Problemy z ogrzewaniem w polonezie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM WSZYSTKICH
JESTEM BOULI I MAM POLDIEGO 1,6 GLI 95R. JAK BĘDĘ MIAŁ CHWILKĘ TO SIĘ ZAREJESTRUJE. ALE MAM PYTANKO MÓJ POLONEZ ŹLE GRZEJE. CIEPŁE POWIETRZE WYLATUJE TYLKO Z LEWEJ KRATKI W ŚRODKU DESKI. JEST ONO CIEPŁE JAK JADĘ WOLNO, JEDNAK PRZY 100 KM/H JEST JUŻ ZIMNE. WYMIENIŁEM JUŻ TERMOSTAT I OD ZAWSZE MAM PŁYN CHŁODZĄCY (NIE LAŁEM NIGDY WODY). CO O TYM SĄDZICIE
NARA
 
 
Łee no to u mnie w poldku jest tak ze z prawego wylotu leci mi zawsze cieple powietrze a z lewego tylko czasami........
  
 
Musiałbyś sprawdzić czy nagrzewnica jest drożna. W tym celu najlepiej ją wyjąć (nie polecam ) Widocznie leci przez nią za mało płynu lub też któraś część układu jest zakamieniała. U mnie wystarczyło przepłukać nagrzewnicę wodą pod dość dużym ciśnieniem i pomogło. Do tego wymiana zaworka dla pewności i jest dobrze. Pocieszę Cie, że ciepłe powietrze w aucie jest mniej zdrowe niż zimne
  
 
ja mam popsuta nagrzewnice zawsze grzeje i chciałem to latem naprawić bo było z deko ciepło ale jak zobaczyłem ile to grzebania to powiedziałem sobie później teraz jst październik i nie musze chyba jej naprawiać bo bez ogrzewania jest zimno w samochodzie
  
 
a ja jestem po plukaniu nagrzewnicy(wczoraj) i powiem wam zew przeciagu roku nazbieralo sie w niej pelno syfu,ale wkoncu to 60tys km,przez rok.w kazdym razie obiawy mialem te same co kolega ale juz jest gites
  
 
mam kłopoty z ogrzewaniem nawet przy nagrzanym silniku -dotyczy caro plusa -sterowanie pokretłami powietrze przy maksymalnym nastawieniu wcale nie jest ciepłe
 
 
bo widzisz albo masz zabrudzona nagrzewnice(warto ja przeplukac)albo tez uszkodzony zawor(ten w komoze silnila)jest post na ten temat(gdzies w starszych)
  
 
ZIMA idzie a ja jak co roku jeżdż niedogrzanym Poldkiem.
Lewa strona jako tako, ale z prawej dmucha zimne.
Wczoraj chłopaki na warsztacie rozebrali całą deskę rozdzielczą i nie znależli żadnej sensownej przyczyny.
Chętnie pogadam o podobnych problemach.
Temperatura na bloku silnika 90 stopni, a dalej jak w chłodni.

KARTEREK
 
 
Przede wszystkim poczytaj starsze posty ten temat już był i to nie raz sprawdz odpowietrzenie układu, wypłucz nagrzewnice!!
  
 
Witam kolegow z sasiedniego forum
Mam problem z ogrzewaniem w Trucku Plusie 1,9D
Po nagrzaniu sie silnika i rozkreceniu nawiewu na 4 wszystko jest Ok, na 3 mogloby byc lepiej a na 2 i 1 leci zimne powietrze. Oczywiscie Truczek ma juz okragle pokretla i sterowanie pneumatyczne jak we wszystkich Plusach. Powiedzcie mi co z tym zrobic bo zal mi ojca ktory marznie w Poldolocie

Czekam z niecierpliwoscia na posty i pozdrawiam!
  
 
było już kilka postów na ten temat- poszukaj w archiwum!!

pozdrawiam!!

-----------------
audio... moje marzenie to porządne audio...
  
 
coz z regoly jest to zbrudzona chlodniczka(wypadalo by ja przeplukac)warto tez sprawdzic zawor w komoze silnika(choc czy plusy go maja?niewatpliwie winny jest za slaby obieg plynu,mozna temu zaradzic lejac do ukladu wode i nasypac sporo srodka do odkamieniania,pojedzdic troszke przeplukac nalac plynu i powinno byc dobrze
  
 
No tak tylko ja mam zasadnicze pytanie czy ktoś wie gdzie znajduje sie zawór od nagrzewnicy w polonezie plus co ma sterowanie na pokretła i jak ten zawor jest sterowany na linke ,czy podciśnieniowo?Mam taki sam problem lekko grzeje tylko lewa strona.
 
 
nie mam plusaale mam poloneza i wiem ze jesli grzeje jedna strona to bankowo nagrzewnica jest zapchana(plukac plukac plukac)albo tez zapowietrzona
  
 
No niby tak tylko ja nie lubie naprawiać metodą prób i błędów tylko chcę sprawdzić czy zawór sie otwiera itd . Tylko niech mi ktoś powie gdzie on jest bo nie chciał bym pół poloneza rozebrać a jest to polonez Plus co ma to gówno na podciśnienie które też zreszta nie działa.
 
 
wiesz co,kazdy w jakis sposob zaczynal od prob i bledow,jak jestes kumaty i ruszysz pacyna to nawet nie da sie zpierdzielic czegos(w koncu poldek nie jest taki skaplikowany)co do podcisnienia to w plusie jest wyprowadzone z aparatu wtryskowego,przewodem zo takiej kuli(nie wiem co to ale jest na oslonie wlotu powierza)zamontowanej po prawej stronie na plastyku nad kolektorem wydechowym z tamtad do silownika(ow)w kabinie,czesto jest tak ze kombinujac z radiem urywa sie ten przewod i dupa.Sprawdz polaczenia po koleji moze cos znajdziesz
  
 
polaczyle wszystkie posty o ogrzewaniu Prosze pisac o problemach tutaj
  
 
Cytat:
2003-11-13 11:51:28, Alan28 pisze:
wiesz co,kazdy w jakis sposob zaczynal od prob i bledow,jak jestes kumaty i ruszysz pacyna to nawet nie da sie zpierdzielic czegos(w koncu poldek nie jest taki skaplikowany)co do podcisnienia to w plusie jest wyprowadzone z aparatu wtryskowego,przewodem zo takiej kuli(nie wiem co to ale jest na oslonie wlotu powierza)zamontowanej po prawej stronie na plastyku nad kolektorem wydechowym z tamtad do silownika(ow)w kabinie,czesto jest tak ze kombinujac z radiem urywa sie ten przewod i dupa.Sprawdz polaczenia po koleji moze cos znajdziesz



Dobra tylko cały czas niewiem gdzie tego zaworu od nagrzewnicy szukać???????? i czym jest sterowany? linką?
Bo gołym okiem nie widać a do nagrzewnicy wchodzą trzy weże.
 
 
cholera,nie wiem gdzie on jest w plusie,hmm....sprawdze w ksiazce i jutro napisze.chyba ze koledzy z plusami wiedza?
  
 
Co niema tu kozaka co by się znał na polonezach??????