(127)Sprezanie w cylindrach ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie na jednym cylindrze mam 8,5 ksiazkowo chyba ma byc 10,5 niewiem czy ta róznica to wina tego ze swieca na tym cylindrze niedopala i samochód czasami szarpie swieca nowa kable nowe zawsze na tym cylindrze aha zaczoł kopcic zastanawiam sie czy to pierscienie bo moim zdaniem na takiej kompresji jeszcze powinnien chodzic ???czekam na wasze opinie pozdro
  
 
ile masz na pozostalych ?
  
 
10,0-,9,5
  
 
Cytat:
2004-08-19 10:06:49, Hudy05 pisze:
Tak jak w temacie na jednym cylindrze mam 8,5 ksiazkowo chyba ma byc 10,5 niewiem czy ta róznica to wina tego ze swieca na tym cylindrze niedopala i samochód czasami szarpie swieca nowa kable nowe zawsze na tym cylindrze aha zaczoł kopcic zastanawiam sie czy to pierscienie bo moim zdaniem na takiej kompresji jeszcze powinnien chodzic ???czekam na wasze opinie pozdro


To czy świeca pali czy nie pali nie ma przecież żadnego znaczenia na wynik pomiaru ciśnienia w cylindrze - bo i tak manometr wkładasz w miejsce po wykręconej świecy. A co do różnicy w ciśnieniu na cylindrach przyczyny moga być trzy:
1) zużyte pierścienie
2) Niedomykający się (nieszczelny) zawór
3) walnięta uszczelka pod głowicą

Objawy kopcenia jednak wskazują dosyć jednoznacznie na pierścionki lub nawet pęknięcie tłoka - bo i takie rzeczy się zdarzają
  
 
dobry sposób to taki to tego cylindra gdzie jest słabakompresja kapnij troche oleju i wtedy spróbój sprawdzić sprezanie jeśłi wzrosnie to na 100% że są walniete piersnienie na tłoku