Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
user2046 Wrocław | 2021-06-21 12:08:49 Dzięki za odpowiedź. Też wydawało mi się to niemożliwe, po analizie konstrukcji pompy HP2 wydaje się że zamienione zaworki będą otwierać przepływ do tłoczków w fazie pracy a nie ssania i nie ma prawa to działać. A jednak auto tak jeździło pół roku do czasu aż zaczęło wywalać błąd P1229 na mocno obciążonej klimie przy upałach. Po dłuższej obserwacji jestem przekonany że teraz zaworki są dobrze podłączone bo ciśnienie paliwa wynosi 31-32 na wolnych bez klimy, wcześniej 30-35 a maksymalne 130, wcześniej 80, chyba lepiej się zbiera na wyższych obrotach no i oczywiście brak checka. Cuda na kiju.
|
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2021-06-25 10:19:46
To na zdjeciu jest na odwrot ale jeszcze pytanie jak ustawiona jest pompa na rozrzadzie ze to wogole jedzie. |
user2046 Wrocław | 2021-06-28 00:35:27 Niestety nie zdążyłem sprawdzić, bo auto odmówiło posłuszeństwa. Normalnie zgasiłem na stacji i po tankowaniu już nie odpaliło więcej. Pompa nie daje żadnego ciśnienia, interfejs pokazuje 0 MPa na listwie i po poluzowaniu wyjścia z pompy nie wylatuje nawet kropelka paliwa. Pompa dostaje paliwo bo po odkręceniu SCV wylewa się paliwo w czasie pompowania filtra i w czasie kręcenia rozrusznikiem. Zaworki wykluczam raczej, bo cykają i ruszają się identycznie w nafcie jak wcześniej, wysterowanie zaworków raczej też wykluczam bo jest napięcie przy kręceniu na wtyczkach, próbowałem nawet podawać im impulsowo zewnętrzne 12V podczas kręcenia i dalej absolutny brak ciśnienia. Pytanie do specjalisty, czy opisane objawy sugerują jakiś uszczelniacz w pompie czy cokolwiek co można by samemu wymienić? Nie ukrywam że regeneracja odpada bo to pół wartości samochodu, mam drugie auto, dłubię w nim sam bo lubię. Jestem na etapie kupna używki, będę wdzięczny za wszelkie porady. |