Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2009-01-07 12:26:02 A kontrolki gasna jak silnik nie pracuje a kluczyk jest wyjety ?
Jesli nie gasna, to nie ma masy na aucie(nie to zebym wszystko tlumaczyl brakiem masy) Ew. regler jest walniety. Sprawdzil bym tez stacyjke(wklad + kostke), i przekaznik na blotniku- kiedys jeden gosc pokazywal mi w mojej 07 jak zakrecic rozrusznikiem bez kluczyka(zwarl kostke pod przekaznikiem na prawym zdaje sie blotniku) |
A13 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Warszawa | 2009-01-07 14:44:11 Stacyjka bezpośrednio zasila cewkę tzn. nie ma żadnych bezpieczników po drodze. Nie ma opcji, masz jakieś przebicia na "magicznym wyłączniczku".
Tutaj masz schemat elektryki od 2106: http://img338.imageshack.us/my.php?image=2106zf5.jpg w 2107 ten element jest taki sam [ wiadomość edytowana przez: A13 dnia 2009-01-07 14:47:17 ] |
el_comendanto (M) SYMPATYCZNY GOŚĆ トヨタカムリ | 2009-01-08 12:31:27 Zostal poprowadzony nowy kabel od stacyjki do cewki i problem ustapil. |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2009-01-20 22:47:29 walniety regulator napiecia.
Podepnij sobie amperomierz(na duzym zakresie) i zobacz ile pradu zre. Raz tak mialem, regler wymienilem, ladowanie mialem, a kradl skubany okolo 9amper ogromnie duzo. Na podpietym amperomierzu, przy wylaczonych odbiornikach, pozamykanych drzwiach etc- zobacz ile ciagnie- wypinaj bezpieczniki, albo kostki-wtyczki (podpiecia kabli) z puszki bezpiecznikowej i zobacz kiedy przestanie krasc prad, pozniej szukaj co na tym wisi. Jesli wszystko odepniesz a nadal bedzie kradl prad, to winny jest regler Wzglednie spiecie przy altku.(moze jakiejs oslonki pod plytka reglera brakuje(zgaduej ze regler na altku) moze gdzies zwiera. |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2019-01-22 23:00:46 nie jestem pewien czy wina tkwi w stacyjce czy w skrzynce bezpieczników ale skoro wyłączasz zapłon a silnik dalej pracuje to oznacza to że albo masz samozapłon (co wykluczamy) albo prąd wygenerowany przez alternator jest wystarczający do zasilenia zapłonu silnika, pomimo wyłączenia zapłonu. stawiam na stacyjkę pod warunkiem że niczego nie popierdzieliłeś |
LadaGKW Kwidzyn | 2019-01-23 00:36:05 W moim temacie już mniej więcej to rozpracowaliśmy, zamontowałem alternator samowzbudny który wymaga podłączenia do kontrolki a wcześniej łada miała alternator obcowzbudny który takiej kontrolki mieć nie musiał |