Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2010-01-20 16:59:09 Żółci w ataku... |
adrian05031991 Passat b3 kombi Żarnów EOP | 2010-01-20 17:21:19 Sory maki249 ale to nie forum golfa.... było sobie kupić espero 2.0 byś miał to samo |
adrian05031991 Passat b3 kombi Żarnów EOP | 2010-01-20 17:21:58
o ile wogole ten twoj kompresor by coś dal |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2010-01-20 17:27:25 niestety silnik 1,5 jest zbyt delikatny do tuningu |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2010-01-20 17:47:17
kompresor to najprostsza metoda istotnego zwiększenia mocy silnika, nie ma co się naśmiewać ale jak napisałem - silnik 1,5 jest zbyt delikatny i nie wytrzymałby długo. 1,8 i 2,0 są znacznie trwalsze |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2010-01-20 19:47:36 W 1,5 jedno dmuchnięcie i leci od razu najdelikatniejsza jego część, czyli pierścienie. Reszta rozleci się trochę wolniej. |
sta3x63 vw scirocco G60, Aud ... Miasteczko Śląskie | 2010-01-20 20:03:31 kompresory G60 były ładowane do VW silników 1.8 o oznaczeniu PG. Jest to motor odpowiednio odprężony. Nawet gdyby udało się założyć G do espero to silnik nie wytrzymałby mocy począwszy od sprzęgła a na układzie korbowym skończywszy. Daruj sobie pomysł. Chcesz mocy podmień silnik (swapuj jakiś 2.0 16V) albo esperowski 2.0 8V Ja mam ten silniczek i bez problemu zamyka licznik i nieźle kręci (oczywiście w granicach koreańskiej technologii ) Jeśli chcesz kupić silniczek o mocy 220KM pisz na priv |
rudi Espero Wloclawek | 2010-01-20 20:05:34
a skąd taka pewność - dysponujesz jakąś specjalistyczną wiedzą na ten temat, doświadczeniem, bo ja nie to i się na ten temat nie wypowiadam? |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2010-01-20 20:47:24 a jaka niby moca miałby sie legitymowac 1.5 z tym kompresorem?
bez przeróbek nikt trzezwo myslacy nie celowałby w wiecej niz 150KM--i 200Nm a takie wartosci spokojnie ten motor zniesie-sprzegło równierz co do pierscieni--przy prawie 300 tys przebiegu nie wiem co to dolewka oleju |
rysiu1 Klubowy Weteran było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2010-01-20 21:08:04
Czysta teoria 1l=100Km-ta wartość to jest bardzo obciążony motor. Po pierwsze trza odprężyć silnik. Po drugie kute korbowody,tłoki,lepszy wał,inny wydech Bez przeróbek to po chwili albo wydmucha uszczelkę pod głowicą albo wywali coś w układzie korbowo- tłokowym . ----------------- Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2010-01-20 21:33:56 i jak myslisz jakie cisnienie doładowania byłoby potrzebne do uzyskania z silnika 1.5 140-150 KM?
i od jakich wartosci doładowan uznani praktycy wymieniaja tłoki na kute? korbowody nie wiem czy nie sa kute standardowe-chociaz moze i odlew faktycznie a co to jest lepszy wał? gróbszy? z tytanu? bo kuty jest standardowo obecnie silniki 1.6 maja pod 130 KM wolnossace(kiedys honda na vtecu i nic wiecej nie przychodzi mi do głowy) co do wysilenia to 100KM z litra pojemnosci to faktycznie duze wysilenie ale w silniku wolnossacym-poniewaz aby uzyskac takie wartosci silnik MUSI sie krecic do 7-8 tys obrotów-patrz wspomniana honda czy dajmy na to ferrarii |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2010-01-20 22:19:19 Ja mam kompresor w moim 1.8 już od jakiegoś roku. Nie zauważyłem spadku wytrzymałości silnika, jedynie głośno się robi gdy się włącza.
Jedyne wady: długo pompuje koło, za krótki kabel do gniazda zapalniczki. Pozdr. |
syndoktora Klubowy Weteran Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2010-01-21 23:45:01
ja tego nie wytrzymia |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-01-22 00:24:16 Też kiedyś miałem kompresor, ale musiał długo pracować żeby doładować. Wywaliłem go i przeszedłem na doładowanie manualne |