Podłączenie gaźnika z 2107 do Golf 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, przepraszam z góry jeśli się to nie mieści w ramach działu, ale mam kilka pytań, a z tego co tutaj przeczytałem, użytkownicy posiadają naprawdę sporą wiedzę na temat gaźników.
Moje pytanie gównie tyczy się zaworu hamowania silnikiem (ZHS). Otóż planuję podłączyć go bezpośrednio do podciśnienia idącego z kolektora ssącego, tak aby cały czas był otwarty, ponieważ nie posiadam ani elektrozaworu ani jednostki sterującej (przekaźnika). Więc jeśli podłączyłbym go 0-1 do mikroprzełącznika to po puszczeniu gazu w układnie zabrakło by prądu przez co zawór odcinający odciąłby paliwo samochód zacząłby zwalniać ale w końcu zgaśnie, bo jak wyczytałem moduł włącza z powrotem zawór odcinający jeśli obroty wynoszą 1200rpm. Tak wiec planuje zawór odcinający zaślepić śrubą. (czerwony)
A ZHS podłączyć podciśnienie z kolektora tak aby był cały czas otwarty. (zielony)



Pytanie jeszcze za co odpowiedzialne jest podciśnienie oznaczone na niebiesko i żółto?
Mogę je zaślepić?
Czy w takiej konfiguracji Będzie to pracować w miarę? Wiem ze nie będzie odcinał do końca paliwa podczas hamowania silnikiem, ale chyba poprzez zamkniecie przepustnic obroty zaczną spadać.
Chyba, że ktoś inaczej widzi rozwiązanie mojego problemu, chce tylko aby ten gaźnik jak najprościej zasilał mi samochód, nie patrze na ekonomie, bo to ma być auto do zabawy oraz niedzielnych przejażdżek bez celu
  
 
Kup gaźnik od samary, czyli Solex i zapomnij o nie potrzebnych podciśnieniach, podciśnieniu i td. Najlepszy gaźnik do tuningow

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2018-06-10 16:37:06, SzokoLada pisze:
Kup gaźnik od samary, czyli Solex i zapomnij o nie potrzebnych podciśnieniach, podciśnieniu i td. Najlepszy gaźnik do tuningow


Dokladnie tak jak pisze Szoko, tylko samarowski Solex i żadnego pieprzenia sie z podciśnieniami i robi co powinien
  
 
Dodam więcej, tak jak opisujesz, to nie ma prawa działać. Elektrodysza odcina dopływ paliwa (do dyszy przyłączony jest przewód zasilający cewkę WN) po odcięciu zapłonu. ZHS sterowany jest podciśnieniem.

Tak jak doświadczeni przedmówcy mówią, to faktycznie pewnie jest sens zastosowania innego gaźnika, prostszego i zapewne lepszego.
  
 
Właśnie dlatego chciałbym zaślepić elektrodyszę lub podłączyć ją do cewki skąd będzie miała 12V żeby się otworzyć. A ZHS bym podłączył pod podciśnienie z kolektora aby zawsze był otwarty, pozostałem dwa zaślepiłbym. Ciężko gdziekolwiek dostać te gaźniki, kupiłem ten bo najbardziej przypomina FOS 34.

A dysze zaznaczone na niebiesko i żółto mogę zaślepić bo jeden idzie do aparatu zapłonowego, a drugi odprowadza opary z silnika.

[ wiadomość edytowana przez: Fugens dnia 2018-06-10 23:20:26 ]
  
 
Jaką masz pojemność silnika?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
1,8l
  
 
a dlaczego nie kupiłeś FOS'a ?
  
 
To co kupić FOS 34 S2C2?
  
 
Jeżeli interesuje Cię nadal gaźnik ładowski, to koniecznie musisz kupić Solex 21073. On jako jedyny pociągnie 1,8

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
A to było od 2107 o pojemności 1.5.
  
 
Cytat:
2018-06-11 21:13:13, Fugens pisze:
To co kupić FOS 34 S2C2?



Dajcie spokój z FOS'em, imitacja gaźnika, już lepiej stary ze 125p z podciśnieniowym sterowaniem II przepustnicą. Tyle ze wtedy bebechy z FOS'a trzeba by przełożyć.
  
 
Cytat:
jurek_j pisze:
Dajcie spokój z FOS'em, imitacja gaźnika, już lepiej stary ze 125p z podciśnieniowym sterowaniem II przepustnicą. Tyle ze wtedy bebechy z FOS'a trzeba by przełożyć.



  
 
Tak to wygląda, na obrazku jeszcze nie podłączony, dla niedowiarków, silnik pracuje ZHS otwarty cały czas na podciśnienie podczas pracy, gdy zgaszę samochód domyka się. Elektrozawór podpięty do fabrycznej instalacji, więc podczas ściągania nogi z gazu odcina dopływ paliwa. (różnica w hamowaniu silnikiem jest znikoma ale jest)




[ wiadomość edytowana przez: Fugens dnia 2018-09-25 22:08:10 ]