Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-18 13:39:48 gadaj z jasinem on mial bisa na wtrysku |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2004-09-18 14:03:53 bis do jazdy uzytkowej ? obstawialbym wtrysk, to zawsze cos mozna sie sprawdzic i mniec satysfakcje z zrobienia malca z wtryskiem. ja tez mysle nad wtryskiem w swoim cacku, ale jeszce daleka droga. |
Bukson F&F Wolny Słuchacz :) Polonez 1500 Bełchatów | 2004-09-18 15:12:52 Ja bym wybrał gaźnik.O wiele taniej wychodzi montaz a tez mozna sie sprawdzic.Zwłaszzcza przy jakis duzych gaźnikach np. 40 |
Bukowina_Driver Fiat 126 Bis Ruda Śląska | 2004-09-19 00:30:56 ale na wtrysku da się ostrzędniej śmigać |
Bukson F&F Wolny Słuchacz :) Polonez 1500 Bełchatów | 2004-09-19 01:21:36 W tuningu nie ma kompromisu albo moc albo spalanie takie moje zdanie |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-09-19 01:39:19
nic dodac nic ujac... szkoda tylko ze znakomita wiekszosc "stuningofcuf" chce miec 500cm3 (zeby bylo male OC) , z tego najlepiej 1000 koni, spalanie z 3 max 4 litry na 100 i oczywiscie zywotnosc rzedu 500 tys km oraz potrzeby brak jakiejkolwiek regulacji... sorki za OT |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-09-19 02:16:42
To tak można |