Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ozeasz1 ESCORcica Głogów | 2004-09-20 18:14:41 ja bym wyrzucił przede wszystkim strumienicę
to urządzenie sprwadza się w samolotach (w miare stałe obroty) ale nie w samochodach. |
83piotrek Płock | 2004-09-23 17:10:18 Tak sie zastanawiam nad zakupem tego testera z allegro za 55 zl -- co WY na to ?? |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-09-23 17:13:30 Daj sobie spokoj z tym testerem i sam zrob, to tylko dioda i opornik gdzies 400 ohm polaczone szeregowo. A co do ciagu, no to niestety juz kompresja slabiutka, sprawny silnik powinien miec pomiedzy 12 a 14 atm. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-09-23 17:49:25 Okej, zle to wyrazilem, wazne ze kompresja rowna, ale moglaby byc minimalnie wyzsza. Co do tego nagrzewania sie silnika - mialem to samo i wydaje mi sie, ze zwiazane to bylo z zaplonem, moze jakis czujnik temperatury, ale niestety nie wiem. Mozliwe, ze jest wtedy bardzo opozniany zaplon, gdybym nie rozbil Essiego, teraz pewnie bym nad tym siedzial i dochodzil co sie dzieje. |
ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2004-09-23 21:10:00 no to troche denerwuje. Brak mocy to jest najgorsze. Ja mam troszku lepiej bo jest mul do 2500-3000obr ale pozniej to jush idzie. A kopci ta twoja essina?? Jak jest zimy to olej gestszy lepsza komppresja a jak cieply to zadszyHEHE ale ja mam teorie.Nie wim ja sie na tym nie znam. Ja strumienice tesh bym wywalil. Od tego podobno leci uszczelka pod glowica. |