Avensis d4d 2.0 126 km ciężko odpala

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, toyota avensis d4d 2.0l 126 km ciężko odpala po 1 dniu postoju, ogólnie silnik pracuje równo i cicho. Do tej pory wymieniłem wszystkie filtry, świece żarowe i dalej nic. Auto ma najechane 145tys

[ wiadomość edytowana przez: Konradczwa dnia 2019-11-11 23:00:04 ]
  
 
Cytat:
2019-11-11 22:56:54, Konradczwa pisze:
Witam, toyota avensis d4d 2.0l 126 km ciężko odpala po 1 dniu postoju, ogólnie silnik pracuje równo i cicho. Do tej pory wymieniłem wszystkie filtry, świece żarowe i dalej nic. Auto ma najechane 145tys [ wiadomość edytowana przez: Konradczwa dnia 2019-11-11 23:00:04 ]


Jakiej firmy byly filtry paliwa stosowane??
Trzeba zapiac tester odpiac wtryski i spr jakie obroty i cisnienie jest podczas krecenia rozrusznikiem. To jest kluczowa sprawa.
W dalszym etapie kompresja i wtryski.
A swiece jezeli sa inne niz Denso to do wymiany.
  
 
Cytat:
2019-11-12 08:07:56, Bigelektron pisze:
Jakiej firmy byly filtry paliwa stosowane?? Trzeba zapiac tester odpiac wtryski i spr jakie obroty i cisnienie jest podczas krecenia rozrusznikiem. To jest kluczowa sprawa. W dalszym etapie kompresja i wtryski. A swiece jezeli sa inne niz Denso to do wymiany.



Filtry używam tylko Mann albo boascha, świece Denso oczywiście. Dzisaj zachowała się wgl inaczej odpaliła 3 razy od strzała, ale zgasla po 2sek dopiero za 4 razem normalnie. Ogarnę te pomiary i wrócę z odpowiedzią
  
 
Cytat:
2019-11-12 08:07:56, Bigelektron pisze:
Jakiej firmy byly filtry paliwa stosowane?? Trzeba zapiac tester odpiac wtryski i spr jakie obroty i cisnienie jest podczas krecenia rozrusznikiem. To jest kluczowa sprawa. W dalszym etapie kompresja i wtryski. A swiece jezeli sa inne niz Denso to do wymiany.



A jest możliwość że pali świece, bo w czwartek wymieniłem świece i piątek, sobota, niedziela palił ładnie, a w poniedziałek znowu na 3 razy
  
 
Cytat:
2019-11-12 16:34:19, Konradczwa pisze:
A jest możliwość że pali świece, bo w czwartek wymieniłem świece i piątek, sobota, niedziela palił ładnie, a w poniedziałek znowu na 3 razy


Ktory rok prod silnik CD czy AD??
  
 
Cytat:
2019-11-12 21:13:20, Bigelektron pisze:
Ktory rok prod silnik CD czy AD??



2007 cd czy AD tego to nie wiem, wiem że t25 na łańcuchu
Pomiary zrobiłem wstępne, korekcję wtryskow wszystkie około 0.5 i bliżej zera po dłużej pracy.
Ciśnienie na listwie dobre, podczas pracy na wolnych obrotach nie słychać typowego klekotu dla wtryskiwaczy zużytych
  
 
Cytat:
2019-11-13 15:49:12, Konradczwa pisze:
2007 cd czy AD tego to nie wiem, wiem że t25 na łańcuchu Pomiary zrobiłem wstępne, korekcję wtryskow wszystkie około 0.5 i bliżej zera po dłużej pracy. Ciśnienie na listwie dobre, podczas pracy na wolnych obrotach nie słychać typowego klekotu dla wtryskiwaczy zużytych


To jest silnik AD. Zajrzyj do zbiorniczka czy jest plyn chlodniczy czy jest czysty czy czarny i czy ubywa.
Jak wyglada odpalanie odpali popyrka i zgasnie czy wogole echo. Problem sie pojawil, kiedy? Czy juz go kupiles z tym problemem.
  
 
Cytat:
2019-11-14 07:53:36, Bigelektron pisze:
To jest silnik AD. Zajrzyj do zbiorniczka czy jest plyn chlodniczy czy jest czysty czy czarny i czy ubywa. Jak wyglada odpalanie odpali popyrka i zgasnie czy wogole echo. Problem sie pojawil, kiedy? Czy juz go kupiles z tym problemem.



Płyn czysty, cały czas stały poziom.
Po zakupie jeździłem 5 dni zanim zrobiłem serwis filtrów itd palił od strzała. Wszystko zaczęło się 1 dzień po serwisie, zauważyłem jedna rzecz jak przed odpaleniem będę naciskal tą gruche na obudowie Filtra paliwa, to odpala od razu ale gaśnie, a bez "gruchania" kręci..
  
 
Cytat:
2019-11-14 17:35:49, Konradczwa pisze:
Płyn czysty, cały czas stały poziom. Po zakupie jeździłem 5 dni zanim zrobiłem serwis filtrów itd palił od strzała. Wszystko zaczęło się 1 dzień po serwisie, zauważyłem jedna rzecz jak przed odpaleniem będę naciskal tą gruche na obudowie Filtra paliwa, to odpala od razu ale gaśnie, a bez "gruchania" kręci..


A czym dokreciles filtr i ten kapsel z plywakiem u dolu filtra??
  
 
Cytat:
2019-11-14 19:18:00, Bigelektron pisze:
A czym dokreciles filtr i ten kapsel z plywakiem u dolu filtra??



Tak wszystko jest dokrecone, ta pompka jest twarda czyli dobrze, ale i tak jak pompuje to jest niby lepiej. Tak nawet macalem go dzisaj to jest suchy mi to wygląda jak by się gdzieś paliwo cofalo, albo lapal lewe powietrze, silnik zdrowy przegonilem go na autostradzie dzisaj 210 na 6 biegu i 3,5 tys obrotów
  
 
Cytat:
2019-11-14 19:23:38, Konradczwa pisze:
Tak wszystko jest dokrecone, ta pompka jest twarda czyli dobrze, ale i tak jak pompuje to jest niby lepiej. Tak nawet macalem go dzisaj to jest suchy mi to wygląda jak by się gdzieś paliwo cofalo, albo lapal lewe powietrze, silnik zdrowy przegonilem go na autostradzie dzisaj 210 na 6 biegu i 3,5 tys obrotów


Z tego co pamietam to on ma 3500 przy 190 niewazne.
A podczas wymiany filtra odpinales wezyki i wyjales cala obsade filtra czy meczylas na samochodzie?
  
 
Cytat:
2019-11-15 07:48:51, Bigelektron pisze:
Z tego co pamietam to on ma 3500 przy 190 niewazne. A podczas wymiany filtra odpinales wezyki i wyjales cala obsade filtra czy meczylas na samochodzie?


Wyciągnąłem całość
  
 
[quote]
2019-11-15 17:20:46, Konradczwa pisze:
Wyciągnąłem całość
[/quote
Jak nie splukales weza zmywaczem przed odpieciem to tam na poczatku weza zawsze jest pelno piachu wystarczy ze cos wpadlo i masz to w pompie i na wtryskach.
  
 
Cytat:
2019-11-16 11:17:14, Bigelektron pisze:
[quote] 2019-11-15 17:20:46, Konradczwa pisze: Wyciągnąłem całość [/quote Jak nie splukales weza zmywaczem przed odpieciem to tam na poczatku weza zawsze jest pelno piachu wystarczy ze cos wpadlo i masz to w pompie i na wtryskach.


Ogolnie zadalem ci pare pytan i na zadne nie odpowiedziales wiec poczytaj od poczatku i odpowiedz.
Ile kreci rozrusznik i jakie jest wtedy cisnienie podczas krecenia na odpietych wtryskach - wtyczki odpiete
Filtr i plywak zakrecales reka czy kluczem