Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-09-01 14:01:43 JA STAWIAM NA SZKLANKE WKONCU MA ONA 12-13 LAT I POPROSTU NIE TRZYMA OLEJU |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-10-08 21:48:24 WITAM. ZASTANAWIA MNIE JAK SPRAWDZIC SPRZEGLO. WCZESNIEJ NIE JEZDZILEM BMKA I NIE WIEM JAK ONO POWINNO PRAWIDLOWO DZIALAC. PO JEZDZIE PROBNEJ POWIEDZIEC MOGE IZ SPRZEGLO W TESTOWANYM MODELU JEST BARDZO ELASTYCZNE(PLASTYCZNE) LAPIE JAK MI SIE WYDAJE W CZTERECH PIATYCH WYSOKOSCI. NIE WIEM CZY TAK MA BYC??? CIEKAW JESTEM CZY JEST JAKIS SPOSOB BARDZIEJ PROFESJONALNY OCENIAJACY JEGO ZUZYCIE?? POZDRAWIAM. |
dm30 BMW Friend BMW 520i 24v Częstochowa | 2003-10-09 10:24:28 To że sprzęgło wysoko łapie może wskazywać że jest zwalone.
Ale jest jeszcze regulacja, moze poprostu jest tak ustawione. Ja mam na pewno zwalone sprzegło i objawy są takie: - na półsprzęgle (bez gazu) lekko szarpie i słyszalny jest charakterystyczny dzwięk. - raz szarpie raz się slizga, jest to różnica naprawdę niewielka ale wyczuwalna. Resztę można stwierdzić po rozebraniu, niestety. Aha. Sprzegło ma tarcze , która się ściera 500zl nowe,200 uzywana ale i docisk 600nowy, 300 uzywany, (+200 wymiana). Dlatego jezdze na zwalonym. |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-10-12 12:17:06 SPRZĘGŁO JEST BARDZO PROSTO SPRAWDZIĆ. SĄ NA TO DWA SPOSOBY. PIERWSZY TO JAZDA NA DRUGIM BIEGU Z PRĘDKOŚCIĄ 40 KM/H I NAGLE WCISKAMY ENERGICZNIE GAZ DO DECHY. JEŚLI OBROTY ROSNĄ SZYBKO A PRĘDKOŚĆ NIE ADEKWATNIE DO NICH , TO ZNACZY ŻE SPRZĘGŁO SIĘ ŚLIZGA. DRUGI SPOSÓB TO JAZDA OK 40 KM/G NA DRUGIM BIEGU I JEDNOCZESNE, NAGŁE WCIŚNIĘCIE PEDAŁÓW HAMULCA I GAZU. JEŚLI SILNIK GAŚNIE SPRZĘGŁO JEST OK, JEŚLI SILNIK PRACUJE SPRZĘGŁO DO WYMIANY. POWODZENIA. |
ph GDAŃSK | 2004-05-17 19:56:47 to prawda ze wszystki serii 5 z rocznikow 1990 i 1991 sa dosrane i rozwalone?! Chyba zrezygnuje w ogole z brania pod uwge tych modeli? Az nie wierze w to |
Kiler_E-30 BMW E-30 325i Agatówka | 2004-05-17 22:09:00 Nie rezygnuj!!! Warto poszukać takiej piątki, tylko szukaj 24 zaworowej, silniczek extra chodzi, osiągi niczego sobie. To, że niektóre piątki są zajeżdżone nie znaczy że wszystkie takie są. Badź optymistą
Pozdrawiam |
ph GDAŃSK | 2004-05-18 08:30:14 Da rade kupic dobra 520 24zaworowa za 17500zl? Jak to jest z ich niezawodnoscia u Was, widze skrajne opinie? |
Kiler_E-30 BMW E-30 325i Agatówka | 2004-05-18 11:06:52 Za te pięniądze spokojnie kupisz, tylko licz sie z tym że zawsze trzeba coś porobić przy samochodzie po jego kupnie. Musisz sobie zostawić jakąś ilość kasy na ewentualne naprawy, wymianę oleju, filtrów, świec itp. |
ph GDAŃSK | 2004-05-18 16:50:28 Racjonalnie jak byscie radzili? Ja chcialem kupic BMW 520i do 17500zl i miec rezerwy 2500zl. Wystarczy na pierwsze miesiace? :/ thx |
Kiler_E-30 BMW E-30 325i Agatówka | 2004-05-18 21:26:54 Moim zdaniem powinno starczyć. Ja jak kupowałem swoją trójkę to wydałem 10 tyś na auto, pare stów na olej, filtry i 1 tyś na lakiernika bo nie była w idealnym stanie blacharsko-lakierniczym. Po jakimś roku wydałem kolejny tysiąc na nowy rozrząd. Przez dwa lata od zakupu oprócz wyżej wymienionych nic nie robiłem, aż do teraz. Ale teraz to normalka bo trzeba było zmienić klocki, tarcze, wydech itp. Przy kupnie piątki powinno być lepiej, także udanych zakupów
Pozdrawiam |
ph GDAŃSK | 2004-05-19 00:38:50 dzieki za odpowiedzi.
A co sadzicie o zdaniu czesci osob ze "5" z lat 1990 i 1991/92 sa zwykle zajechane, dojeb...ne? Az tak ciezko dostac z tych akurat lat dobra "5"? :/ |
Kiler_E-30 BMW E-30 325i Agatówka | 2004-05-19 10:36:17 Powiem Ci, że ciężej kupić 325 e-30 nie zajeżdżoną i nie szczepioną, aniżeli 520 24v. Ale moja rada jest taka, zapłać jakiemuś mechanikowi parę stów i niech jedzie z tobą oglądnąć auto, będziesz miał większe szanse na unięknięcie późniejszych rozczarowań. A najlepiej szukać auta sprowadzonego, choćby rok czy dwa lata temu bo one jeżdżą mniej po naszych drogach, a z tego co czytałem to zawieszenie 5 jest bardzo czułe na luzy w zawieszeniu.
Pozdrawiam |
ph GDAŃSK | 2004-05-19 10:56:14 no ok
A lepiej szukac na zatloczonych gieldach czy w komisach? Co sadzicie o komisach ogolnie? |
Kiler_E-30 BMW E-30 325i Agatówka | 2004-05-19 12:21:36 Ja szukałem z ogłoszeń w Autobicie, w necie na Gratce i Traderze, a w końcu kupiłem w komisie. Przynajmniej gwarancja legalności(mam taką nadzieję). Ale ten komis ogłaszał się na Traderze, a moje autko było sprowadzane z Niemiec. Kiedyś oglądałem w komisie 316 za 12 tyś, gdzie za te pieniądze można było nabyć 325 i żeby było śmieszniej to wcale nie był ideał(do poprawek lakierniczych, zawieszenie do wymiany i najbiedniejsza wersja nawet bez zegarka). Jak widać niektóre komisy sobie cenią swoje auta. Osobiście na giełdzie bym nie kupił. |
ph GDAŃSK | 2004-05-19 15:00:32 Tez wlasnie myslalem nad komisami. Przeszukuje Trader i Gratke, ale o Autobicie nie wiedzialem? Mozesz podac tam link? thx
Tak apropo wachajac sie pomiedzy 4 lata mlodszą Renault LAGUNA 2.0 z 1994 a BMW 520i ale z 1990r. wybralibyscie tą starszą i prawdopodobnie bardziej "kosztowną" fure? Mam dylemat, bo wyglad, potencjal, oczywiscie na korzysc BMW... Cena ta sama, moc podobna, pojemnosc 2000 cm3 obu. |
Kiler_E-30 BMW E-30 325i Agatówka | 2004-05-19 21:16:43 Autobit to gazeta z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Co do "bardziej kosztownej" beemki to się nie zgodzę, jak jest zadbana to tylko lać i jeździć. Jaką masz pewność, że Laguna będzie np. mniej awaryjna. Nie tylko wiek auta się liczy. Z resztą tylny napęd BMW mówi za siebie |