Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2006-11-03 22:57:35 sorki ale jak ma Ci ktos pomoc ??
nie wiadomo nawet jakie masz auto choc wiadomo ze z silnikiem 2,0 w fiucie jest węziej a w poldkach szerzej ale czy tak samo to nie mam pojecia moja rada podloz jeszcze 3 podkladki i podegnij ta rure |
Wik Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-11-04 10:18:23 Hej!
JA miałem na wiosne w Argencie to samo. Silnik który kupiłem od pewnego Pana miał łapy zamienione miejscami. Po przekładce na swoje miejsce dudnienie ustało. Ale mi uderzało nawet jak jechałem na wprost, nie walilo tylko jak skrecałem w prawo. Pozdro! Wik |
Manstein Miłośnik FSO Polonez 1.6 DOHC Bolesławiec Leśny | 2006-11-05 18:18:17 Łapę to na szrocie jakimś, może dostaniesz, jak niema blach to rzeczywiście dziwne. U mnie poduszki są normalne polonezowskie ale łapy mam jakieś pospawane niby fiatowskie ale ich stronami się nie zamieni bo silnik nie wskoczy w uchwyty, a i tak ciężko wchodzi w nie. Sam szukam uchwytów od fiata bo to tak nie morze być.
Pozdrawiam!! |
Manstein Miłośnik FSO Polonez 1.6 DOHC Bolesławiec Leśny | 2006-11-05 21:40:35 Dzięki Michallodz
Silnik mam od fiata 132 (wybite na bloku 132 A000) a uchwyty poduszek mogą być z innego modelu to dziwny ten mój zakup był i to co kupowałem było w kilku torbach i po wielu przejściach z chęcią bym kupił drugi blok do 1600 to ten ma za dużo komplikacji, a skrzynie mam ze 131. |
Maciej1984 Warszawa | 2006-11-06 00:36:15 Panowie to jeszcze jedno przy okazji to jeszcze przy hamowaniu strasznie mi kierownica drga i słychać takie stukanie dozedłem że to miska w stabilizator stuka ponieważ jest tam może ze 2 mm miejsca a przecież silnik w trakcie pracy rusza się co byście na to poradzili?? |
Michallodz Ford Granada łódz | 2006-11-06 05:43:32 Najpierw wymien puduszki na dobre i tak jak pisalem poluzuj wszystko i szarpnij kilka razy aby sie ułozył Jak dalej bedzie zle to masz dwa wyjscia - wymienic drązek stabilizatora na taki z poloneza 1,4 16V albo na kanał odkrecic łape od skrzyni wkretak w łape i jakis centymetr dalej za otworami w które wchodza sruby bedzie ich drugi komplet(najczesciej zawalonych bitexem) łape przykrecasz w nowe otwory ,znowu szarpiesz silnikiem i skrecasz do kupy- wówczas silnik powinien isc do tyłu a przerwa miedzy stabilizatorem a miska sie powiekszy |
Manstein Miłośnik FSO Polonez 1.6 DOHC Bolesławiec Leśny | 2006-11-06 09:22:54 To fakt bo na pompie oleju jest 124.
A ja do skrzyni to tą łapę pociołem i przespawałem a o tych nakrętkach to nie wiedziałem człowiek uczy się całe życie . A jak kierownica drga przy hamowaniu to nie będą czasem tarcze krzywe? |
Maciej1984 Warszawa | 2006-11-07 11:35:29 Thx za wszelkie odpowiedzi oraz porady wczoraj w pracy naprawiłem zarówno uderzanie miski w stabilizator jak i obijanie portek o budę. Tarcze to na pewno nie były ponieważ po pierwsze juz nie drga a po drugie tarcze klocki oraz zaciski mam nowe wiem co prawda że zdarza się że nowe jest wadliwe ale tak jak wyżej napisałem juz nie drga. A i jeszcze jedno w pierwszym poście jest napisane jakim samochodem jeżdże byłem teraz na 55 leciu czarnym Borewiczem.Pozdrawiam |
vox Caro 1.8 Twin Cam W-WA / Bielsk Podl. | 2006-11-08 12:38:43 Wetnę sie w temat:
Odkąd mam DOHC przy maksymalnie skręconych kołach buda drga. Silnik się o nic nie opiera. W orginalnym polonezie z silnikiem 2.0 forda też jest taki objaw. Czym to jest spowodowane? Maciej1984: widziałem na zlocie Twojego Borka- fajny [ wiadomość edytowana przez: vox dnia 2006-11-08 12:39:44 ] |
nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2006-11-08 14:31:20 skrec kola na max i zobacz czy drazek srodkowy nie opiera sie o silnik |
automatic | 2006-11-08 14:53:52 x [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 11:40:19 ] |
vox Caro 1.8 Twin Cam W-WA / Bielsk Podl. | 2006-11-08 14:55:24 okej zobacze czy to to |
automatic | 2006-11-08 14:56:05 x [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 11:39:59 ] |
vox Caro 1.8 Twin Cam W-WA / Bielsk Podl. | 2006-11-08 15:05:24 jakoś poradze, mam kanał niedaleko tylko niewiem czy wolny będzie, dzięki |