DYSZA PALIWA W KASZLU i SPALANIE?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
JAkĄ NAJMNIEJSZĄ DYSZĘ PALIWA MOŻNA WKRĘCIĆ ORAZ JAKIE NAJMNIEJSZE SPALANIE MOZNA UZYSKAĆ PO MIEŚCIE W KASZLU
  
 
WYKRES <- drugi wykres przedstawia pewna zaleznosc miedzy wielkoscia dysz paliwa.. silnik nieseryjny
  
 
Ratunku!!
Czy mi sie wydaje czy ktoś tytaj zablądził?? Jeśli dążysz do spalania rzędu 1.5 litra na 100 km to nie trafiłeś!! Najlepszym wyjściem będzie zakup komarka, no ewentualnie poświęcając sie (większe spalanie) możesz kupić jawkę 350 (też dwa gary). Przecież nie dążymy do tego by spalanie obniżać ale by z takiego jakie jest uzyskiwać jak największe moce. W prawdzie nie są to monstrualnie wielkie moce ale zawsze coś!! Sam przecież Schwepers zaznaczyłeś, że owe wykresy są dla silniczka podrasowanego. A koledze nie chodzi o silnik rasowany tylko o serię!! Pozatym na wykresach ukazane są charakterystyki momentu i mocy, a o spalaniu nic (w mieście)!!! A gwarantuje że nawet przy dyszy 110 nie należy ono do najmniejszych!! Proponuje koledze szanownemu pozostać przy 115 ewentualnie zamienić na 110. Ale pamiętaj!! Niech ja Cie tylko spotkam gdzieś w trasie na lewym pasie!!!!O zgrozo!!
Pozdrawiam i papa
  
 
porozmawiaj z BadGuyem, on ma to obcykane
  
 
Widynek Ty lepiej sie ucz bo jutro i pojutrze masz kocioł
 
 
Cytat:
A koledze nie chodzi o silnik rasowany tylko o serię!!


vulcanor nie zaznaczyl ze ma serie, nie wiem skad to wyczytales
Cytat:
Pozatym na wykresach ukazane są charakterystyki momentu i mocy, a o spalaniu nic (w mieście)!!!


zaznaczylem ze silnik jest nieseryjny, ale zaleznosc miedzy moca i spalaniem powinna byc podobna na zwyklym silniku..
wartosci zuzycia paliwa w trasie sa w opisie na gorze skanu...
  
 
Nie chce mi sie wierzyć by ktoś kto ma rasowany silnik wsadzał doń dyszki 110!!
  
 
no ja teraz śmigam na 110
  
 
Śmigasz na 110!! I jak wrażenia z jazdy?? Czy faktycznie spalanie jest mniejsze a osiągi nie popadają w depresję??
  
 
zgadza sie na 110 z tymże mam seryjny silnik wsadzony , a spalanie hm 6,5 litra .żadna rewelacja.Kiedyś amiłem silnik co mi palił 4,5 w mieście ale był nowiutki i na dyszy 115
  
 
No to nie ma sensu!! Ja mam silnik po rzeróbkach i z dyszą 117. Spalanie około 7,2 w mieście. Ale nie jest to jazda spokojna. Raczej przypomina to za każdym razem wyścig pokoju. Na trasie 5.5l. Tak więc nie warto jeździć na takich dyszkach. Ale pamiętajcie że to jest moje osobiste zdanie.
  
 
Powiem tyle mi na prawie seryjnym silniku i na seryjnym gaźniku spalił ostatnio z 10 litrów przy normalnej jeździe i z nikim sie nieścigalem
Chyba sie szykuje remont
  
 
A ja mam takie pytanie o ile (czy wogole) wzrosnie dynamika w malcu po wsadzeniu dysz 117/120 do malca nie rasowanego tylko dziury pod filtrem i wupex i jakie bedzie spalanie. dzieki
  
 
Ja wlasnie zamontowalem stozek, wymienilem filtr paliwa na taki od cc 700 bo do tej pory mialem chyba od komarka!
Efekty sa ale male, juro montuje dysze 117 zeby nie przesadzic na poczatku! Pozniej moze nawet od poldka!
Z tego co mechanik mi powiedzial spalanie wzrosnie o jakis litr!
Narazie pali okolo 6 w miescie a 5,4 za miastem!
Paliwa wiecej ale i lepsze odejscie powinno byc!
Sam stozek jednak nie wiele daje bo ciagnie cieple powietrze- juz pokombinowalem i jutro bede tworzyl dolot!
  
 
A CZY MOŻNA STOSOWAĆ DYSZĘ 100 I NIECH WYPOWIE SIĘ KTOŚ KTO STOSUJE DYSZE W PRZEDZIALE 100-110 , CHODZI MI GŁÓWNIE O TO ZEBY KASZEL MIAŁ JAK NAJMNIEJSZE SPALANIE !
  
 
CZY REALNE SPALANIE 5L/100km w mieście w KASZLU
  
 
5 litrów realne ale trza włożyć w silnik kupe kasy a i trzeba pamiętać o reszczie auta (zbieżność ciśnienie odpowiednio naciągnięte lozyska itp) oprócz tego styl jazdy: wolniej niż emeyt jeździć tak jak by hamulca nie było , robić duże wybiegi itp... gra nie warta świeczki. w silniku wyważyć i odelżyć wszystko wypolerować itp złożyc jak zegzrek szwajcarski (można by próbować wtrysk założyć) regulować na chamowni, i możliwe że zejdziesz do 4,5 po mieście...(ale truuuudne do uzyskania)
  
 
Ludzie to nie to miejsce aby pisać co zrobić aby palił 4 litry na 100 i jeździł na pałnym budziku jak chcesz cosik takiego zrobić, to przygotuj sobie samochód sam i spędź na regulacji 1000h czy więcej to może uzyskasz małe spalanie jak pewien tuner polski, ale pamiętaj jak przygotowywujesz samochód dla dziadka swojego to pewa, jak dla siostry to pewa ale jak dla siebie, to patrz aby moc i prędkość i krzywa momentu była równoznaczna ze zuzyciem, coś za coś...hehe pozdrówka
  
 
I jeszcze jedna krótka piłka!! Gratuluje!! Widzeż że nie tylko ja mam takie zdanie o dyszach. Pozdrawiam i cze.
  
 
daymoN to chyba nie do mnie?
sa dwie opcje:
-robisz z autem aby wycisnac z niego jak najwiecej i wtedy moze palic nawet 12
- robisz a autem aby palilo jak namniej cicho chodzilo odpalalo jak w zegarku itp
kazdy woli cos innego Ja osobiscie uwazam ze GRA NIE WARTA SWIECZKI z tym obnizaniem spalania(dobre regulacje wystarcza i spokojna jazda)a kombinowanie z dyszami swiecami itp to taka zabawa ktora moze przyniec mierne efekty lub w ogole