Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-02-01 23:42:31 mam takie pyatnie czy ktoś z was sie orientuje w temacie silników w Ponym
dokładnie mi chodzi o to czy jak zakładali silniki od Mitshubishi czy było to silniki specjlanie dla Hyundaia produkowane czy były to silniki np. od Colta lub innego modelu [ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-21 12:13:26 ] [ powód edycji: tytuł ] |
Ciapong HF MEMBER CALIBRA C20XE Warszawa | 2004-02-02 13:59:26 Tez mi sie tak obilo o uszy...a co do silnikow 1,5 to one chyba byly z Lancera... |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-02-02 14:07:04 to że są to silniki od Mistu to wiem, tylko chciałbym wiedzieć od jakiego modelu bo przy modyfikacjach może się to przydac |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2004-02-02 14:34:28 1.3 i 1.5 żywcem wzięte z colta, gaźnik i mpi |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-02-02 14:47:28 i takiej odpowiedzi oczekiwałem |
gracik HF MEMBER hyundai pony warszawa (rybnik) | 2004-02-02 17:09:15 Z której generacji colta były te silniki? Tzn. z jakich lat produkcji mitsu? |
Ciapong HF MEMBER CALIBRA C20XE Warszawa | 2004-02-02 18:02:27 A ja w swoim kaalogu z '91 roku wyczyalem ze 1,5 gaznik to od Lancera, ale moze ten sam byl w Colcie. Co do 1,3 to napewno Colcisz |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2004-02-02 18:20:29 zgadza się bo Lancer to colcik z przyczepką, rocznikowo nie pamiętam ale chodzi o budę z zadartym kierunkiem przednim. |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2004-02-05 00:27:30 ja również mam ręczne może w MPi była auto?? |
cehol HF MEMBER hyundai pony gsi piekary śląskie | 2004-02-06 22:41:53 ja w swoim pony mpi mam właśnie autossanie |
zabel HF MEMBER obecnie Cuore Lublin | 2004-02-08 13:55:34 mpi a gaźnik to dwa różne systemy. owszem w mpi ssanie jest automatyczne. a ten gaźnik z allegro jest od silnika z zasilaniem typu FBC, czyli wersja holendersko-kalifornijska bądź od wersji z automatyczną skrzynią. nie polecam zakładać do zwykłej gaźnikowej wersji poniacza gdyż jest w nim mnóstwo urządzeń podciśnieniowych (konstruktorom chodziło o czystość spalin), których nie będzie gdzie podłączyć. FBC to system z pochłaniaczem oparów jeden z bardziej skomplikowanych, nawet ja nie bardzo podejmuję się regulacji. |