Fotele lotnicze z Łady

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich miłośników Ład

Jestem właścicielem Poloneza Plusa, mam serdecznie dosyć standardowych "taboretów" i chciałbym zamontować w nim fotele lotnicze od Łady (chyba 2107, ale też innych). Nie wiem czy to dozwolone ale przykładowy link podaję niżej.
Bardzo proszę o opinie czy fotele są wygodne, jakie mają podparcie. Każda opinia cenna, dziękuję!
Opłaca się to wysyłać z Ukrainy, czy lepiej poszukać w Polsce (gdzie)?

Chodzi o te: https://www.olx.ua/obyavlenie/tr-komplekt-perednih-sideniy-na-vaz-2101-2107-chernoe-v-beluyu-tochku-IDjX6fS.html#45a17b16d1



[ wiadomość edytowana przez: Macieju82 dnia 2017-09-23 19:40:30 ]
  
 
Wygodniejsze od innych ladowskich ale trzymanie boczne? To zwykle fotele
  
 
Moim zdaniem oryginalne fotele kubełkowe z Poloneza są lepsze od tych lotniczych.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Na zlombol ludzie pakowali tak jak Szoko mowi Inter Groclin z poldka do lady bo niby wygodniejszy na trase. A moze zamontuj sobie cos z zachodniego samochodu? Z regulacjami kazdego odcinka kregoslupa
  
 
Cytat:
2017-09-23 21:30:35, glod pisze:
Na zlombol ludzie pakowali tak jak Szoko mowi Inter Groclin z poldka do lady bo niby wygodniejszy na trase. A moze zamontuj sobie cos z zachodniego samochodu? Z regulacjami kazdego odcinka kregoslupa



Dziękuję za odpowiedzi, ale mówcie jakieś szczegóły Jak się w tym siedzi? Miękkie, takie jak kanapy w starych Polonezach i 125p? Jak są wyprofilowane przy odcinku lędźwiowym?
InterGrocliny w dobrym stanie to 1500 zł, a i tak najczęściej do poprawek.
Nie ukrywam, że te ładowskie fotele wizualnie podobają mi się, przypominają lotnicze, a jednocześnie są takie.... archaiczne, tak jak lubię. Zachodnie nie podobają mi się. Niestety nie znam żadnego ładziarza z W-wy, bo chętnie usiadłbym sobie i sam ocenił
  
 
Zajeb....ste forum macie
Na 70 zaglądających w temat dwie osoby wypowiedziały się o fotelach, które zapewne przynajmniej co trzeci Ładziarz ma w swoim cacku. Na FSO mógłbym więcej liczyć, gdybym zapytał o ostre wałki rozrządu sprowadzane z Włoch
  
 
No ale co chcesz wiedzieć, przeciez Ci napisaliśmy, fotele są w miare wygodne, wygodniejsze od starszych wersji. Ale wciąż to zwykle fotele, o miernym trzymaniu bocznym. A czy są wygodne - musisz posadzic swój tyłek i ocenić. Do mnie np. Groki mimo ze dobrze trzymaly to na dluzszej trasie mnie meczyly. Po prostu sprawa indywidualna.
  
 
Cytat:
2017-09-24 19:17:13, andrzej_krakow pisze:
No ale co chcesz wiedzieć, przeciez Ci napisaliśmy, fotele są w miare wygodne, wygodniejsze od starszych wersji. Ale wciąż to zwykle fotele, o miernym trzymaniu bocznym. A czy są wygodne - musisz posadzic swój tyłek i ocenić. Do mnie np. Groki mimo ze dobrze trzymaly to na dluzszej trasie mnie meczyly. Po prostu sprawa indywidualna.



Tu masz rację. Groki (to jeszcze zależy które) wcale nie są wygodne. Wiele osób na nie narzeka. Mnie głównie interesuje czy te ładowskie są dość miękkie, ponieważ mam krzywy kręgosłup na odcinku lędźwiowym. Przy twardym polonezowskim taborecie z Plusa ma się wrażenie, że tuż nad dupskiem ktoś wbija Ci dechę w plecy.
Brak trzymania bocznego przeżyję, ale ciekawi mnie czy oparcie fotela "przystosowuje" się do pleców i czy uda są dobrze podpierane, bo w Polonezie (Ładzie pewnie też) siedzi się albo za blisko pedałów, albo za daleko kierownicy. W tym pierwszym przypadku nogi trzyma się wyżej niż w innych autach.
  
 
Nie dam ci tutaj złotej rady, musisz po prostu się przymierzyć i tyle ale to na pewno nie są nowoczesne fotele i raczej cudów się nie spodziewaj.
Ja np w swojej ładzie założyłem fotele z Astry II (G) z wersji Sportive. Przy małej przeróbce podeszły, i mają i trzymanie boczne i regulacje podparcia w odcinku lędźwiowym a kosztowały na szrocie 140 pln.
  
 
andrzej_krakow, dzięki za info o pomyśle z Astrą, ale nie pasują mi one wizualnie.
A powiedz mi, gdy miałeś jeszcze te oryginalne foteliki, to zmieniłeś je ze względu na trasę czy miasto?
  
 
Ja mam z Alfa Romeo wsadzone. Fakt faktem siedzi sie wyzej ale sa wygodne. Poza kubelkami wsadzonymi do samochodow poruszajacych sie na rajdach na tym forum nie znajdziesz modyfikacji foteli. Wiem ze jedna osoba wsadzila z Audi A6, a na tegorocznym rajdzie charytatywnym byla ziguli uniwersal z srodkiem z golfa 7. Jak rece ci nie "wychodza z dupy" zamontujesz wszystko. Zawsze mozna przeszyc na pod wzor oryginalnych poszyc, jesli chcesz zachowac smaczek.

Poza tym, ciesz sie ze ktokolwiek odpisal bo forum podobno jest w stanie agonii. Teraz dziala grupa na FB: Lada Fan Klub Polska, tam moze ktos ci pomoze

[ wiadomość edytowana przez: glod dnia 2017-09-24 20:28:30 ]
  
 
Miałem swego czasu w jednej z Ład Grocliny, spokojnie dawały radę. A trochę mnie jest.
  
 
Cytat:
2017-09-24 20:07:47, Macieju82 pisze:
andrzej_krakow, dzięki za info o pomyśle z Astrą, ale nie pasują mi one wizualnie. A powiedz mi, gdy miałeś jeszcze te oryginalne foteliki, to zmieniłeś je ze względu na trasę czy miasto?


Miałem w 2105 skajowe kanapy, takie jak w starych DF-ach, bez trzymania bocznego i w upał grzejące w tyłek. A zobaczyłem na szrocie Astrę, przymierzyłem się, stwierdziłęm że czemu nie i kupiłem.
Ot cała filozofia

  
 
tak to wygląda:

  
 
Mam te fotele i powiem szczerze, ze szału nie ma. wyglądają spoko (mam pół skaja pół materiał), ludzie się dopytują czy przypadkiem nie zmieniałem bo takie fajne.

W użytkowaniu: ważę około 95kg, jeżdżę ładą 2 lata. Wyłamały mi się już 3 zaczepy trzymające sprężynę, jak jadę to skrzypi/brzęczy siedzenie pasażera(mam twardsze zawieszenie i oparcie strasznie lata tył przód). Ponad to ustawianie przód tył i blokada jest ogólnie słaba, fotel zawsze lekko się rusza. Chyba cała blokada jest w ogóle na jednej szynie tylko. Ponad to ten "welur" co mam jak już coś w niego wlezie ciężko wydobyć to spowrotem. wbija się we włókna to zostaje z Tobą na zawsze

Gdybym znalazł coś innego, podobnego z kształtu, w spoko cenie i choć trochę lepiej wykonane to napewno nie brałbym znów ładowskich.

Ocena: spoko wygląd, dupa siedzi nawet spoko, trzymanie boczne nie uświadczyłem. Wykonanie średnie.
  
 
Cytat:
2017-09-24 23:14:06, BigRomek pisze:
Wyłamały mi się już 3 zaczepy trzymające sprężynę, jak jadę to skrzypi/brzęczy siedzenie pasażera(mam twardsze zawieszenie i oparcie strasznie lata tył przód). Ponad to ustawianie przód tył i blokada jest ogólnie słaba, fotel zawsze lekko się rusza. Chyba cała blokada jest w ogóle na jednej szynie tylko.



Hehe, klimat Maluszka przed laty )
  
 
Dwie rzeczy odnośnie foteli:

1. Przy ostrych zakrętach trzeba się łokciami o drzwi zapierać.
2. Brak regulowanego zagłówka. To jest problem, jak się jest wysokim. Taki trochę karkołamacz.
  
 
Cytat:
2017-09-26 09:06:21, Nowy_ pisze:
Dwie rzeczy odnośnie foteli: 1. Przy ostrych zakrętach trzeba się łokciami o drzwi zapierać.



Ja na seryjnych fotelach z 2105 dwa razy w kontrolowanym poślizgu połamałem kolanem uchwyt w drzwiach
  
 
Cytat:
Nowy_ pisze: Dwie rzeczy odnośnie foteli:
Przy ostrych zakrętach trzeba się łokciami o drzwi zapierać.


Cytat:
andrzej_krakow pisze: Ja na seryjnych fotelach z 2105 dwa razy w kontrolowanym poślizgu połamałem kolanem uchwyt w drzwiach



umówmy się że do "driftu" oraz do sportu fotele te się nie nadają,
zastanawiam się nad nabyciem jakichś regulowanych kubełków a'la BRIDE do kombicy jak będę już ją robić
ale to jeszcze jeszcze, fotele Andrzeja prezentują się fajnie
  
 
Hej,

Mam pytanie. Czy może ktoś wsadzał do Łady fotele Inter Groclin z Poloneza? Ze sie da to jasne. Pytanie czy trzeba przerabiać mocowania czy otwory mocujące są w identycznych miejscach ....?