon kable z EDU na wtryskiwacz i pociągnij za kazda zyle czy nie zostanie ci w rece .Prawdopodobnie masz przełamany kabel i na piszczku będzie przejście .Jak trzeba to rozetnij wiazke i wyjmij z peszla na odcinkach które pracują na zginanie pomiędzy silnikiem a EDU.i ciągnij.Obszar jest niewielki jakies pol metra kabli gora. Wyjmij akumulator i oczyść mase pod nim i klemy.





Błędy odczytane za pomocą SOLUS PRO. Klemy i masa do karoserii i skrzyni biegów przeczyszczona. Kable sprawdzone jeszcze raz i brak efektów. Podjadę na szrot jak będą mieli to wlutuję inną wtyczkę wraz z kablami do EDU może we wtyczce coś nie łączy.










  
 
Cytat:
2017-12-21 15:38:01, moto45 pisze:
Błędy odczytane za pomocą SOLUS PRO. Klemy i masa do karoserii i skrzyni biegów przeczyszczona. Kable sprawdzone jeszcze raz i brak efektów. Podjadę na szrot jak będą mieli to wlutuję inną wtyczkę wraz z kablami do EDU może we wtyczce coś nie łączy.


A sprawdzales obwod pod katem zwarcia do masy?Zmierz ciśnienie sprężania .
  
 
Cytat:
2017-12-23 13:05:05, Bigelektron pisze:
A sprawdzales obwod pod katem zwarcia do masy?Zmierz ciśnienie sprężania .





Ciśnienie sprężania sprawdzone jest ok. Obwodu pod kątem zwarcia do masy nie sprawdzałem, co dokładnie miałbym sprawdzić?
  
 
+ i -

[ wiadomość edytowana przez: Avensis4 dnia 2017-12-23 23:08:09 ]
  
 
Cytat:
2017-12-23 19:57:25, moto45 pisze:
Ciśnienie sprężania sprawdzone jest ok. Obwodu pod kątem zwarcia do masy nie sprawdzałem, co dokładnie miałbym sprawdzić?

Jakie masz cisnienia na cylindrach?
Reasumujac
Pisales ze nie pracuje trzeci cyl a wtryskiwacz jest ok modul EDU podmieniales instalacje przedzwoniles ,czyli jest przejscie obydwu kabli z wtyczki wtryskiwacza na modul EDU .
To teraz sprawdz czy wszystkie kable z tej drugiej wtyczki EDU laduja na kompie silnika tym za schowkiem.
Wiazka silnikowa lubi sie przelamywac pomiedzy sciana grodziowa a wieszakiem na silniku zwlaszcza jak ktoregos brakuje.

Pod katem zwarcia do masy czyli mierzysz kazda zyle od wtryskiwacza do masy lub czy wiazka nie jest przetarta np o pokrywe zaworow lub jakis metalowy wystep.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2017-12-26 23:30:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2017-12-26 23:52:49 ]