Corolla E12 kodowanie pilota.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, kupiłem właśnie toyotę Corollę E12 z 2004r z silnikiem 116KM D4D. Miałem w komplecie 1 kluczyk, więc aby zrobić zapasowy kupiłem oryginalny używany kluczyk i chciałem zaprogramować pilot aby sterował centralnym.

Mam problem bo korzystajac z procedury jak poniżej auto nie wchodzi w tryb programowania. Czy jest jakaś inna procedura ?

używałem tej:
Cytat:
drzwi otwarte
włóż,wyjmij klucz (do stacyjki) x2
zamknij otwórz drzwi x2
włóż wyjmij x1
zamknij otwórz x2
włóż, zamknij drzwi włącz wyłącz zapłon wyjmij



Prosżę o pomoc.
  
 
Po wyjeciu potwierdza zamkiem?
Klucz który chcesz zakodować -którym wykonujesz procedure odpala auto?
Wylacznik drzwi działa, lampka podsufitowa?


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2013-12-09 19:53:09 ]
  
 
Właśnie po wyjęciu nie potwierdza zamkiem.
Wyłącznik drzwiowy i lampka podsufitowa działa.
Klucz nie odpala auta bo jeszcze nie dociąłem grota ani nie wkodowałem immo.
  
 
Mam podobnie jak ty dizell (inny wątek), tylko, że w moim przypadku klucz jest już nacięty i immo zakodowane, a pilot tą procedurą co próbowałeś i kilkoma innymi dalej nie bangla.
  
 
Cytat:
2013-12-09 21:50:26, Kwiryn pisze:
Mam podobnie jak ty dizell (inny wątek), tylko, że w moim przypadku klucz jest już nacięty i immo zakodowane, a pilot tą procedurą co próbowałeś i kilkoma innymi dalej nie bangla.



Mam nadzieję że Bigelektron coś poradzi...
  
 
Cytat:
2013-12-09 21:36:09, dizell pisze:
Właśnie po wyjęciu nie potwierdza zamkiem. Wyłącznik drzwiowy i lampka podsufitowa działa. Klucz nie odpala auta bo jeszcze nie dociąłem grota ani nie wkodowałem immo.


Ale procedurę wykonujesz tym zakodowanym kluczem?
A switch obecności klucza w stacyjce działa?Jak wlozysz klucz to dioda immo gasnie czy dopiero po przekręceniu?


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2013-12-09 22:53:51 ]
  
 
Procedurę wykonuję tym zakodowanym kluczem, switch obecności klucza działa, po włożeniu klucza dioda immo gaśnie.
  
 
Cytat:
2013-12-10 04:31:17, dizell pisze:
Procedurę wykonuję tym zakodowanym kluczem, switch obecności klucza działa, po włożeniu klucza dioda immo gaśnie.


No to musi zadzialac rob to szybciej i zamiast walic drzwiami naciskaj wyłącznik drzwiowy reka ,a dopiero ostatni raz zamknij aby mieć wolne rece.Masz tam jakiś alarm lub odcięcie zapłonu które wydluza cala operacje?
  
 
Nie mam dodatkowego odcięcia alarmu też nie. Ale są pozostałości po alarmie np niepodłączone czujniki ruchu przy szybie oraz miejsce po diodzie led. Wygląda jakby ktoś go kiedyś usunał Czy jakimś testerem można się połaczyć ze sterownikiem centralnego zamka aby go sprawdzić ? Ewentualnie gdzie jest umieszczony sterownik aby do niego zerknąć ?
  
 
Cytat:
2013-12-11 23:18:27, Bigelektron pisze:
No to musi zadzialac rob to szybciej i zamiast walic drzwiami naciskaj wyłącznik drzwiowy reka ,a dopiero ostatni raz zamknij aby mieć wolne rece.Masz tam jakiś alarm lub odcięcie zapłonu które wydluza cala operacje?



Udało się Bigelektronie jesteś wielki. Faktycznie zrobiłem całą procedurę bardzo szybko i zadziałało za pierwszym razem. Wcześniej robiłem to kilka razy ale trochę wolniej i nie wchodził w tryb programowania.

Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam.
  
 
Cześć
pozwolę sobie tutaj zadać pytanie.
Próbuję zakodować transponder do E12 po lifcie ale niestety bezskutecznie.
Mam używany kluczyk i centralny zamek udało się od reki.
Natomiast w przypadku immo nie udaje mi się ta sztuczka.
Widziałem, że po wykonaniu procedury 5 razy klucz i 6 razy drzwi oraz wyjęciu mastera, dioda "security" powinna się zaświecić, niestety u mnie mruga.
Przypuszczam, że przez to nie wchodzi w tryb programowania ale mogę się mylić.
Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak?
Krańcówki są sprawne, licznik pokazuje gdy drzwi są otwarte.
  
 
Masz niewłaściwy klucz lub trzeba to zrobić testerem .Procedura ręczna nie działa we wszystkich modelach podobnie jak nie we wszystkich można to zrobić testerem.
Cytat:
2019-03-09 18:04:38, lolekdrugi pisze:
Cześć pozwolę sobie tutaj zadać pytanie. Próbuję zakodować transponder do E12 po lifcie ale niestety bezskutecznie. Mam używany kluczyk i centralny zamek udało się od reki. Natomiast w przypadku immo nie udaje mi się ta sztuczka. Widziałem, że po wykonaniu procedury 5 razy klucz i 6 razy drzwi oraz wyjęciu mastera, dioda "security" powinna się zaświecić, niestety u mnie mruga. Przypuszczam, że przez to nie wchodzi w tryb programowania ale mogę się mylić. Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak? Krańcówki są sprawne, licznik pokazuje gdy drzwi są otwarte.

  
 
Klucz który zakupiłem ma identyczne oznaczenia jak klucz master który posiadam zatem raczej nie powinien być problemem.
Co do testera, czy ASO takowy posiada, ewentualnie gdzie się w takowy zaopatrzyć/jak szukać?
  
 
Cytat:
2019-03-09 23:49:46, lolekdrugi pisze:
Klucz który zakupiłem ma identyczne oznaczenia jak klucz master który posiadam zatem raczej nie powinien być problemem. Co do testera, czy ASO takowy posiada, ewentualnie gdzie się w takowy zaopatrzyć/jak szukać?


Te oznaczenia na kluczu o niczym nie swiadcza i nieda sie ich powiazac z modelem. Jezeli sprzedajacy niema pojecia z jakiego auta klucz pochodzi to po nr nie dojdziesz w ASO tez nie dojda.
Co do testera to myslisz ze w Aso mogliby nie miec?? A kupic zawsze mozesz aczkolwiek mysle ze nie trzeba kupowac piekarni zeby zjesc ciastko.
  
 
Klucz był również takiego samochodu a przynajmniej tak miało być gdyż tak szukałem.
Dodatkowo sam transponder w środku wygląda tak samo (ok nie odczytywałem oznaczeń układów smd no ale jednak).

Co do testera to teraz już rozumiem, czyli chodzi o interfejs diagnostyczny - ok
  
 
Cytat:
2019-03-10 22:23:55, lolekdrugi pisze:
Klucz był również takiego samochodu a przynajmniej tak miało być gdyż tak szukałem. Dodatkowo sam transponder w środku wygląda tak samo (ok nie odczytywałem oznaczeń układów smd no ale jednak). Co do testera to teraz już rozumiem, czyli chodzi o interfejs diagnostyczny - ok


Transponder to taki maly trapezoidalny element koloru czarnego umocowany we wspólnej obudowie z czescia radiowa która obsluguje zamek centralny.O ile wiekszosc radiowek można zakodować w roznych modelach aby otwieraly zamykaly,o tyle z transponderem jest gorzej bo nawet w obrembie jednego modelu przed i poliftowe się roznia i nie zakodujesz immo.
  
 
Witam!

Posiadam do mojej Corolli 1,4 VVT-i 2004 tylko szary kluczyk.
Czy w takiej sytuacji jest możliwość zaprogramowania kluczyka zakupionego
na Aliexpress "2 przyciski 4C Chip kluczyk do samochodu pasuje do Toyota Corolla 2001-2007 304MHZ"
Czy ktoś kupował i programował taki kluczyk od Chińczyków?
  
 
Cytat:
2021-03-09 15:23:10, sp8ufw pisze:
Witam! Posiadam do mojej Corolli 1,4 VVT-i 2004 tylko szary kluczyk. Czy w takiej sytuacji jest możliwość zaprogramowania kluczyka zakupionego na Aliexpress "2 przyciski 4C Chip kluczyk do samochodu pasuje do Toyota Corolla 2001-2007 304MHZ" Czy ktoś kupował i programował taki kluczyk od Chińczyków?


Majac szary klucz to tylko mozesz poszukac kluczykarza ktory skopiuje immo w tym kluczu i wrzuci w chinola.bedziasz wtedy mial dwa klucze blizniacze za pomoca ktorych odpalisz ale nie wejdziesz w procedure kodowania i kasacji kluczy ale bedzie najtaniej zakladajac ze wogole chinol sie da zakodowac .
Mozna tez sprowadzic immo do stanu nowego i wtedy zakodowac na nowo klucze ktore masz a ten z przyciskami jako master.Ale tu raczej napewno to nie wyjdzie z chinolem tylko z np oryginalnym uzywanym.Transponder i raduowka do zamka znajduje sie w tej czesci ktora mozna przekladac w kluczu z przyciskami.