Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2009-04-13 18:36:31 Rdza jakiej piszesz to oznaka, że korozja żre maskę i błotniki od środka (zazwyczaj tylne) i zdzieranie do gołej blachy nic tu nie da. Możesz albo zastosować matę z włóknem szklanym i położyć ją na to co masz (po uprzednim oczyszczeniu i zagruntowaniu), potem szpachlować i lakierować (jest to niestety półśrodek) albo wyciąć skorodowane miejsca i wstawić nowe fragmenty, solidnie potem malując farbą antykorozyjną. Potem szpachla, lakier baza i bezbarwny. A najlepiej na koniec porządna konserwacja od środka.
[ wiadomość edytowana przez: MichalSW dnia 2009-04-13 18:56:36 ] [ wiadomość edytowana przez: MichalSW dnia 2009-04-13 18:57:27 ] |
marcij Miłośnik FSO Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2009-04-13 18:53:58
Z tego co napisales , wynika , ze powinien klasc szpachle na te zardzewiale miejsca , nawet ich nie czyszczac. Sprostuj to. Cortanin kladzie sie na rdze , a nigdy na gola blache. Ja jak polozylem na oczyszczona blache , albo posmarowaelm po podkladzie , (wydawalo mi sie , ze tak bedzie lepiej), to rdzewialo po kilkudziesieciu godzinach. On jest zracy i wchodzi w reakcje z rdza , a nie z blacha. A tak wogole , to bylo juz o tym kupe informacji w sieci napisane , nawet na motonews jest osobne forum na ten temat. |