[125p] wiatrak

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hej, jeszcze jedna sprawa bardzo mnie męczy. jak ma być podpięty wiatrak, tak żeby ciepłe powietrze wylatywało na zewnątrz autka czy żeby do środka. mam teraz podpięty wiatrak na przycisk i jak włącze w korku to nic nie daje, a wylatuje na zewnątrz.?? ?? ??
  
 
Będziesz bawił się wiatrakami i innymi schładzaczami zamiast poszukać gdzie indziej przyczyny grzania się płynu chłodniczego. Weź no wykręć termostat wsadź do gara zagotuj wodę i zobacz czy się otwiera.
  
 
Cytat:
2004-09-03 16:37:18, Koniu pisze:
Będziesz bawił się wiatrakami i innymi schładzaczami zamiast poszukać gdzie indziej przyczyny grzania się płynu chłodniczego. Weź no wykręć termostat wsadź do gara zagotuj wodę i zobacz czy się otwiera.



trafna odpowiedź naprawde bardzo mi to pomogło, dzięki.
  
 
Tak wogóle to jak będziesz sciagał termostat to płyn chłodniczy musisz spuścić to wyciągnij chłodnice przemyj w środku tylko nie kretem bo kret to dziury wyżera . Wymień gumowe przewody na nowe, kto wie ile w nich syfu się osadziło....
  
 
Cytat:
2004-09-03 16:33:09, Azazel_20 pisze:
hej, jeszcze jedna sprawa bardzo mnie męczy. jak ma być podpięty wiatrak, tak żeby ciepłe powietrze wylatywało na zewnątrz autka czy żeby do środka. mam teraz podpięty wiatrak na przycisk i jak włącze w korku to nic nie daje, a wylatuje na zewnątrz.?? ?? ??



wentylator w 125p ma zasysac powietrze przez chlodnice do srodka, poprostu wentylator ma za zadanie utrzymac przeplyw powietrza przez chlodnice gdy auto stoi,
  
 
Dokładnie wentylator w Kancie zasysa w stronę auta i wtedy jest prawidłowo.
Koniu dobrze gada... po kilku latach w układzie zbiera się straszny syf, więc trzeba przeczyścić...
Termostat jeśli nie był dawno zmieniany to też bym już tak na wszelki wypadek wymienił, nie tak duży koszt, a przynajmniej większa pewność...
Pozdrawiam