Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2017-12-17 13:23:23
Tak przyczyna jest blacha wypalone zawory a jakie ciśnienia na pozostałych cylindrach???? A później nie odpala bo niedosc ze na 3 cylindrach to jeszcze ledwo kreci wiec pewno akumulator detka , a może rozrusznik tez już ma dosyć. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2017-12-17 13:32:08 ] |
kamillo4321 Gdańsk | 2017-12-17 20:02:32 Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, zmienia to na pewno spojrzenie na sytuację, ale ...
Jednak chciałbym jeszcze uzupełnić opis sytuacji. Trzy lata temu był robiony remont silnika w tym regeneracja głowicy. (od tego momentu ok 40 tyś km ) Sytuacja jak na filmie wygląda na zimnym silniku, samochód się rozgrzeje to nie gaśnie, a nawet jeżeli zgaśnie to na rozgrzanym rozrusznik działa sprawnie i odpala od razu. Przy obecnej temp potrzebuje jakieś 10 minut stojąc na parkingu abym mógł bezpiecznie wyjechać bez obaw, że na światłach zgaśnie. (Jeszcze miesiąc temu wystarczały 3 minuty.) Ciekawostka, 2 tyg temu padł akumulator, naładowałem na drugi dzień samochód jakby wyzdrowiał, wyższe obroty silnika, nie gasł itp, Wizyta u mechanika, alternator nie ładował na jałowym biegu a więc regeneracja alternatora. Spowodowało to pogorszenie pracy silnika, większe falowanie, niższe obroty, częstsze gaśnięcie. To, że zawory do zrobienia jasna sprawa, ale czy przy okazji gdzieś tu elektronika nie zawadza? Czy w takim wypadku przewód masowy może być przyczyną? Przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz, która obecnie jest zauważalna. Po pewnym odcinku trasy dojeżdzając do skrzyżowania, puszczam gaz obroty lekko spadają i jednocześnie światła na chwilę słabną, po czym obroty się wyrównują i reflektory świecą normalnie, co znowu wskazuje na elektronikę? [ wiadomość edytowana przez: kamillo4321 dnia 2017-12-17 20:11:04 ] [ wiadomość edytowana przez: kamillo4321 dnia 2017-12-17 20:20:45 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2017-12-17 22:42:29
Jak padl alternator to było lepiej bo nie stawial oporu.Im większy pobor pradu tym alternator stawia większy opor działa jak hamulec wiec slaby silnik nie daje rady. wiec zostaw już w spokoju elektronikę i zjawiska paranormalne i rob glowice bo za chwile wogole nie odpalisz. |