Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SpiewaczekBlue T25/E15/BA1 Kłodzko | 2018-07-29 12:27:17 Żeby zweryfikować to o czym piszesz, to chyba pozostaje tylko TIT2? We Wrocławiu szczęśliwie jest "mech z toyoty" więc pora się umówić na diagnostykę.
Jeśli chodzi o same wtryski - mam jakieś dzwne przekonanie, że to nie w nich leży przyczyna. Po pierwsze, jestem przekonany, że sprzęt, którym "diagnozowałem" swoje Ave pokazał więcej głupot niż prawdy. Trafiłem w jakimś temacie na podobną sytuację w Rav4, że jakiś uniwersalny komp pokazywał bardzo złe wartości, a na TIT2 wyszło ok. No i też ten sprzęt nie jest wysokich lotów ponieważ korekcje wtrysków pokazuje tylko do całych liczb, bez przecinka. Kolejna sprawa - że nie ma żadnych innych, niepokojących objawów i to, że 10kkm temu wartości były o wiele, wiele leosze (Sprawdzane na Boschu) Teraz, tak jak mówiłem - LM2666 i wizyta u mecha we Wroclawiu. Dodam, że wczoraj wyczyściłem przepustnice, kolektor dolotowy, jeszcze raz egr i jesr na razie spokój, a samochód ma o wiee leoszy "dół" |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-07-30 01:47:05
A jak korekcje?? No to musisz jeszcze tylko raz ten egr wyczyscic tylko najpierw poczytaj jak go dotrzec i rozruszac na prowadnicy wkretarka i moze bedzie ok. Ale cos mi mowi ze jednak wtryski. |
SpiewaczekBlue T25/E15/BA1 Kłodzko | 2018-07-30 12:33:15 Korekcje dobrze nie wyglądają, to fakt ;/
Tylko czy występuje taka możliwość, że wtryski są szrotami, a auto dobrze pali, ma moc i nie dymi? No i też kwestia tego, że 10kkm temu korekcje były o wiele, wiele lepsze (-0,7/2,1/-0,4/0). Tankuję tylko na Orlenie i dolewam do paliwa oleju 2T. W dwóch Corollach e12 1cd-ftv też lałem taką miksturę i śmigały aż miło, to samo aktualnie w e15 1.4 d-4d. Tutaj chcę też nadmienić, że podłączałem Ave pod Wurth "WOW!" i jak wspominałem już, wyczytałem, że z Toyotą się ten sprzęt zbytnio nie lubi. Zaraz przeszperam forum za informacjami, jak zająć się egr No i zaraz kuracja LM |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-07-30 20:02:53
|
SpiewaczekBlue T25/E15/BA1 Kłodzko | 2018-07-31 23:21:35 2T kiedyś "uratował" mi mój pierwszy samochód - R400 z L-serią pod maską i od tamtej pory dolewam do każdego diesla, którego mam. Oczywiście wcześniej "obadłem" temat i zauważyłem, że wielu użykowników d-4d również takie rozwiązanie stosuje i osiąga wymierne korzyści.
Ma chilę obecną (odpukać) Ave chodzi gladziutko i cicho. Zasotosowałem LM2666 bezpośrednio pod pompę i byłem w szoku ile syfu zostało w filtrze, który dałem pomiędzy naczynie ze specyfikiem, a pompę - po odstaniu zebrało się około milimetra czarnej mazi i platków. Samochód chodzi cicho jak nigdy i ustał klekot, który nasilony pojawiał się pomiędzy 1800 a 2000 obrotów Teraz nie pozostaje mi nic jak trochę pojeździć i kurs pod TIT2. I trochę sobie w brode pluje, że miałem pól auta zdemontowane, a nie wyczyściłem intercoolera |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-08-01 19:08:50
Zawsze sie zastanawiam gdzie wy te swoje diesle tankujecie. Ja tankuje na duzej BP w Katowicach.. W okresie urlopowym czesto slowacja OMV Serbia tez chyba OMV czy costam z niebieskim szyldem Grecja BP i nigdy syfu w filtrze ani pfoblemow z dieslem nie mialem. Kiedys tez zpialem jakies Forte i spodziewalem sie jakiegos brudu z racji przebiegu a tu niespodzianka po przepuszczeniu dwuch butelek przez uklad plyn jak byl koloru miodowego tak na dnie zostal y resztki plynu w tym samym kolorze. Podczas gdy z przecietnej Toyoty z problemami zur jak po kawie. |
SpiewaczekBlue T25/E15/BA1 Kłodzko | 2018-08-02 16:15:38 Ja, jaki i poprzedni (1 właścicel) tankowaliśmy na Orlenie wiem, że zdania na temat tej stacji są podzielone, jednak w pobliżu miejsca zamieszkania mam do wyboru jeszcze tylko Lotos, Pieprzyka, Intera i dwa "no-name"
Żuru żadnego nie uswiadczyłem, tylko czarne płatki - tutaj zaznaczam, że nie były to opiłli bo "pod palcami" się rozmazywały. We wtorek jestem umówiony pod tester Toyoty i mam nadzieję, że wniesie to coś nowego do sprawy Póki co, odpukać, Avka lata dobrze |
SpiewaczekBlue T25/E15/BA1 Kłodzko | 2018-08-07 20:39:53 Powracam z problemem.
Byłem dziś u "Mecha z Toyoty". Pod jego sprzętem wyszło -1/4/-1/~0. Widoczna poprawa na każdym baniaku poza drugim. Więc niestety - trzeba wyciągać wtryski. I tutaj Bigelektron ważne pytanie do Ciebie - Czy majac klon MiniVCI z Techstream 12.xxx jestem w stanie wpisac wartości kompensacyjne (chyba dobrze napisałem) z wtrysków dwupinowych? Pytam ponieważ nie mam jakiegoś zaufania, żeby oddać "całe auto" do jakiegoś zakładu na sprawdzenie wtrysków bo obawiam się, że nagle wszystkie 4 będą do śmieci. Wolałbym sam je wymontować i zawieźć do zakładu w mojej okolicy, który sprawdza je tylko na stole - nie mieli by interesu "ściemniać" ponieważ nie prowadzą sprzedaży. I samą techniczną stronę wyciągnięcia wtryskówi ich ponownego montażu ogarnę tylko chodzi o późniejsze kodowanie. Dlaczego tak wybiegam w przyszłość? Bo liczę się, że ten jeden to na oewno trup. I tutaj kolejne pytanie - co sądzisz o "regenerowanych" wtryskach do 1cd? Sporo sie naczytałem i mam mieszane uczucia, już bardziej się na używkę chyba nastawiam... choć co trafie? |
SpiewaczekBlue T25/E15/BA1 Kłodzko | 2018-08-20 22:36:01 Zakupiłem miniVCI i tylko się upewniłem - wtryski wylatują z silnika i na stół, dość wróżenia z fusów.
Od razu zamawiam komplet podkładek termicznych, o-ringi, tulejki teflonowe i na przelewy + uszczelka pod pokrywę. Mam nadzieję, że obędzie się bez wymiany gniazd w które wchodzą wtryski. Przed wszystkim chcę jeszcze profroma zmierzyć kompresję. Znalazłem film dot. demontażu wtrysków : https://www.youtube.com/watch?v=8OPtJPt5Rl0 Cieszę się też, że za pomocą miniVCI mogę wpisać kody Big, masz może jakieś cenne rady, przydatne podczas demontażu wtrysków? Obawiam się, że mogą być już "zapieczone" Chciałem też wrzucić test według Twojej instrukcji, ale mój interfejs mimo wybrania tylko spd, map, ciśnienia CR i wartości korekcji strasznie wolno odświeża wartości ;( Więc od 1500 do 4000 obr/min odświeży max 3 razy A kolejna sprawa, nawet gdy zapiszę to nie mogę ogarnąć jak dane wyeksportować do pliku. Lecz jeszcze powalczę z techstreamem i ogarnę temat |