Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Maciek-Andrzej FSO Polonez Caro szczecin | 2003-11-30 14:17:39 rano jak sobie moje autko postoi uruchamiam(co normalne) na "ssaniu" ale on pracyje jak traktor.rzuca nim obroty ma nie za wysokie i pracuje jak dwusow.ale jak sie juz rozgrzeje i wylacze ssanie to nie mam nic do zarzucenia 900 obr./min-miodzio...
co to moze byc ratujcie |
Maciek-Andrzej FSO Polonez Caro szczecin | 2003-11-30 14:42:01 w krotce szlak mnie trafi... az serce peka ze to auto tak sie meczy...no moze przesadzilem ale to jest denerwujace |
Maciek-Andrzej FSO Polonez Caro szczecin | 2003-11-30 14:44:14 ach moze byc przydatne jeszcze to ze to silnik gaznikowy 1600 z 94 roku ale gaznik od starszego modelu. zasilany jest jeszcze na gaz |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2003-11-30 16:19:57 Przy gazie nie używa sie ssania, przynajmniej tak mi się zdaje, no chyba ze odpalasz na benie to wtedy nie wiem. |
Maciek-Andrzej FSO Polonez Caro szczecin | 2003-11-30 22:34:24 Dostalem ostatnia szanse, wiec z niej slozystam... odpalam tylko na benzynie. Z BIALYm doszedlem do wniosku ze moze byc to wina swiec lub przewodow.Jednak martwi mnie inna rzecz:silnik pobiera olej.
CZEKAM NA SUGESTIE |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-12-01 10:49:47 a dymi Ci z korka oleju jak go odkręcisz? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Maciek-Andrzej FSO Polonez Caro szczecin | 2003-12-01 14:07:29 pod korkiem nie sprawdzalem ale delikatnie kopci z wydechu.Bialy sugeruje uszczelke pod glowica.ale czy w takim przypadku nie pracowsal by inaczej?choc blok w rzeczywistosci jest brudny.. |
Maciek-Andrzej FSO Polonez Caro szczecin | 2003-12-01 14:37:38 Wlasnie czytalem w "Warto Wiedziec" o zmianie uszczelki pod glowica i o objawach jej przedmuchania.Musze jeszcze kilka szczegułów sprawdzic ale to bardzo prawdopodobne. jak uwazacie brac sie samamu za to?zmienialem juz uszczelke pod glowica ale w kaszlaku... |
Bolo_928 Miłośnik FSO PN C+ GSI 2000r Gotenhafen | 2003-12-01 16:07:59 Teraz...znaczy po tym jak dalem uszczelke pod glowica do wymiany mechanikowi, smie twierdzic iz jest to banalne !! Trzeba tylko bawiec sie z rozkrecaniem wszytskiego, to troche czasu zabiera...
Pzdr Bolo#928 |
Maciek-Andrzej FSO Polonez Caro szczecin | 2003-12-01 16:20:42 Klucz dynamometryczny mam a kolejnosc dokrecania srub jest w warto wiedziec.i to caly problem??? a ustawienie pozniej tego wszystkiego... |
Bolo_928 Miłośnik FSO PN C+ GSI 2000r Gotenhafen | 2003-12-01 18:23:35 Hehe...
Ksiazke Morawskiego mam wiec kolejnosc i momenty znam Klucz dynamometryczny moge pozyczyc bez problemu... Wiec nastepnym razem wymieniam sam Pzdr Bolo#928 P.S. Nie twierdze ze mi to wyjdzie...ale zawsze mozna zaryzykowac ... Trzeba kolekcjonowac MOCNE wrazenia |
Dunix Fiat 125p Lublin | 2003-12-01 22:47:26 W 100% zgadzam się z Predkim i Polonezcaro . Czasami czytając niektóre porady zastanawiam się czy w marce FSO psuje się coś jeszcze oprócz uszczelki pod głowicą. Prawie za każdym razem jak komuś silnik nie równo pracuje, ciężko odpala, cieknie olej lub płyn chłodniczy z bliżej nieokreślonego miejsca ktoś pisze że to na pewno uszczelka pod głowicą. A już na pewno jak w mroźny poranek podczas odpalania zobaczy białą chmurę w tylnym lusterku. Wymiana uszczelki wcale do przyjemnych i łatwych nie należy. Bardzo łatwo to spieprzyć. Dlatego najlepiej sprawdzić wszystko inne aby mieć pewność że to nie jakaś duperel. Wiele osób posłuchało tych rad i nic to nie pomogło bo nikt z pomagających nie pomyślał o najprostszych przyczynach usterki. Przy rannym odpalaniu i pracy "jak traktor" (czytam na 3 cylindrach) sprawdził bym aparat zapłonowy i profilaktycznie wymienił kable na świecach. Właściwie Polonezcaro i Predki wszystko już powiedzieli... |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-12-01 23:01:25 a u mnie z pod głowicy od strony kolektora dol poci sie już przez 50 czy 60 tyś km. To oznaczało by że mam uszczelke do roboty, nigdy w to nie uwierze i tego nie robie, tylko sobie czasami silnik umyje. A dlaczego. Bo silnik ma ponad 100kkm i nic poza zaworami nie było ruszane i nie mam zamiaru ruszać dopuki nie padnie. A dlaczego tam sie poci, bo o ile sie orintuje to po tej stronie głowicy jest magistrala olejowa (może sie myle). |