Zaduszony

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam maly problemik jak kupilem moj espral to jazdzil normalnie teraz wydaje mi sie ze sie dusi napewno sie dusi na 2 i 3 biegu jedzie jedzie zmieniam bieg dusi sie niewiem jak to opisac... i potem od 3,5 tysia jest juz ok tzn moglo by byc lepiej.Niewiem czy to kwestia tego ze nienadrabia za moim popedem do mocy cy moze jakas inna...?
  
 
Jaki przebieg ?

Być może zapchany wydech
  
 
96 tysi
  
 
Moze mi ktos rozwiazac moj problem?
  
 
Tak jak rzecze Zoltar - wymień wydech.
  
 
Macie namiary na jakis wydech od poczatku do konca razem z kolektorem jakims fajnym?
  
 
Efektem moich obrotow i jednego wielkiego mula byl silnik krokowy ktory wyczyscilem razem z przepustnica teraz sie kreci doslownie pieknie
  
 
a może odłączyłeś akumulator i zresetowałeś ECU ?

Jeśli tak, to przez krótki czas pokręci sie pięknie, a potem muł wróci.
  
 
To tez zrobilem profilaktycznie mozliwe ze bedzie spowrotem tak samo ale przynajmniej obroty nieplywaja i szybciej sie kreci a korokowy byl tak zasyfiony ze to szok
  
 
A na czym byly te objawy ? PB? LPG ? bo nic nie pisales czy masz LPG`a) ??
  
 
Niemam LPG tylko paliwko Ale dawno takiego syfu niewidzialem
  
 
Witam
Czas na LPG a zobaczysz - jakie jest piękne życie 370 km za 55 zeta PZDR

  
 
Cytat:
2004-07-31 22:00:07, torito pisze:
Witam
Czas na LPG a zobaczysz - jakie jest piękne życie 370 km za 55 zeta PZDR



chyba w trasie.....
po W-wce robię max 265 km na zbiorniku....
  
 
Niemoge sie juz doczekac
  
 
Cytat:
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------


2004-07-31 22:00:07, torito pisze:
Witam
Czas na LPG a zobaczysz - jakie jest piękne życie 370 km za 55 zeta PZDR


--------------------------------------------------------------------------------



chyba w trasie.....
po W-wce robię max 265 km na zbiorniku....




W trasie można przejechac ta odleglosc za mniej niz 55 zl. A przeciez ilosc km na zbiorniku zalezy tez od jego pojemnosci
  
 
I od ceny LPG